Iladalen Legekontor DA

Telefonnummer23 12 19 0023 12 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av Iladalen Legekontor DA

Endelig...

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

En fantastisk fastlege, imøtekommende, interessert, varm, blid og dyktig. Skjønner godt at hun har lang venteliste og glad jeg er "hennes", takk for all vennlig imøtekommenhet. Hilsen

FANTASTISK!!!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Hatt Tone som fastlege i mange år. Stiller alltid opp. Imøtekommende, dyktig og empatisk. Man føler seg trygg og ivaretatt. Verdens beste lege!!

Tillitsvekkende, kunnskapsrik og gir av seg selv!

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Randi Ofstad er en fastlege som kan sitt fag. Hun er lyttende, skaper tillit mellom pasient og seg selv / helsevesenet. Hun har mye kunnskap om både somatiske og psykiske lidelser. Hun tør å stå på for pasientene sine! Randi oppleves som genuint interessert i sine pasienter.
Hele Ila legekontor tar i mot pasientene på en proff og hyggelig måte!
Det er av og til litt forsinkelser, men ikke slik jeg har opplevd på andre steder (når jeg har fulgt barnebarn til lege). Det er viktigere at jeg kan få litt mer tid den gangen jeg trenger det - enn at jeg av og til må vente litt ekstra når andre trenger legens tid.

Dyktig lege

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Randi Ofstad er den dyktigste fastlegen jeg har vært borti. Hun er faglig sterk, lytter og er ikke redd for å gi uttrykk for meningene sine. Jeg føler meg trygg som pasient hos henne. Kan anbefales på det varmeste.

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Tone behandler hele familien. Hun er lyttende, oppmerksom, løsningsorientert, tydelig og empatisk. Vi føler oss alltid sett og lyttet til. Både fysiske og psykiske plager blir tatt seriøst og på alvor. Den beste legen både for liten og stor.