Cecilia Martina Andersson

Trondhjemsvegen 8 2821 Gjøvik

Moelv tannklinikk

Skolevegen 16 2390 Moelv

Siste vurderinger av Cecilia Martina Andersson

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Mjøstannlegene Gjøvik as Skrevet

Etter mange år med tannlegeksrekk har jeg funnet en tannlege jeg stoler på. Det er verdt hver krone å gå til henne, og de på Mjøstannlegene er utrolig hyggelig. Hun informerer bra, er rask og vennlig. Ikke rart hun har mange pasienter! Tommel opp!

Toppers tannlege

Klinikk: Mjøstannlegene Gjøvik as Skrevet

Trakk en visdomstann hos henne, absolutt å anbefale som en tannlege! Vennlig, effektiv, forklarer godt om hva hun skal gjøre og evt forklaringer etter behandling. Foreløbig beste tannlege jeg har vært hos :)

Cecilie er den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Mjøstannlegene Gjøvik as Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og etter mange år måtte jeg oppsøke tannlege .Dette nydelige varme menneske har alle kvaliteter en tannlege skal ha.Dyktig,beroligende, lyttende,forteller hele tiden hva hun gjør,pasienten er hele tiden i sentrum.
Hos meg var det mye å gjøre,men behandlingen var smertefri.
Håper jeg får beholde denne engelen av en tannlege lenge:)

Dyktig og omsorgsfull tannlege

Klinikk: Mjøstannlegene Gjøvik as Skrevet

Cecilia er den beste tannlegen jeg har hatt. Selv har jeg ikke særlig tannlegeskrekk, men munnen er fortsatt et "intimt" område der man ikke vil ha uvørne folk oppi :s

Hun er lett på hånden, dyktig og en meget behagelig måte å forholde seg til meg som pasient.

Full pott fra meg :D

Den beste tannlege jeg har hatt

Klinikk: Mjøstannlegene Gjøvik as Skrevet

Denne tannlegen er utrolig dyktig,omsorgsfull og inngir trygghet og tillitt.Veldig flink med pasienter som har tannlegeskrekk,og tar deg på alvor.Informerer hele tiden om det som skal gjøres etterhvert,og er blid og hyggelig.Kunne ikke funnet en bedre tannlege.