Terje Johansen

Iladalen Legekontor DA
Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Terje Johansen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Johansen

En lege som hører på pasienten...

Føler meg godt ivaretatt av en lege jeg har brukt i mange år....Hører alltid etter og tar alvorlig det jeg sier...

Dyktig lege som anbefales

Terje er dyktig, hyggelig og tilgjengelig. Jeg føler meg godt ivaretatt, og opplever at han tar seg tid til- og bryr seg om meg som pasient.

Et kupp!

Jeg er så glad for at jeg har Terje som fastlege. Han er dyktig og kan sine ting. Ærlig og stoler på sine egne valg av behandling, medisiner og eventuelle henvisninger til spesialister. Han går ikke rundt grøten, men hjelper meg alltid.

Jeg får alltid time når det trengs. Han er effektiv, kan til tider kanskje være "litt for effektiv", men ellers topp!

Veldig fornøyd

Terje er en dyktig og hyggelig lege. Vi har byttet til han hele familien og vi er veldig fornøyde alle sammen. Virkelig en lege som både er flink med vokse og barn.

Svært bra oppfølging

Legen er tilgjengelig, dyktig og følger opp når det er nødvendig. Det er aldri lang ventetid, heller ikke til timene. Legen er usedvanlig flink til å tenke helhetlig, dvs sammenheng mellom somatikk og psykisk helse. Anbefales på det varmeste.