Terje Johansen

Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Terje Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Johansen

Et kupp!

Jeg er så glad for at jeg har Terje som fastlege. Han er dyktig og kan sine ting. Ærlig og stoler på sine egne valg av behandling, medisiner og eventuelle henvisninger til spesialister. Han går ikke rundt grøten, men hjelper meg alltid.

Jeg får alltid time når det trengs. Han er effektiv, kan til tider kanskje være "litt for effektiv", men ellers topp!

Veldig fornøyd

Terje er en dyktig og hyggelig lege. Vi har byttet til han hele familien og vi er veldig fornøyde alle sammen. Virkelig en lege som både er flink med vokse og barn.

Svært bra oppfølging

Legen er tilgjengelig, dyktig og følger opp når det er nødvendig. Det er aldri lang ventetid, heller ikke til timene. Legen er usedvanlig flink til å tenke helhetlig, dvs sammenheng mellom somatikk og psykisk helse. Anbefales på det varmeste.

DEN BESTE LEGEN I MITT LIV

Er såååååå fornøyd med Terje. Anbefaler han til mine nærmeste. Han er faglig dyktig, har tid til deg, er tilgjengelig. Kunne ikke hatt bedre fastlege.👍🏽

Fantastisk mann og lege!

Jeg er utrolig heldig, og glad, for å ha Terje som min fastlege. Ikke bare er han flink til å lytte og hjelpe, han sprer også glede/positivitet (humoristisk når det passer seg). Dyktig mann! Han er kanskje litt stresset til tider, noe som gjør meg litt stresset.