Erik Katle

Erik Katle Priser mangler
Kjeller Tannhelse Prisliste

Erik Katle
Bentsebrugata 31c 0469 Oslo
Kjeller Tannhelse Telefonnummer63 81 36 7663 81 36 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gunnar Randers vei 12 2007 Kjeller
Erik Katle er tannlege i Oslo og Skedsmo

Siste vurderinger av Erik Katle

Tipp topp

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

Erik har vært min faste tannlege i de siste årene. Han har tatt meg i mot og bearbeidet min tannlegeskrekk til å nå ikke lenger grue meg til og gå til tannlegen. Han er svært hyggelig, og har alltid vært i godt humør. Han nynner og virker veldig fokusert når han jobber. Han virker genuint interessert i jobben sin, og det har jeg merket på måten han forklarer før og etter de behandlingene jeg har hatt. Jeg ser at flere har skrevet at han er flink til å sette bedøvelse, og det må jeg si meg enig i. Takk

Tannlege med godt humør

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

Dette er virkelig en tannlege som bryr seg og virker interessert. Han har stilt opp både tidlig og sent når jeg har hatt behov for hjelp. En trygghet å ha han som tannlege. Jeg har nå flyttet noen mil unna, men å kjøre to timer gjør meg ingenting. Tusen takk.

Hyggelig ung mann

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

Han har hjulpet meg veldig med å endelig få tenner jeg kan smile med. Mange runder med trekkinger, rotfyllinger, fyllinger og en krone. Han er dyr, men det er det verdt! Har slitt veldig med selvbildet på grund av tennene mine, og var veldig flau for å gape opp. Han dømte meg ikke, tok det veldig profesjonelt. Han fikk meg til å le, og se fremover! Han er magisk til å sette bedøvelse, rart at ikke alle tannleger gjør det samme. Veldig deilig å endelig gå til tannlegen for bare sjekk og puss. Hvis jeg skal si noe negativt etter alle rundene i stolen, er at det kom inn sekretærer / tannpleiere hele tiden for å finne ting i skuffer og skap, skvatt litt. Men alt i alt gir jeg min anbefaling av Katle. Veldig fin klinikk også.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Kjeller Tannhelse Skrevet

Utrolig rolig og betryggende tannlege!
Jeg har vanvittig tannlegeskrekk, men ble nødt til å ringe på "krisetime" 1. Nyttårsdag da en jeksel knakk.
Etter noen måneder med rotfylling og diverse, er endelig ny permanent krone på plass!
Om ikke tannlegeskrekken er helt kurert, er den i det minste betraktelig redusert!
Anbefales på det sterkeste å besøke Kjeller Tannhelse!

Behagelig!

Klinikk: Erik Katle Skrevet

Han har kuret min tannlegeskrekk! Gruer meg ikke lenger til å dra til tannlegen. Samboeren min, barna mine og megselv har fått seg en rolig og tolmodig tannlege