Ringerike Tannlegesenter AS

Kartverksveien 9 3511 Hønefoss
Ringerike Tannlegesenter AS holder til i Ringerike

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Ringerike Tannlegesenter AS

Den verste tannlegeopplevelsen noen gang.

Tannlege: Ulf Erik Jonsson Skrevet

Et lite barn med ekstrem tannlegeskrekk ble sittende å vente i 75 minutter etter å ha fått beroligende. Når hun endelig kommer inn har dette sluttet å virke og hun er livredd. Etter noen få minutter avslutter han behandling og ber henne gå. Det er ikke snakk om å legge godviljen til og forsøke å roe henne ned. Vi brukte nesten 6 timer etterpå for å få henne til å slappe av etter dette besøket. Hadde hun blitt tatt inn i løpet av de første 40 minuttene, mens medisinen virket kunne besøket kanskje hatt et annet utfall. Kommer aldri tilbake hit.

Dyktig og erfaren tannlege

Tannlege: Ellen Opperud Skrevet

Ellen Opperud er erfaren og dyktig og gir god informasjon underveis. Har brukt henne i mange år. Du føler deg i trygge hender og vet du får best tenkelig behandling.

Verste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Ulf Erik Jonsson Skrevet

Ingen hensyn til tannlegeskrekk.
Hadde dårlig tid og ble oppgitt da jeg trengte noen sekunder for å hente meg inn.
Traumatisk opplevelse!!

Trygg

Tannlege: Bjørn Even Asvald Gulsvik Skrevet

Har tannlege skrekk men Bjørn Even er rolig og trygg. Forklarer godt hva som må gjøres og legger gode planer for veien videre. Man føler seg rett og slett godt tatt vare på tross for at man er livredd.

Beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Ulf Erik Jonsson Skrevet

Rolig og ordentlig! Trakk en visdomstann, og på to jekk var tanna ute. Synes heller ikke prisen var ille