Mjøstannlegene Gjøvik as

Mjøstannlegene Gjøvik as holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Mjøstannlegene Gjøvik as

Toppers tannlege

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

Trakk en visdomstann hos henne, absolutt å anbefale som en tannlege! Vennlig, effektiv, forklarer godt om hva hun skal gjøre og evt forklaringer etter behandling. Foreløbig beste tannlege jeg har vært hos :)

Cecilie er den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og etter mange år måtte jeg oppsøke tannlege .Dette nydelige varme menneske har alle kvaliteter en tannlege skal ha.Dyktig,beroligende, lyttende,forteller hele tiden hva hun gjør,pasienten er hele tiden i sentrum.
Hos meg var det mye å gjøre,men behandlingen var smertefri.
Håper jeg får beholde denne engelen av en tannlege lenge:)

Flink og trygg

Tannlege: Pål Vidar Westlie Skrevet

Jeg har hele livet vært redd tannbehandling. Nå er jeg ikke lengre redd, flink tannlege som er faglig dyktig og beroligende.

Dyktig og omsorgsfull tannlege

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

Cecilia er den beste tannlegen jeg har hatt. Selv har jeg ikke særlig tannlegeskrekk, men munnen er fortsatt et "intimt" område der man ikke vil ha uvørne folk oppi :s

Hun er lett på hånden, dyktig og en meget behagelig måte å forholde seg til meg som pasient.

Full pott fra meg :D

Den beste tannlege jeg har hatt

Tannlege: Cecilia Martina Andersson Skrevet

Denne tannlegen er utrolig dyktig,omsorgsfull og inngir trygghet og tillitt.Veldig flink med pasienter som har tannlegeskrekk,og tar deg på alvor.Informerer hele tiden om det som skal gjøres etterhvert,og er blid og hyggelig.Kunne ikke funnet en bedre tannlege.