Tone Cathrine Giercksky

Iladalen Legekontor DA

1997

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Iladalen Legekontor DA
Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Tlf: 23 12 19 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tone Cathrine Giercksky er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Cathrine Giercksky

Trygg lege

Tar oss på alvor og virker som hun bryr seg. Vi har hatt henne som lege i mange år og håper vi kan fortsette med det.

Min definitivt beste fastlege

Oppmerksom, direkte, yter det ille ekstra når det virkelig er behov for det. Hadde et ekstremt vanskelig svangerskap, da stilte hun opp tusen prosent og jeg kom og gikk som jeg ville mer eller mindre. Hun har også stilt opp for meg og barna etter de ble født. Ingen dill-og dall-dame, men gjør en veldig god jobb for meg som min og barnas fastlege.

Kan ikke bli bedre!

Jeg føler meg hørt, respektert og trygg. Beste fastlegen jeg har hatt noensinne! Er ganske enkelt ikke annet å si en:

En lege som gjør jobben slik den bør gjøres.

Hun kurerte min legeskrekk

I likhet med mange andre menn, synes jeg det ofte er et ork å gå til legen. I tillegg har jeg hatt dårlig erfaringer med leger tidligere (arrogante og uinteresserte), så jeg har tidligere bare oppsøkt lege når smerter e.l. er uutholdelige.

Sånn er det ikke lenger. Tone er den desidert beste legen jeg har vært borti. Hun er et fantastisk vesen som virkelig kan yrket sitt på alle mulige måter. Utrolig dyktig, vennlig og snill. Jeg føler meg vanvittig heldig som har fått henne som fastlege.

For å balansere skryten burde jeg ha gitt noe konstruktiv kritikk, men jeg er helt blank. Jeg har ingenting å sette fingeren på.

Den beste legen jeg har hatt, uten tvil.

En lege som faktisk lytter og tar seg tid til deg. Viser stor forståelse og kunnskap både for fysiske og psykiske utfordringer, og er alltid like blid og hyggelig.

Den beste legen

Vil bare skryte av Dr. Giercksky, som er den beste legen jeg har hatt noen gang (jeg har hatt mange). Hun tar jeg tid til å lytte ordentlig, har gode råd og ser hele meg. Undersøker det som trengs og er flink til å henvise videre hvis det er behov.
Hun smiler alltid når jeg kommer og holder øyekontakt, man får virkelig en følelse av å bli sett.

Hun er noen ganger litt forsinket, men for meg gjør det ingenting, da hun ikke lar dette gå utover timen og jeg vet at jeg får den hjelpen jeg har bruk for. Hun ringer raskt tilbake når man prøver å nå henne.

Jeg har gått til henne i mange år nå med mange ulike helseplager, både fysisk og psykisk. Jeg kunne ikke drømt om å ha en bedre lege enn henne. Anbefaler henne til alle, dessverre har hun sjelden ledige plasser, mest sannsynlig fordi hun er så fantastisk. Håper jeg kan ha henne som lege for alltid.

An awesome Doctor!

Dr.Tone Cathrine Giercksky has been my wife and kids GP for years. She's patience and understanding. She takes her job seriously to give you the best aid.
My wife was concerned about changing doctors when moving from UK to Norway until she met Dr. Tone Cathrine Giercksky.
Takk for at du den beste legen.

En fastlege som respekterer meg!

Før jeg byttet til Giercksky var jeg aldri helt fornøyd med fastlegen min. Tone er den første legen jeg føler ikke møter meg med kritisk distanse. Hun tar derimot min egen vurdering på alvor, tar seg tid til å bli ferdig med temaene jeg vil snakke om og virker konsentrert på meg når jeg er der, ikke distrahert eller styrt av klokka. Om det fører til noe ventetid gir det iallfall mye mer tyngde og troverdighet til behandlingen en får.

Tok meg ikke seriøs

Hun avfeier raskt ting som jeg tror kan være noe galt med meg og fniser det bort. Følte ikke at hun tok meg seriøs og ikke flink til å berolige da jg var der sist.

Fantastisk lege!

Tone Giercksky er den beste legen jeg har hatt. Hun er imøtekommende og blid, og tar seg tid til deg som pasient. Følte en stor trygghet ved første møte. Man stoler på hennes store kompetanse. Hun er en lege som virkelig bryr seg og yter mye mer service enn hvilken som helst annen lege jeg har møtt på.

Kan anbefale henne på det sterkeste!

Beste legen

Tone er den beste legen jeg har hatt. Svært ivaretagende, imøtekommende og lett å kommunisere med. Hun tar seg god tid til pasienten. Anbefaler henne på det sterkeste.

Flink og ivaretagende.

Tone er empatisk og lyttende, har brukt henne siden hun begynte som fastlege her. Hunkan anbefalles på det sterkeste.

Dyktig og sympatisk lege

Tone er den beste legen jeg har hatt. Hun fremstår som genuint interessert i meg som pasient og person. Hun tar seg den tiden som trengs til konsultasjonen og følger opp også over telefon om nødvendig. Jeg har full tiltro til hennes kompetanse og føler meg heldig som fikk plass hos henne før listen ble full!

Bra, men

Har hatt henne som fastlege i mange år og er strålende fornøyd, men synes hun har blitt litt streng de siste årene.

Super fastlege

Flink til å lytte, saklig, flink til å forklare og foreslå tiltak når det ikke fins åpenbare medisinske løsninger. Hyggelig og personlig uten at det blir for mye.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig hyggelig, faglig god og lytter til meg som pasient.

Meget bra

Glad jeg har byttet til Tone.
Lytter, forstår og gir gode råd både til voksen og liten.

Tone er en fantastisk lege, som jeg vil anbefale til alle. Hun er grundig, flink til å følge deg opp, flink til å lytte, tar seg god tid, og man får inntrykk av at hun virkelig bryr seg.

En veldig bra lege

Har hatt denne legen de siste årene og er veldig fornøyd. Hun lytter til deg og er opptatt av å gi gode råd om kosthold/trening og endring av livsstil fremfor piller. Har en veldig god kommunikasjon med deg som pasient.

Flink dame

Tone lytter, er vennlig og flink til å finne gode løsninger.