Terje Johansen

Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Tlf: 23 12 19 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Terje Johansen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Johansen

En lege som hører på pasienten...

Føler meg godt ivaretatt av en lege jeg har brukt i mange år....Hører alltid etter og tar alvorlig det jeg sier...

Dyktig lege som anbefales

Terje er dyktig, hyggelig og tilgjengelig. Jeg føler meg godt ivaretatt, og opplever at han tar seg tid til- og bryr seg om meg som pasient.

Et kupp!

Jeg er så glad for at jeg har Terje som fastlege. Han er dyktig og kan sine ting. Ærlig og stoler på sine egne valg av behandling, medisiner og eventuelle henvisninger til spesialister. Han går ikke rundt grøten, men hjelper meg alltid.

Jeg får alltid time når det trengs. Han er effektiv, kan til tider kanskje være "litt for effektiv", men ellers topp!

Veldig fornøyd

Terje er en dyktig og hyggelig lege. Vi har byttet til han hele familien og vi er veldig fornøyde alle sammen. Virkelig en lege som både er flink med vokse og barn.

Svært bra oppfølging

Legen er tilgjengelig, dyktig og følger opp når det er nødvendig. Det er aldri lang ventetid, heller ikke til timene. Legen er usedvanlig flink til å tenke helhetlig, dvs sammenheng mellom somatikk og psykisk helse. Anbefales på det varmeste.

DEN BESTE LEGEN I MITT LIV

Er såååååå fornøyd med Terje. Anbefaler han til mine nærmeste. Han er faglig dyktig, har tid til deg, er tilgjengelig. Kunne ikke hatt bedre fastlege.👍🏽

Fantastisk mann og lege!

Jeg er utrolig heldig, og glad, for å ha Terje som min fastlege. Ikke bare er han flink til å lytte og hjelpe, han sprer også glede/positivitet (humoristisk når det passer seg). Dyktig mann! Han er kanskje litt stresset til tider, noe som gjør meg litt stresset.

Verdens beste Lege!!!!!

Selv om jeg bor på holmen (uten bil) bytter jeg aldri. Terje har kanskje litt lite tid, men det er jo ikke rart når alle vil ha tiden hans. :-)

Garantert beste og hyggeligste legen i Oslo og omegn

Terje er en fantastisk fastlege og jeg har anbefalt ham til alle mine venner. Han er oppmerksom, sympatisk og svært tillitsvekkende, og har ikke minst forståelse for evt fobier i forbindelse med legebesøk (jeg har fullstendig angst for å ta halsprøver blant annet.) Har i tillegg alltid opplevd å få time på dagen om jeg har hatt behov for det.

Grundig og hyggelig lege

Alltid hyggelig
Grundig
Tar en på alvor
lett humør og lett og snakke med
Tillitsevekkende
Litt vimsete, og må noenganger minnes på om ting.

Dyktig og hyggelig lege

Har gått til Terje tilsammen 7 år. Hadde et opphold på et par år da jeg flyttet til en annen bydel. Valgte likevel å komme tilbake til han. Reiser nå langt for å komme til Iladalen. Men helt klart verdt det. Terje er både dyktig og hyggelig. Han tar seg tid og lytter. Har hatt mange sykdomsutfordringerbåde fysisk og psykisk , noe han har taklet på beste måte. Det er lett å prate med han og ta opp vanskelige temaer. Han tar meg på alvor. Kan trygt anbefale Terje:) legesekretærenepå kontoret får også av meg beste skussmål.

Hyggelig,dyktig,lytter,gir tillit

Erica og jeg håper han holder ut.sålenge vi er i live.

Kjempeflink og hyggelig lege

hyggelig, men har for dårlig tid

Jeg hadde Terje som lege i noen år, og jeg har alltid synes at han er veldig hyggelig. Han er hjelpsom og henviser til spesialist hvis man trenger det, noe jeg synes er svært viktig. Desverre har jeg alltid opplevd at han har litt dårlig tid, noe som var spesielt vanskelig da jeg var i tenårene og noen temaer var litt vanskelige å snakke om. Det er viktig for meg at legen har tid til meg når jeg har time, derfor byttet lege.

Veldig fornøyd

En hyggelig, tydelig, dyktig lege, veldig fornøyd!

Veldig fornøyd

Hatt Terje som fastlege noen år nå..
Er svært fornøyd med jobben har gjør.
Har flyttet til andre siden Oslo, men er uaktuelt å bytte fastlege.

En fantastisk fastlege

Jeg har gått til Terje Johansen siden tidlig 90-tallet og har for fem år siden flyttet til Asker. Ettersom han er en så faglig dyktig og engasjert lege kunne jeg ikke tenke meg å bytte fastlege selvom det er lang reisevei nå.

kjempe fornøyd med terje som min fastlege :-)

Jeg har hatt Terje som min lege i 17 år og er kjempe fornøyd med han og selve legekontoret med alle de koselige sekretærene også :-) Jeg er desverre ofte hos terje men han følger meg veldig godt opp og det er jeg glad for med mine plager.

min tidligere fastlege

En positiv og hyggelig lege på mange måter. Men konsultasjonene gikk alltid veldig fort, greit å være effektiv, men det ble lite rom for prat.
Jeg var pasient hos han mens jeg gikk gravid, og opplevde han som lite interessert og for kjapp i vurderingene.
Jeg har nå byttet fastlege.

Flink kar

terje har jeg vært hos noen ganger når tone er borte. jovial, bli og kan faget sitt. virker opprikitg interessert i pasienten