Kjeller Tannhelse

Gunnar Randers vei 12 2007 Kjeller
Kjeller Tannhelse holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kjeller Tannhelse

Vanvittig flink og behagelig tannlege

Tannlege: Brita Storaas Hansen Skrevet

Brita er dyktig, tålmodig og nøye. Jobber strukturert og raskt. Holder deg informert underveis. Perfekt resultat.

Anbefales på det sterkeste.

En fantastisk flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Brita Storaas Hansen Skrevet

Etter 30 år med tannlegeskrekk har jeg nå funnet verdens beste tannlege. Hun er flink, tålmodig og grundig og holder deg også informert om hva som skjer/gjøres, under hele behandlingen. Anbefales på det varmeste.

Flink tannlege

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Jeg vil skrive om en bra opplevelse hos tannlegen. Jeg har egen tannlege, men jeg blei henvist dit for en vanskelig tann. Han var veldig flink til å gi meg informasjon, han tok faktisk fram en tegneblokk for å gi meg informasjonen. Jeg trengte å rotfylle på den ene jekselen min. Det var ikke vondt, og jeg merka ingenting og han brukte mikroskop som hang i taket og flere maskiner.
Sprøyta kjente jeg ikke, og det er første gang det ikke har vært vondt å få bedøvelse.
Han er sikkert flink til andre ting også, men jeg kan ihvertfall anbefale han for rotfylling.

Den flinkeste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Veldig flink tannlege som er rolig, hyggelig og gir god informasjon! Jeg fikk infeksjon i en visdomstann som var fryktelig vond og fikk time samme dag. Måtte fjerne den ene visdomstanna. Har ikke tannlegeskrekk, men gruet meg litt til å fjerne visdomstenner. Merket ingenting og Erik spurte hele tiden hvordan det gikk. Merket ikke bedøvelsesstikkene en gang.
Selvsagt litt dyrt på Kjeller Tannhelse, men jeg betaler gjerne litt mer når jeg møter en så hyggelig tannlege som Erik!

Rotfylling gjennom krone - lite dramatisk med Erik Katle.

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Måtte rotfylle en tann som det tidligere var satt krone på. Har ikke tannlegeskrekk nå lenger, men dette hørtes dramatisk ut og jeg gruet meg. Kjente ikke Erik fra før. Han ga god informasjon før han startet og underveis. Det var helt smertefritt og han var hele tiden opptatt av hvordan det føltes og hvordan jeg hadde det. Med andre ord, rotfylling gjennom krone kan være en lite dramatisk opplevelse. Takk til deg Erik og englene som assisterte deg.😄