Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

Kan mye, følger godt med.

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Randi Ofstad har vært min lege/fastlege siden midten av 90-tallet.
Hun har alltid stilt opp, men har hatt et par permisjoner hvor jeg ble tatt godt hånd om av en vikar eller en av de andre på legekontoret.

Hun har alltid fulgt meg opp hva kontroller og trygg medisinering angår.

Randi har for tiden permisjon. Jeg savner henne, men hun har en vikar som jeg heller ikke kan annet enn å skryte av.

PERFEKT

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Jeg er 73 år og har hatt Tone som fastlege i mange år. Helt pefekt på alle måter. Faglig og mellommenneskelig.

Smilende og tilstede, men med unødvendige holdninger på ett punkt..

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Alltid blid, imøtekommende og lyttende. Hun brukte mye tid på å sende skjemaer og div til NAV for meg. Det eneste problemet jeg hadde med henne var hennes rigide meninger om rus. Jeg var så "dum" og var ærlig med henne om at jeg har prøvd rusmidler på fest tidligere i livet, og dette ble hengende over meg. Jeg hadde nærmest noe å bevise når jeg skulle få B-prepararer, og selv om jeg aldri har vært narkoman eller har rørt sprøyter ville hun likevel teste meg for hepatitt når jeg en gang hadde litt lave leververdier. En venn av meg (med barn) gikk også til henne, og fikk bekymringsmelding til barnevernet fra henne grunnet at hun var ærlig og fortalte hun hadde prøvd hasj en gang. Jeg synes et litt mer åpent sinn og forståelse uten fordommer på dette feltet hadde gjort Tone Cathrine til den perfekte lege, for ellers er hun fantastisk på alle måter og tar deg som pasient på alvor. Dessverre gjorde det at jeg følte meg dømt som rusmisbruker grunnet tidligere uheldige valg at jeg byttet lege. Har du ikke vært like dum selv, gå for Tone Cathrine!

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Utrolig flink, snill og omsorgsfull fastlege som jeg aldri hadde gitt slipp på om ikke det var fordi vi flyttet. Følger godt opp både fysiske og psykiske problemer. Er tilgjengelig og besvarer henvendelser. Tar tak i ting og ordner opp. Får du plass på listen til Tone er du heldig!

Anbefaler ikke

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Har ventet nesten et år på å komme til Randi, 01.11.20 fikk henne som faslege, men fom 12.10.20 er Randi i 1 års permisjon, måtte bst time hos vikar. Jeg har kommet med epikriser fra spesialister. Men kunne ikke få hjelp, måtte først sende legejournal fra tidl fastlege, noe lar vente på seg. Opplevde ingen empati, ble ikke undersøkt, prøvd å forklare, men ble ikke hørt, så ikke ut at epikriser var lest. Totalt sett har opplevd å bli behandlet avvisende, legen var ikke interessert å hjelpe.