Sanden Tannhelse AS

Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Sanden Tannhelse AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Sanden Tannhelse AS

Kjempebra!

Tannlege: Trine Nilsen Skrevet

En av mine beste tannlegeopplevelser til nå. Pent og ryddig, gode priser, hyggelig og erfarent personell og enkel bestilling/endring av time. Egentlig alt man ønsker seg hos en tannlege er på plass. Anbefales virkelig!

God service

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Svært hyggelig tannlege og personale. Fikk akuttime på dagen. En smertefull infeksjon ble godt lindret. Jeg fikk også med gode råd for videre behandling. Takk for hjelpen!

Ellen, vakre Ellen!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

En engel sendt ifra tannlegehimmelen 🥳😅
Sympatisk, omsorgsfull, støttende, artig, god tid og ærlig.
Jeg skulle ønske jeg fant henne for mange år siden, men nå er vi endelig gang. Eitranes tannlegeskrekk. Jeg hadde blitt irritert om en pasient oppførte seg som meg, men hu viser forståelse og trygghet.

Anbefales!!!

Min tannlege i Trondheim heldigvis

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Ble tatt svært godt i mot etter 40 år med tannlegeskrekk da min egen tannlege gikk av med pensjon. Føler meg godt ivaretatt og hele opplevelsen føles bedre enn noen gang. Han har en egen evne å få pasienter til å slappe av. Det gjelder forresten hele klinikken Sanden rannhelse-der er de til fingerspissene på alerten når det gjelder tannlegeskrekk. Glad for å få fortsette behandling der.

Beste tannlegen !!

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Bjørn er den beste tannlegen jeg har hatt ( har ) Sympatisk og forståelsesfull.Nå går jeg kun til han.