Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

FANTASTISK!!!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Hatt Tone som fastlege i mange år. Stiller alltid opp. Imøtekommende, dyktig og empatisk. Man føler seg trygg og ivaretatt. Verdens beste lege!!

Fantastisk lege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Tone behandler hele familien. Hun er lyttende, oppmerksom, løsningsorientert, tydelig og empatisk. Vi føler oss alltid sett og lyttet til. Både fysiske og psykiske plager blir tatt seriøst og på alvor. Den beste legen både for liten og stor.

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Lydhør, trygg og kunnskapsrik. Hele familiens fastlege, vi kunne ikke blitt mer fornøyd.
Det eneste minuset er at det til tider er lang ventetid for å få time. Gjelder ikke akutt-timer, da får vi alltid hjelp samme dag.

Seriøs og trygg

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Tone Giercksky er et godt valg som fastlege. Hun gjør nøye vurderinger og undersøker ved behov. Også veldig flink og betryggende med barn. Illadalen legekontor er flinke til å vurdere og gi hastetime vedbehov.

Trygg men litt lite interessert i utfordringer

Lege: Terje Johansen Skrevet

Jeg opplever Terje Johansen som en trygg lege som er veldig tilgjengelig. Hvis årsaken til helseutfordringen derimot ikke umiddelbart kan avdekkes virker han noe lite interessert og henviser pasienten videre ganske raskt.