Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av Iladalen Legekontor DA

Ikke grundig nok

Lege: Terje Johansen Skrevet

Å bestille time kan ta over 1 uke.Vanskleig tilgjenngelig på tlf.ofte lang ventetid.Tlf. er stengt etter kl.11:00 hver fredag. Du kommer oftest presis inn til Terje,men han har kun 10 minutter på hver pasient. Personaltes ellers er noe fraværende.

Imøtekommende og trygg

Lege: Terje Johansen Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Han er rask og effektiv ved enklere henvendelser, men tar de alvorligere svært seriøst. Han hører på det jeg har å si og har tillit til min egen vurdering. Jeg og familien har hatt ham som fastlege i 20 år.

Sjarmerende, men overfladisk.

Lege: Terje Johansen Skrevet

Usedvanlig flink til å holde tiden. Han er alltid presis.
Men opplevde ham litt for lettvint og "overfladisk". Lite villig til å gå i dybden av en problematikk, viktigere å få pas. raskt ut av kontoret. Anbefales hvis du trenger en hyggelig lege, har bagatellmessige problemer og bare trenger å få en resept i ny og ne.

NUMBER ONE

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Min fastlege i mange år. Helt topp, kunnskapsrik,vennlig og effektiv. Nekter å bytte! Får ikke bedre.

Tar seg ikke god nok tid

Lege: Terje Johansen Skrevet

Har hatt Terje som fastlege i nesten ett år, og har gått en del til han grunnet mageproblemer. Han virker ikke særlig interessert i det jeg har og si, og selv om jeg i utgangspunktet stoler på hans faglige vurdering, drar jeg alltid fra legekontoret med flere spørsmål enn da jeg kom. Har en følelse av at han ikke lytter godt nok etter og glemmer hvilke tester jeg har tatt eller for den saks skyld hvem jeg er, selv om jeg har vært der noen ganger. Opplever også at han henviser først når du maser om det.
Jeg ønsket å bli henvist til psykolog og da svarte han "men du ser så frisk ut, det ser ikke ut til at noe plager deg" og ba meg gå til privat psykolog. Valgte å bytte fastlege etter denne episoden.