Iladalen Legekontor DA

Tlf: 23 12 19 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Iladalen Legekontor DA

Trygg lege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Tar oss på alvor og virker som hun bryr seg. Vi har hatt henne som lege i mange år og håper vi kan fortsette med det.

Så takknemlig

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

at det faktisk finnes leger som Randi Ofstad. Hun har vært min fastlege i mange år og er det en jeg stoler på er det hun. Hun er et varmt, medfølende menneske som ser deg og handler utifra det. Kan ikke hun hjelpe sender hun meg videre slik at jeg blir skikkelig utredet. Har mye å takke hun for.

En lege som hører på pasienten...

Lege: Terje Johansen Skrevet

Føler meg godt ivaretatt av en lege jeg har brukt i mange år....Hører alltid etter og tar alvorlig det jeg sier...

Kommer aldri til å bytte

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Randi er den beste lagen jeg har hatt og jeg kommer aldri til å byte, selv om jeg skal flytte ut av Oslo. Hun tar seg alltid tid og man føler at hun virkelig lytter. Hun er flink til å finne gode behandlingsmetoder og jeg har aldri hatt noen dårlige opplevelser på legekontoret.

Dyktig

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Jeg har hatt Randi som lege i fem år nå og jeg føler alltid at hun ser meg. Jeg har fått henvisning når jeg har trengt det og hun får meg til å føle meg trygg under ubehagelige undersøkelser. Har bare godt å si om henne som lege. Men utrolig lang ventetid på å få time.

Dyktig lege som anbefales

Lege: Terje Johansen Skrevet

Terje er dyktig, hyggelig og tilgjengelig. Jeg føler meg godt ivaretatt, og opplever at han tar seg tid til- og bryr seg om meg som pasient.

Ikke grundig nok

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Hun er hyggelig, men ved diffuse symptomer får du ikke hjelp. Det virker ikke som hun tar pasienten alvorlig. Hun foretar tilsynelatende noen undersøkelser, men de er lite grundige. Når hun ikke finner noe hun kjenner igjen blir hun rådløs. Som pasient får man følelsen av å være hypokonder.

Om hun bare kunne henvise til spesialist når hun selv ikke greier å finne ut av det. Selv måtte jeg dra til en privat spesialist for å få svar og påbegynt nødvendig behandling.

Et kupp!

Lege: Terje Johansen Skrevet

Jeg er så glad for at jeg har Terje som fastlege. Han er dyktig og kan sine ting. Ærlig og stoler på sine egne valg av behandling, medisiner og eventuelle henvisninger til spesialister. Han går ikke rundt grøten, men hjelper meg alltid.

Jeg får alltid time når det trengs. Han er effektiv, kan til tider kanskje være "litt for effektiv", men ellers topp!

Veldig fornøyd

Lege: Terje Johansen Skrevet

Terje er en dyktig og hyggelig lege. Vi har byttet til han hele familien og vi er veldig fornøyde alle sammen. Virkelig en lege som både er flink med vokse og barn.

Min definitivt beste fastlege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Oppmerksom, direkte, yter det ille ekstra når det virkelig er behov for det. Hadde et ekstremt vanskelig svangerskap, da stilte hun opp tusen prosent og jeg kom og gikk som jeg ville mer eller mindre. Hun har også stilt opp for meg og barna etter de ble født. Ingen dill-og dall-dame, men gjør en veldig god jobb for meg som min og barnas fastlege.

Kan ikke bli bedre!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Jeg føler meg hørt, respektert og trygg. Beste fastlegen jeg har hatt noensinne! Er ganske enkelt ikke annet å si en:

En lege som gjør jobben slik den bør gjøres.

Hun kurerte min legeskrekk

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

I likhet med mange andre menn, synes jeg det ofte er et ork å gå til legen. I tillegg har jeg hatt dårlig erfaringer med leger tidligere (arrogante og uinteresserte), så jeg har tidligere bare oppsøkt lege når smerter e.l. er uutholdelige.

Sånn er det ikke lenger. Tone er den desidert beste legen jeg har vært borti. Hun er et fantastisk vesen som virkelig kan yrket sitt på alle mulige måter. Utrolig dyktig, vennlig og snill. Jeg føler meg vanvittig heldig som har fått henne som fastlege.

