Kjeller Tannhelse

Gunnar Randers vei 12 2007 Kjeller
Kjeller Tannhelse holder til i Lillestrøm

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kjeller Tannhelse

Flink tannlege

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Jeg vil skrive om en bra opplevelse hos tannlegen. Jeg har egen tannlege, men jeg blei henvist dit for en vanskelig tann. Han var veldig flink til å gi meg informasjon, han tok faktisk fram en tegneblokk for å gi meg informasjonen. Jeg trengte å rotfylle på den ene jekselen min. Det var ikke vondt, og jeg merka ingenting og han brukte mikroskop som hang i taket og flere maskiner.
Sprøyta kjente jeg ikke, og det er første gang det ikke har vært vondt å få bedøvelse.
Han er sikkert flink til andre ting også, men jeg kan ihvertfall anbefale han for rotfylling.

Den flinkeste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Veldig flink tannlege som er rolig, hyggelig og gir god informasjon! Jeg fikk infeksjon i en visdomstann som var fryktelig vond og fikk time samme dag. Måtte fjerne den ene visdomstanna. Har ikke tannlegeskrekk, men gruet meg litt til å fjerne visdomstenner. Merket ingenting og Erik spurte hele tiden hvordan det gikk. Merket ikke bedøvelsesstikkene en gang.
Selvsagt litt dyrt på Kjeller Tannhelse, men jeg betaler gjerne litt mer når jeg møter en så hyggelig tannlege som Erik!

Rotfylling gjennom krone - lite dramatisk med Erik Katle.

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Måtte rotfylle en tann som det tidligere var satt krone på. Har ikke tannlegeskrekk nå lenger, men dette hørtes dramatisk ut og jeg gruet meg. Kjente ikke Erik fra før. Han ga god informasjon før han startet og underveis. Det var helt smertefritt og han var hele tiden opptatt av hvordan det føltes og hvordan jeg hadde det. Med andre ord, rotfylling gjennom krone kan være en lite dramatisk opplevelse. Takk til deg Erik og englene som assisterte deg.😄

Tipp topp

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Erik har vært min faste tannlege i de siste årene. Han har tatt meg i mot og bearbeidet min tannlegeskrekk til å nå ikke lenger grue meg til og gå til tannlegen. Han er svært hyggelig, og har alltid vært i godt humør. Han nynner og virker veldig fokusert når han jobber. Han virker genuint interessert i jobben sin, og det har jeg merket på måten han forklarer før og etter de behandlingene jeg har hatt. Jeg ser at flere har skrevet at han er flink til å sette bedøvelse, og det må jeg si meg enig i. Takk

Tannlege med godt humør

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Dette er virkelig en tannlege som bryr seg og virker interessert. Han har stilt opp både tidlig og sent når jeg har hatt behov for hjelp. En trygghet å ha han som tannlege. Jeg har nå flyttet noen mil unna, men å kjøre to timer gjør meg ingenting. Tusen takk.