Tone Cathrine Giercksky

Iladalen Legekontor DA

1997

Iladalen Legekontor DA Telefonnummer23 12 19 0023 12 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kingos gate 12-14 0457 Oslo
Tone Cathrine Giercksky er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tone Cathrine Giercksky

Tone behandler hele familien. Hun er lyttende, oppmerksom, løsningsorientert, tydelig og empatisk. Vi føler oss alltid sett og lyttet til. Både fysiske og psykiske plager blir tatt seriøst og på alvor. Den beste legen både for liten og stor.

Fantastisk fastlege

Lydhør, trygg og kunnskapsrik. Hele familiens fastlege, vi kunne ikke blitt mer fornøyd.
Det eneste minuset er at det til tider er lang ventetid for å få time. Gjelder ikke akutt-timer, da får vi alltid hjelp samme dag.

Seriøs og trygg

Tone Giercksky er et godt valg som fastlege. Hun gjør nøye vurderinger og undersøker ved behov. Også veldig flink og betryggende med barn. Illadalen legekontor er flinke til å vurdere og gi hastetime vedbehov.

Trygg lege

Tar oss på alvor og virker som hun bryr seg. Vi har hatt henne som lege i mange år og håper vi kan fortsette med det.

Min definitivt beste fastlege

Oppmerksom, direkte, yter det ille ekstra når det virkelig er behov for det. Hadde et ekstremt vanskelig svangerskap, da stilte hun opp tusen prosent og jeg kom og gikk som jeg ville mer eller mindre. Hun har også stilt opp for meg og barna etter de ble født. Ingen dill-og dall-dame, men gjør en veldig god jobb for meg som min og barnas fastlege.