Mjøstannlegene Gjøvik as

Mjøstannlegene Gjøvik as holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Mjøstannlegene Gjøvik as

Utrolig dyktig tannlege

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

Utrolig dyktig tannlege som er flink til å forklare hva hun skal gjøre, nøye og omtenksom. Brukt henne 2 ganger og kommer aldri til å bruke noen andre.. tusen takk for god hjelp...

Fabelaktige omtenksom

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

Har vært hos henne 2 ganger, hun gjør rotfylling av tanna mi.merker ikke noe . Og jobben blir proft gjort.

Flink, hyggelig og effektiv!

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

Fantastisk dame, ingenting gjør vondt og hun sprer om seg med positiv energi! Tannlegeassistenten hennes er også veldig dyktig !

Utrolig flink!

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

En utrolig flink tannlege. Blid, imøtekommende og hyggelig. Tok seg tid til å forklare hva hun skulle gjøre, spurte om jeg hadde spørsmå. Ble tatt godt i mot, fikk god behandling. Anbefales på det sterkeste!

Effektiv og flink

Tannlege: Beate Tanem Liahjell Skrevet

Beate er rett på sak, effektiv og hyggelig. For meg ble det dyrt i starten når jeg byttet til henne - men kun fordi hun gjør et ordentlig arbeid. Hun "rydder opp" etter mine tidligere tannleger som har lagt dårlige fyllinger som resulterte i at jeg nå har hull under flere av de. Får inntrykk av at hun får en god oversikt over din tannhelse og gjør en skikkelig overhaling. Kan bli dyrt - men resultatet blir bra! Og forhåpentlig fører det til færre tannlegebesøk fremover.