André Storm-Larsen

Ullevål Stadion Legesenter Mann, 47 år

Autorisert1997
Ledige plasser 39 av 2300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ullevål Stadion Legesenter

Sognsveien 75B 0855 Oslo
André Storm-Larsen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av André Storm-Larsen

Hastverk

Byttet lege etter en time. Følte at han hørte med et halvt øre og var egentlig ikke så interessert i hva jeg hadde å si.
Det må også nevnes at legesekretæren var usedvanlig lite imøtekommende for å si det veldig mildt.

Uprofesjonell behandling- lavt kunnskapsnivå

Lite imøtekommende og empatisk - virker utålmodig og arrogant.
Jeg følt meg dum og ikke fått svar på det jeg faktisk lurer på.
Avbryter midt i setninger, kommer med totalt urimelige krav og oppfører seg som om han er "mer verdt" enn meg.

Veldig godt fornøyd

Har vært på Ullevål Legekontor i over 15 år, og alltid har det vært enkelt å få time. Det er enkel adkomst, selv om dem ikke ligger veldig sentralt. Dersom en lege er fraværende har en annen fastlege ved kontoret håndtert pasientene, eller de skaffer en vikar. Om noe kunne bli litt bedre så måtte det være at det kan gå litt vel fort noen ganger, men det er også det som trolig gjør at de kan ta unna mange pasienter og lite venting.

Dedikert og ivaretagende lege!!

- Ivaretagende og flink med barn
- Virker som han har mye erfaring
- Rask og deduktiv utførsel - stiller gode spørsmål for å komme fram til riktig diagnose.
- Gir gode råd og viser til tidlig erfaring
- Ringer og informerer ved mistanke om noe. Følger godt med.
- Dedikert til yrke og ærlig
Sekretæren er en solstråle med en smule humor som letter angsten rundt blodprøver.
Svært fornøyd med legen og anbefaler på det varmeste. Det ligger ganske sentral og holder åpent lenge.

Utrolig flott lege

Han var ikke min fastlege men ettersom min hadde stengt fikk jeg komme til han da jeg ble akutt syk. Var på grensa til å bli innlagt. Han var super. Og den unge resepsjonisten/ legesekritæren som var der var og flott. Utrolig god oppfølging av dem. Så nå er han min fastlege. Lett å prate med alle. Det var kort ventetid både inn til legen og blodprøve taking.