Terje Johansen

Iladalen Legekontor DA

1991

Iladalen Legekontor DA Telefonnummer23 12 19 0023 12 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Terje Johansen er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Terje Johansen

Tar seg ikke god nok tid

Har hatt Terje som fastlege i nesten ett år, og har gått en del til han grunnet mageproblemer. Han virker ikke særlig interessert i det jeg har og si, og selv om jeg i utgangspunktet stoler på hans faglige vurdering, drar jeg alltid fra legekontoret med flere spørsmål enn da jeg kom. Har en følelse av at han ikke lytter godt nok etter og glemmer hvilke tester jeg har tatt eller for den saks skyld hvem jeg er, selv om jeg har vært der noen ganger. Opplever også at han henviser først når du maser om det.
Jeg ønsket å bli henvist til psykolog og da svarte han "men du ser så frisk ut, det ser ikke ut til at noe plager deg" og ba meg gå til privat psykolog. Valgte å bytte fastlege etter denne episoden.

Dyktig og omtenksom.

Jeg har hatt han som fastlege i mange år og selv om jeg har flyttet til en annen del av byen, vil jeg ikke bytte lege.I tillegg til at han er flink, virker det som han virkelig bryr seg.

Trygg men litt lite interessert i utfordringer

Jeg opplever Terje Johansen som en trygg lege som er veldig tilgjengelig. Hvis årsaken til helseutfordringen derimot ikke umiddelbart kan avdekkes virker han noe lite interessert og henviser pasienten videre ganske raskt.

En lege som hører på pasienten...

Føler meg godt ivaretatt av en lege jeg har brukt i mange år....Hører alltid etter og tar alvorlig det jeg sier...

Dyktig lege som anbefales

Terje er dyktig, hyggelig og tilgjengelig. Jeg føler meg godt ivaretatt, og opplever at han tar seg tid til- og bryr seg om meg som pasient.