Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Tlf: 23 12 19 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Iladalen Legekontor DA

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Tone behandler hele familien. Hun er lyttende, oppmerksom, løsningsorientert, tydelig og empatisk. Vi føler oss alltid sett og lyttet til. Både fysiske og psykiske plager blir tatt seriøst og på alvor. Den beste legen både for liten og stor.

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Lydhør, trygg og kunnskapsrik. Hele familiens fastlege, vi kunne ikke blitt mer fornøyd.
Det eneste minuset er at det til tider er lang ventetid for å få time. Gjelder ikke akutt-timer, da får vi alltid hjelp samme dag.

Seriøs og trygg

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Tone Giercksky er et godt valg som fastlege. Hun gjør nøye vurderinger og undersøker ved behov. Også veldig flink og betryggende med barn. Illadalen legekontor er flinke til å vurdere og gi hastetime vedbehov.

Trygg men litt lite interessert i utfordringer

Lege: Terje Johansen Skrevet

Jeg opplever Terje Johansen som en trygg lege som er veldig tilgjengelig. Hvis årsaken til helseutfordringen derimot ikke umiddelbart kan avdekkes virker han noe lite interessert og henviser pasienten videre ganske raskt.

Helt ok

Lege: Randi Solveig Ofstad Skrevet

Hun er absolutt en trivelig dame, og har hjulpet meg i flere tilfeller. Men det virker dessverre som hun har dårlig tid. Jeg må alltid vente 10-15 min og når jeg først er inne så er det lite rom for prat og det virker som hun vil bli fortest mulig ferdig. På en god og rolig dag er hun helt fantastisk, men på hektiske dager anbefaler jeg dessverre ikke Ofstad. Men et pluss er at det ikke er kjempelang telefonkø, og legesekretærene er kjempekoselige og tar hensyn hvis man har litt sprøyteskrekk osv, og bruker god tid!