André Storm-Larsen

Autorisasjon (1997)

André Storm-Larsen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Stoler ikke på denne legen.

Han lytter ikke til det pasienten sier - svarer på noe man aldri har spurt om, og avbryter for å si sitt, uten at han vet hva man kommer til han for. Han glemmer av å sende henvisninger, og skylder på eksterne årsaker. Han leser ikke gjennom journalen, og jeg som pasient må purre, oppklare og sørge for at jobben hans blir gjennomført. Det har kjentes utrygt å ha han som fastlege.

Kompetent med integritet

André har fulgt meg og min kone opp i flere år. Vi opplever at han er kompetent og at han følger oss godt opp. Han har sine egne meninger, noe som er viktig for å stille en riktig diagnose. Han er hyggelig og imøtekommende.

Tar seg ikke tid

Har hatt André i over ett år nå, han tar seg ikke tid til å sjekke ting, og vil bare bli fortest mulig ferdig. Føler at jeg blir kastet ut av rommet så fort han får muligheten, til tross for at han konstant er forsinket. Har også måttet gå fra en avtalt legetime fordi han var over 40 minutter forsinket. Hvis du derimot ønsker en fastlege som er rask, så er han i hvert fall god på å følge opp resepter, men det er vel det eneste jeg kan si, som er positivt.

Incompetent

He decided to remove a lipoma cutting through it and squeezing it. 7 days and it grew back exactly the same, plus the cut was not healed yet and together the swelling and the lipoma liquids infected it. In the meanwhile I had to wait 2 weeks for my check appointment... I mean if you don't know what to do just don't improvvise surgeon or dermatologist... of course I cancelled the second appointment and went to some real doctor before he ruined me for good.

Faglig meget dyktig - alltid tilstedeværende og inkluderende

Jeg har brukt ham som fastlege i mange år nå (mer enn 20). Faglig flink og har gitt meg den tiden under konsultasjoner som har vært nødvendig. Har alltid fått time raskt, svarer kjapt på e-konsultasjoner og repetisjon av faste legemidler. Vennlig atmosfære. Legene overlapper hverandre ved behov. Hyggelige legesekretærer. Full score på alle punkter. De som påstår negative opplevelser hos André, bør vurdere egne opplevelser på nytt. Anbefales!