André Storm-Larsen

Sognsveien 75B 0855 Oslo
Tlf: 23 00 86 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
André Storm-Larsen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Meget kvalifisert og profesjonell lege

Jeg har hatt Storm-Larsen som min fastlege gjennom mange år. Han fremstår som meget kompetent og er lyttende og kommunikativ. Time innvilges alltid raskt. Kort og godt en meget god lege.

Travel

Fikk alltid rask time, men er aldri presis. Lyttet dårlig og fikk aldri opplevelse av at han faktisk fikk med seg info. Ville aldri anbefalt han og har nå byttet.

forderedlig lege

Tog blodprov på mig utan att ens rensa området med alkohol eller att respektera att jag var rädd för nålar. Hörde på mig prata med ett halvt öra och kände att han avfärdade mig utan att höra på mig. Allmänt okunnig och har aldrig känt mig så otrygg med någon läkare. Anbefales ej.

Dyktig og tilstede værende lege

En flott lege som ikke gir seg før pasienten er frisk.
Kort ventetid, og lyse fine lokaler.
Tydelig og klare tilbakemeldinger.

Hyggelig

Fikk alltid time kjapt
"Timene" var også kjappe
Jovial og trivelig
Fikk vel omtrent hjelpen jeg hadde bruk for
Lang liste-høyt tempo

Forferdelig lege

Denne legen mangler mye når det gjelder kommunikasjonsevner. Han fremstår som arrogant og altfor travel. Han lytter ikke til det som blir sagt, bare avbryter for å komme med sitt - som i tillegg viser at han mangler kunnskap. Kommer med påstander som ikke er faktabaserte og viser liten forståelse for at mennesker er forskjellige. Jeg vil ikke anbefale å bruke ham som lege og synes det er veldig leit at det er ham som er vikar for min fastlege (som forøvrig er meget dyktig).

Bare bortkastet tid

Hadde på besøk hos han som vikar.
Lite oppmerksomhet, ingen forståelse at problemet var langvarig og skulle tas på alvor.

Bæsta lækaren jag haft.

Lyssnande,kunnig,seriøs.Får oftast tid på dagen eller næsta dag.
Man kan vara ærlig om sina problem utan att det blir problem.

Hastverk

Byttet lege etter en time. Følte at han hørte med et halvt øre og var egentlig ikke så interessert i hva jeg hadde å si.
Det må også nevnes at legesekretæren var usedvanlig lite imøtekommende for å si det veldig mildt.

Uprofesjonell behandling- lavt kunnskapsnivå

Lite imøtekommende og empatisk - virker utålmodig og arrogant.
Jeg følt meg dum og ikke fått svar på det jeg faktisk lurer på.
Avbryter midt i setninger, kommer med totalt urimelige krav og oppfører seg som om han er "mer verdt" enn meg.

Veldig godt fornøyd

Har vært på Ullevål Legekontor i over 15 år, og alltid har det vært enkelt å få time. Det er enkel adkomst, selv om dem ikke ligger veldig sentralt. Dersom en lege er fraværende har en annen fastlege ved kontoret håndtert pasientene, eller de skaffer en vikar. Om noe kunne bli litt bedre så måtte det være at det kan gå litt vel fort noen ganger, men det er også det som trolig gjør at de kan ta unna mange pasienter og lite venting.

Dedikert og ivaretagende lege!!

- Ivaretagende og flink med barn
- Virker som han har mye erfaring
- Rask og deduktiv utførsel - stiller gode spørsmål for å komme fram til riktig diagnose.
- Gir gode råd og viser til tidlig erfaring
- Ringer og informerer ved mistanke om noe. Følger godt med.
- Dedikert til yrke og ærlig
Sekretæren er en solstråle med en smule humor som letter angsten rundt blodprøver.
Svært fornøyd med legen og anbefaler på det varmeste. Det ligger ganske sentral og holder åpent lenge.

Utrolig flott lege

Han var ikke min fastlege men ettersom min hadde stengt fikk jeg komme til han da jeg ble akutt syk. Var på grensa til å bli innlagt. Han var super. Og den unge resepsjonisten/ legesekritæren som var der var og flott. Utrolig god oppfølging av dem. Så nå er han min fastlege. Lett å prate med alle. Det var kort ventetid både inn til legen og blodprøve taking.

Veldig bra lege

Tar seg alltid tid når jeg kommer. Lytter og gir gode råd. Spesielt bra oppfølging uner graviditeten.

Travel lege

Konsultasjonene bærer preg av at legen har det veldig travelt og jeg opplever at han har liten forståelse for psykiske lidelser.

Veldig bra

Er hos legen en sjelden gang og derfor setter jeg pris på en som tar seg bryet og til både å snakke kort med meg og gjør et forsøk på å finne ut hva som kan være årsaken til at jeg oppsøker ham.

Har veldig god erfaring med fenne legen og kan anbefales.

Bare synd at sekretæren er sånn som så og virker både litt sur og irritert for det lille jeg har med henne å gjøre.

Lite vennlig, hastig

Vi opplevde dessverre legen som lite vennlig og særdeles hastig da vi oppsøkte han med vår sønn. Gutten ble heller ikke undersøkt fordi han "så jo helt fin ut nå" og vi ble sendt fort ut igjen, like bekymret som da vi kom.

Ikke en god opplevelse

En lege som ikke tok meg på alvor og som laget egne historier om hvorfor jeg hadde de smertene jeg hadde og hvorfor jeg slet psykisk. Skal aldri mer til han.

Effektiv og hyggelig

Han var meget hyggelig og kunne sakene sine. Liker meget godt at det holdes saklig og at ting går fort, var inn og ut på 10 minutter og fikk svar på alt. Eneste som trakk ned er åpningstider, men det gjelder alle leger når man jobber fast dagtid selv.

Ikke blandt de beste

Han har aldri nok tid, alt skal bli gjort så fort og kort som mulig. Aldri presis, mye ventetid. Er også til tider arrogant og ofte dårlig til å lytte. Må ofte gjenta hva problemet faktisk er.

Han forventer at pasient skal ta på seg hans oppgaver, som blandt å få tak i dokumenter fra tidligere lege osv.

I tillegg er legesekretæren uvennlig, sitter alltid på telefonen sin og er ofte frekk. De er i tillegg VELDIG dårlig på å svare på telefonen samt sende ut/informere om prøveresultater.

Ville ikke anbefalt.