Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

Flink og hyggelig

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Tar pasienten på alvor. Flink, profesjonell og hyggelig dame.
Sjekker ting ordentlig og sjekker nærmere hvis hun ikke er 100% sikker. Tar hensyn og lytter. Sier fra hvis hun er uenig. Stoler på hennes vurderinger.

Overlegen fastlege

Lege: Terje Johansen Skrevet

Meget dyktig lege som fulgte meg opp etter en ulykke hvor jeg ble innlagt på sykehus i flere mnd før jeg gradvis kom meg tilbake i jobb 100 %. Anbefales på det groveste.

Trygg og hyggelig lege

Lege: Terje Johansen Skrevet

Byttet til denne fastlegen for en stund siden, og har hatt en oppfølgingsrekke med flere timeavtaler. Jeg setter stor pris på oppfølgingen og hvordan jeg som pasient har blitt møtt. Fastlegen har fremstått som både trygg og kunnskapsrik, gitt meg både god informasjon og støtte i situasjonen. Nå er jeg oppe og går igjen, og det kjennes trygt å vite at jeg har en dyktig fastlege i bakhånd. Jeg setter stor pris på at jeg har blitt møtt på en så god måte. Dette gir tillit og trygghet, og det gjør at jeg tør å ta kontakt igjen senere hvis behovet skulle oppstå.

Dyktig og ivaretagende

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølging og behandlingen hun har gitt meg. Virker kunnskapsrik og faglig trygg.

Ikke grundig nok

Lege: Terje Johansen Skrevet

Vanskelig tilgjengelig,kommer inn nesten presis,men kun 10 minutter. Du må ofte selv mase om å få gjort ting som en lege selv skulle vite.
Kontortiden er elendig. Hver fredag er det tlf.tid bare til kl.11.00. Blodprøver er en redsel å ta hos ham,fordi det gjør så vondt at jeg må ta dem hos Dr.Furst som gjør det uten smerter.