Tone Cathrine Giercksky

Autorisasjon (1997)

Tone Cathrine Giercksky er en av 560 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Cathrine Giercksky

Fantastisk fastlege

Utrolig flink, snill og omsorgsfull fastlege som jeg aldri hadde gitt slipp på om ikke det var fordi vi flyttet. Følger godt opp både fysiske og psykiske problemer. Er tilgjengelig og besvarer henvendelser. Tar tak i ting og ordner opp. Får du plass på listen til Tone er du heldig!

Beste fastlegen i verden

Som alle de andre anmeldelsene allerede har stadfestet; Tone er en helt unik fastlege som evner både å være effektiv og avgrensende slik at hun får hjulpet flest mulig, samtidig som hun alltid stiller opp og tar deg på alvor. Svært faglig dyktig, gjør de første undersøkelser selv, henviser videre ved behov. Jeg går alltid beroliget fra Tone, uansett tilstand forøvrig. Har aldri møtt makan til dame (eller mann) i helsevesenet tidligere.

NUMBER ONE

Min fastlege i mange år. Helt topp, kunnskapsrik,vennlig og effektiv. Nekter å bytte! Får ikke bedre.

Endelig...

En fantastisk fastlege, imøtekommende, interessert, varm, blid og dyktig. Skjønner godt at hun har lang venteliste og glad jeg er "hennes", takk for all vennlig imøtekommenhet. Hilsen

FANTASTISK!!!

Hatt Tone som fastlege i mange år. Stiller alltid opp. Imøtekommende, dyktig og empatisk. Man føler seg trygg og ivaretatt. Verdens beste lege!!