Tone Cathrine Giercksky

Iladalen Legekontor DA

1997

Iladalen Legekontor DA Telefonnummer23 12 19 0023 12 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Tone Cathrine Giercksky er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Cathrine Giercksky

Endelig...

En fantastisk fastlege, imøtekommende, interessert, varm, blid og dyktig. Skjønner godt at hun har lang venteliste og glad jeg er "hennes", takk for all vennlig imøtekommenhet. Hilsen

FANTASTISK!!!

Hatt Tone som fastlege i mange år. Stiller alltid opp. Imøtekommende, dyktig og empatisk. Man føler seg trygg og ivaretatt. Verdens beste lege!!

Tone behandler hele familien. Hun er lyttende, oppmerksom, løsningsorientert, tydelig og empatisk. Vi føler oss alltid sett og lyttet til. Både fysiske og psykiske plager blir tatt seriøst og på alvor. Den beste legen både for liten og stor.

Fantastisk fastlege

Lydhør, trygg og kunnskapsrik. Hele familiens fastlege, vi kunne ikke blitt mer fornøyd.
Det eneste minuset er at det til tider er lang ventetid for å få time. Gjelder ikke akutt-timer, da får vi alltid hjelp samme dag.

Seriøs og trygg

Tone Giercksky er et godt valg som fastlege. Hun gjør nøye vurderinger og undersøker ved behov. Også veldig flink og betryggende med barn. Illadalen legekontor er flinke til å vurdere og gi hastetime vedbehov.