Sanden Tannhelse AS

Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Sanden Tannhelse AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sanden Tannhelse AS

Helt fantastisk

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Kom til Ellen med tannlegeskrekk fra en annen verden. Hun hadde forståelse og kunnskap som fikk roet meg ned. Mer medmenneskelig tannlege tror jeg man skal lete lenge etter. Jeg sover godt natta før og puster med magen.
Har du tannlegeskrekk anbefaler jeg Ellen. Før måtte jeg ha beroligende før timene men ikke etter at jeg byttet til henne. Bor nå 20 mil unna, Ellen er fremdeles min tannlege!

Den beste tannlegen

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

jeg er for nøyd med Ellen hu er veldig flink å dyktig i arbeidet hu gjør å trivlige ansatte hoss sanden tannhelse å jeg blei godt mot tatt hoss dem å å fint lokale med utsikt mot fjorden å

Kjempebra!

Tannlege: Trine Nilsen Skrevet

En av mine beste tannlegeopplevelser til nå. Pent og ryddig, gode priser, hyggelig og erfarent personell og enkel bestilling/endring av time. Egentlig alt man ønsker seg hos en tannlege er på plass. Anbefales virkelig!

God service

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Svært hyggelig tannlege og personale. Fikk akuttime på dagen. En smertefull infeksjon ble godt lindret. Jeg fikk også med gode råd for videre behandling. Takk for hjelpen!

Ellen, vakre Ellen!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

En engel sendt ifra tannlegehimmelen 🥳😅
Sympatisk, omsorgsfull, støttende, artig, god tid og ærlig.
Jeg skulle ønske jeg fant henne for mange år siden, men nå er vi endelig gang. Eitranes tannlegeskrekk. Jeg hadde blitt irritert om en pasient oppførte seg som meg, men hu viser forståelse og trygghet.

Anbefales!!!