Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Utrolig flink, snill og omsorgsfull fastlege som jeg aldri hadde gitt slipp på om ikke det var fordi vi flyttet. Følger godt opp både fysiske og psykiske problemer. Er tilgjengelig og besvarer henvendelser. Tar tak i ting og ordner opp. Får du plass på listen til Tone er du heldig!

Anbefaler ikke

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Har ventet nesten et år på å komme til Randi, 01.11.20 fikk henne som faslege, men fom 12.10.20 er Randi i 1 års permisjon, måtte bst time hos vikar. Jeg har kommet med epikriser fra spesialister. Men kunne ikke få hjelp, måtte først sende legejournal fra tidl fastlege, noe lar vente på seg. Opplevde ingen empati, ble ikke undersøkt, prøvd å forklare, men ble ikke hørt, så ikke ut at epikriser var lest. Totalt sett har opplevd å bli behandlet avvisende, legen var ikke interessert å hjelpe.

Flink og hyggelig

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Tar pasienten på alvor. Flink, profesjonell og hyggelig dame.
Sjekker ting ordentlig og sjekker nærmere hvis hun ikke er 100% sikker. Tar hensyn og lytter. Sier fra hvis hun er uenig. Stoler på hennes vurderinger.

Overlegen fastlege

Lege: Terje Johansen Skrevet

Meget dyktig lege som fulgte meg opp etter en ulykke hvor jeg ble innlagt på sykehus i flere mnd før jeg gradvis kom meg tilbake i jobb 100 %. Anbefales på det groveste.

Trygg og hyggelig lege

Lege: Terje Johansen Skrevet

Byttet til denne fastlegen for en stund siden, og har hatt en oppfølgingsrekke med flere timeavtaler. Jeg setter stor pris på oppfølgingen og hvordan jeg som pasient har blitt møtt. Fastlegen har fremstått som både trygg og kunnskapsrik, gitt meg både god informasjon og støtte i situasjonen. Nå er jeg oppe og går igjen, og det kjennes trygt å vite at jeg har en dyktig fastlege i bakhånd. Jeg setter stor pris på at jeg har blitt møtt på en så god måte. Dette gir tillit og trygghet, og det gjør at jeg tør å ta kontakt igjen senere hvis behovet skulle oppstå.

Dette er en Pluss-tjeneste.