Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av Iladalen Legekontor DA

Trygg og hyggelig lege

Lege: Terje Johansen Skrevet

Byttet til denne fastlegen for en stund siden, og har hatt en oppfølgingsrekke med flere timeavtaler. Jeg setter stor pris på oppfølgingen og hvordan jeg som pasient har blitt møtt. Fastlegen har fremstått som både trygg og kunnskapsrik, gitt meg både god informasjon og støtte i situasjonen. Nå er jeg oppe og går igjen, og det kjennes trygt å vite at jeg har en dyktig fastlege i bakhånd. Jeg setter stor pris på at jeg har blitt møtt på en så god måte. Dette gir tillit og trygghet, og det gjør at jeg tør å ta kontakt igjen senere hvis behovet skulle oppstå.

Dyktig og ivaretagende

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølging og behandlingen hun har gitt meg. Virker kunnskapsrik og faglig trygg.

Ikke grundig nok

Lege: Terje Johansen Skrevet

Vanskelig tilgjengelig,kommer inn nesten presis,men kun 10 minutter. Du må ofte selv mase om å få gjort ting som en lege selv skulle vite.
Kontortiden er elendig. Hver fredag er det tlf.tid bare til kl.11.00. Blodprøver er en redsel å ta hos ham,fordi det gjør så vondt at jeg må ta dem hos Dr.Furst som gjør det uten smerter.

Snill og tror på deg som pasient

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Randi er verdens snilleste fastlege, samtidig som hun tar deg på alvor, og vil at du skal forklare skikkelig når det er noe. Det føles trygt og godt at hun ikke bare uten videre aksepterer det, men er opptatt av å forstå hele situasjonen.

Jeg har hatt henne som fastlege i to år, og hun har fulgt meg på opp og nedturer. Dette er første gang jeg har hatt en fastlege som jeg gleder meg til å gå til, uten å bekymre meg for at hun ikke skal tro på meg.

"En god fastlege er gull verdt", og Randi er gull.

Beste fastlegen i verden

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Som alle de andre anmeldelsene allerede har stadfestet; Tone er en helt unik fastlege som evner både å være effektiv og avgrensende slik at hun får hjulpet flest mulig, samtidig som hun alltid stiller opp og tar deg på alvor. Svært faglig dyktig, gjør de første undersøkelser selv, henviser videre ved behov. Jeg går alltid beroliget fra Tone, uansett tilstand forøvrig. Har aldri møtt makan til dame (eller mann) i helsevesenet tidligere.