Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av Iladalen Legekontor DA

Beste fastlegen i verden

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Som alle de andre anmeldelsene allerede har stadfestet; Tone er en helt unik fastlege som evner både å være effektiv og avgrensende slik at hun får hjulpet flest mulig, samtidig som hun alltid stiller opp og tar deg på alvor. Svært faglig dyktig, gjør de første undersøkelser selv, henviser videre ved behov. Jeg går alltid beroliget fra Tone, uansett tilstand forøvrig. Har aldri møtt makan til dame (eller mann) i helsevesenet tidligere.

Ikke grundig nok

Lege: Terje Johansen Skrevet

Å bestille time kan ta over 1 uke.Vanskleig tilgjenngelig på tlf.ofte lang ventetid.Tlf. er stengt etter kl.11:00 hver fredag. Du kommer oftest presis inn til Terje,men han har kun 10 minutter på hver pasient. Personaltes ellers er noe fraværende.

Imøtekommende og trygg

Lege: Terje Johansen Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Han er rask og effektiv ved enklere henvendelser, men tar de alvorligere svært seriøst. Han hører på det jeg har å si og har tillit til min egen vurdering. Jeg og familien har hatt ham som fastlege i 20 år.

Sjarmerende, men overfladisk.

Lege: Terje Johansen Skrevet

Usedvanlig flink til å holde tiden. Han er alltid presis.
Men opplevde ham litt for lettvint og "overfladisk". Lite villig til å gå i dybden av en problematikk, viktigere å få pas. raskt ut av kontoret. Anbefales hvis du trenger en hyggelig lege, har bagatellmessige problemer og bare trenger å få en resept i ny og ne.

NUMBER ONE

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Min fastlege i mange år. Helt topp, kunnskapsrik,vennlig og effektiv. Nekter å bytte! Får ikke bedre.