André Storm-Larsen

Ullevål Stadion Legesenter

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 557 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Sikker i vurderingene, behagelig i konsultasjonen

Dr.Storm-Larsen gir et godt inntrykk. De få gangene jeg har forelagt ham et problem er han på saken og gir diagnosen enten direkte eller gjennom henvisning når det har vært nødvendig. Intet å klage på!

Super fastlege

Storm Larsen er en veldig god lege, som alltid tar imot pasientene med ett smil om munnen. Jeg føler meg alltid ivaretatt og han er flink til å følge opp :)

Super fastlege

Vært min fastlege i 12 år. Alltid tilgjengelig, ringer tilbake om jeg vil det. Grundig og stoler på ham! Henviser ved behov. Ærlig. Kan anbefale André!

Kjempeeffektiv, dyktig og hyggelig almennlegespesialist. Rask når jeg vet hva jeg trenger, men ser meg og bruker masse tid når jeg trenger det.

Dyktig og holder seg til saken

Jeg og barna mine har hatt denne legen i ca 12 år og jeg har alltid vært fornøyd med behandlingen vi har fått. Han er dyktig, effektiv og holder seg til saken. Som regel har det vært lite eller ingen ventetid og det tror jeg kan ha noe med at han faktisk holder seg til problemet man har kommet for. Nylig ble jeg videresendt til diagnostikk for mulig malign sykdom og jeg er imponert over hvor raskt jeg kom videre samt hvor flink han var til å beskrive det som var viktig kort og konsist. Han ble beskrevet som presis i beskrivelsen også av røntgenlegen👍