Kjeller Tannhelse

Telefonnummer63 81 36 7663 81 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gunnar Randers vei 12 2007 Kjeller
Kjeller Tannhelse holder til i Skedsmo

Siste vurderinger av Kjeller Tannhelse

Rotfylling gjennom krone - lite dramatisk med Erik Katle.

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Måtte rotfylle en tann som det tidligere var satt krone på. Har ikke tannlegeskrekk nå lenger, men dette hørtes dramatisk ut og jeg gruet meg. Kjente ikke Erik fra før. Han ga god informasjon før han startet og underveis. Det var helt smertefritt og han var hele tiden opptatt av hvordan det føltes og hvordan jeg hadde det. Med andre ord, rotfylling gjennom krone kan være en lite dramatisk opplevelse. Takk til deg Erik og englene som assisterte deg.😄

Tipp topp

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Erik har vært min faste tannlege i de siste årene. Han har tatt meg i mot og bearbeidet min tannlegeskrekk til å nå ikke lenger grue meg til og gå til tannlegen. Han er svært hyggelig, og har alltid vært i godt humør. Han nynner og virker veldig fokusert når han jobber. Han virker genuint interessert i jobben sin, og det har jeg merket på måten han forklarer før og etter de behandlingene jeg har hatt. Jeg ser at flere har skrevet at han er flink til å sette bedøvelse, og det må jeg si meg enig i. Takk

Tannlege med godt humør

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Dette er virkelig en tannlege som bryr seg og virker interessert. Han har stilt opp både tidlig og sent når jeg har hatt behov for hjelp. En trygghet å ha han som tannlege. Jeg har nå flyttet noen mil unna, men å kjøre to timer gjør meg ingenting. Tusen takk.

Hyggelig ung mann

Tannlege: Erik Katle Skrevet

Han har hjulpet meg veldig med å endelig få tenner jeg kan smile med. Mange runder med trekkinger, rotfyllinger, fyllinger og en krone. Han er dyr, men det er det verdt! Har slitt veldig med selvbildet på grund av tennene mine, og var veldig flau for å gape opp. Han dømte meg ikke, tok det veldig profesjonelt. Han fikk meg til å le, og se fremover! Han er magisk til å sette bedøvelse, rart at ikke alle tannleger gjør det samme. Veldig deilig å endelig gå til tannlegen for bare sjekk og puss. Hvis jeg skal si noe negativt etter alle rundene i stolen, er at det kom inn sekretærer / tannpleiere hele tiden for å finne ting i skuffer og skap, skvatt litt. Men alt i alt gir jeg min anbefaling av Katle. Veldig fin klinikk også.

Flott, hensynsfull og hyggelig!!

Tannlege: Henrik Hoel Olsen Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men å komme til Henrik går veldig bra. Han tar seg tid til å forklare meg hva han gjør, er hyggelig og ikke nedlatende, han spøker og tuller slik at stemningen blir bedre. Jeg har aldri hatt en bedre tannlege og jeg nekter å bytte selv om for meg er en times reisevei for å komme til han. Man kan ikke få en bedre tannlege!