Tone Cathrine Giercksky

Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Tone Cathrine Giercksky er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Cathrine Giercksky

Min definitivt beste fastlege

Oppmerksom, direkte, yter det ille ekstra når det virkelig er behov for det. Hadde et ekstremt vanskelig svangerskap, da stilte hun opp tusen prosent og jeg kom og gikk som jeg ville mer eller mindre. Hun har også stilt opp for meg og barna etter de ble født. Ingen dill-og dall-dame, men gjør en veldig god jobb for meg som min og barnas fastlege.

Kan ikke bli bedre!

Jeg føler meg hørt, respektert og trygg. Beste fastlegen jeg har hatt noensinne! Er ganske enkelt ikke annet å si en:

En lege som gjør jobben slik den bør gjøres.

Hun kurerte min legeskrekk

I likhet med mange andre menn, synes jeg det ofte er et ork å gå til legen. I tillegg har jeg hatt dårlig erfaringer med leger tidligere (arrogante og uinteresserte), så jeg har tidligere bare oppsøkt lege når smerter e.l. er uutholdelige.

Sånn er det ikke lenger. Tone er den desidert beste legen jeg har vært borti. Hun er et fantastisk vesen som virkelig kan yrket sitt på alle mulige måter. Utrolig dyktig, vennlig og snill. Jeg føler meg vanvittig heldig som har fått henne som fastlege.

For å balansere skryten burde jeg ha gitt noe konstruktiv kritikk, men jeg er helt blank. Jeg har ingenting å sette fingeren på.

Den beste legen jeg har hatt, uten tvil.

En lege som faktisk lytter og tar seg tid til deg. Viser stor forståelse og kunnskap både for fysiske og psykiske utfordringer, og er alltid like blid og hyggelig.

Den beste legen

Vil bare skryte av Dr. Giercksky, som er den beste legen jeg har hatt noen gang (jeg har hatt mange). Hun tar jeg tid til å lytte ordentlig, har gode råd og ser hele meg. Undersøker det som trengs og er flink til å henvise videre hvis det er behov.
Hun smiler alltid når jeg kommer og holder øyekontakt, man får virkelig en følelse av å bli sett.

Hun er noen ganger litt forsinket, men for meg gjør det ingenting, da hun ikke lar dette gå utover timen og jeg vet at jeg får den hjelpen jeg har bruk for. Hun ringer raskt tilbake når man prøver å nå henne.

Jeg har gått til henne i mange år nå med mange ulike helseplager, både fysisk og psykisk. Jeg kunne ikke drømt om å ha en bedre lege enn henne. Anbefaler henne til alle, dessverre har hun sjelden ledige plasser, mest sannsynlig fordi hun er så fantastisk. Håper jeg kan ha henne som lege for alltid.