For å balansere skryten burde jeg ha gitt noe konstruktiv kritikk, men jeg er helt blank. Jeg har ingenting å sette fingeren på.

Ikke bra nok

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Jeg har hatt Ofstad som lege i mange år nå, og er helt enig i noen av vurderingene jeg leser her. Hun er riktig nok en hyggelig dame, men det hjelper lite når man kommer til henne med mer alvorlige problemer enn en enkel influensa e.l. Jeg føler at jeg ikke har blitt tatt på alvor og man må selv komme med svarene(noe som føles helt håpløst og utrygt). Man får rett og slett ikke hjelp selvom man sitter og sier rett ut hvordan man har det. Ikke lytter hun heller, noe som ble meget tydelig da hun skulle skrive erklæring og jeg må rette på det hun sier/skriver som om hun ikke har forstått noenting av hva vi har snakket om i flere år. Jeg føler min sykdomshistorie har blitt forlenget p.g.a. manglende hjelp og vilje til å henvise til de riktige stedene som faktisk kunne hjulpet meg. Så nå bytter jeg lege til en som forhåpentligvis lytter til pasienten, ser helhetlig og aksepterer at hode og kropp henger sammen.

Svært bra lege

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Ofstad er en streng men veldig rettferdig lege. Hun lytter, stiller spørsmål, tar deg på alvor og finner de beste løsningene.

Jeg fikk utrolig god hjelp av Randi til å komme inn på et program på Rikshospitalet når jeg ble gravid. Ingen av de andre legene viste om dette, så Randi er en lege som har god kontroll på hva som er å tilby pasienter.

Er pogsp fornøyd med at hun ser på meg når vi prater og ikke ser rett i skjermen, samt at hun er nøye og husker deg fra gang til gang selv om det går år mellom hver gnag man er der.

Svært bra oppfølging

Lege: Terje Johansen Skrevet

Legen er tilgjengelig, dyktig og følger opp når det er nødvendig. Det er aldri lang ventetid, heller ikke til timene. Legen er usedvanlig flink til å tenke helhetlig, dvs sammenheng mellom somatikk og psykisk helse. Anbefales på det varmeste.

Anbefales på det varmeste

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Utrolig dyktig lege. Opplever at hun alltid tar seg tid, lytter, stiller spørsmål og tar meg på alvor. Hun gir meg innsyn i hvordan hun tenker, og forklarer godt. Kjempefornøyd!

Den beste legen jeg har hatt, uten tvil.

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

En lege som faktisk lytter og tar seg tid til deg. Viser stor forståelse og kunnskap både for fysiske og psykiske utfordringer, og er alltid like blid og hyggelig.

Hun tar ikke pasientene sine på alvor!

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Jeg har flere ganger kommet til Randi med noen problemer uten at jeg blir tatt på alvor. Dette kan det bli store konsekvenser av, og jeg anser det som meget betenkelig at en lege ikke hører på pasienten sin. Jeg vil fraråde denne legen!

Den beste legen

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Vil bare skryte av Dr. Giercksky, som er den beste legen jeg har hatt noen gang (jeg har hatt mange). Hun tar jeg tid til å lytte ordentlig, har gode råd og ser hele meg. Undersøker det som trengs og er flink til å henvise videre hvis det er behov.
Hun smiler alltid når jeg kommer og holder øyekontakt, man får virkelig en følelse av å bli sett.

Hun er noen ganger litt forsinket, men for meg gjør det ingenting, da hun ikke lar dette gå utover timen og jeg vet at jeg får den hjelpen jeg har bruk for. Hun ringer raskt tilbake når man prøver å nå henne.

Jeg har gått til henne i mange år nå med mange ulike helseplager, både fysisk og psykisk. Jeg kunne ikke drømt om å ha en bedre lege enn henne. Anbefaler henne til alle, dessverre har hun sjelden ledige plasser, mest sannsynlig fordi hun er så fantastisk. Håper jeg kan ha henne som lege for alltid.

An awesome Doctor!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Dr.Tone Cathrine Giercksky has been my wife and kids GP for years. She's patience and understanding. She takes her job seriously to give you the best aid.
My wife was concerned about changing doctors when moving from UK to Norway until she met Dr. Tone Cathrine Giercksky.
Takk for at du den beste legen.