Mjøstannlegene Gjøvik as

Storgata 16 2815 Gjøvik
Mjøstannlegene Gjøvik as holder til i Gjøvik

Siste vurderinger av Mjøstannlegene Gjøvik as

Den beste opplevelsen noen sinne

Tannlege: Veslemøy Linde Skrevet

Veslemøy er et utrolig behagelig vesen, hun forklarer hva hun skal gjøre, forsikrer seg om at du er komfortabel. Jeg har ikke tannlegeskrekk, men jeg har aldri følt meg så trygg og sikker på kompetansen til tannlegen som det jeg gjør hos Veslemøy, hun fortjener all skryt!!

Forklarer godt, ivaretakende og imøtekommende

Tannlege: Oona Martine Østmo Skrevet

Meget hyggelig og behagelig som person. Forklarer godt underveis. Veldig fornøyd med besøket og resultatet. Føler meg godt ivaretatt og at tennene er i trygge hender. Anbefales på det varmeste.

Super!

Tannlege: Espen Øye Amundsen Skrevet

Dyktig, forklarer nøye alle steg, og behandler meg med varsomhet.Har humor! Henviser videre hvis problem. Har opplevd å bli tilbudt rabatterte priser på behandling, som opplevdes positivt. Anbefales.

Super behagelig og fikk time hurtig

Tannlege: Beate Tanem Liahjell Skrevet

Alltid hyggelig å bli ivaretatt av en så flink og behagelig tannlege og assistent.
Kom også hurtig inn når det var noe akutt

En god og trygg opplevelse

Tannlege: Jan Mangersnes Skrevet

Jeg fikk fjernet to visdomstenner og hadde på forhånd veldig angst for å gjøre dette.Det viste seg å bli en veldig god opplevelse.Jan Mangersnes og hans team er utrolig dyktige,forståelsesfulle og omsorgsfulle på alle måter.Jeg er veldig fornøyd med resultatet.