Sanden Tannhelse AS

Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Sanden Tannhelse AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sanden Tannhelse AS

Meget dårlig.

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Før behandling starter bør du få et overslag over kostnadene på din behandling hvis ikke kommer du til å gå på en kjempe smell økonomisk hos denne tannlegen.

Nydelig menneske!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er fantastisk! Kommer aldri til å bytte tannlege igjen! Snill, morsom og superflink. Forklarer alt hun gjør på en måte som er lett å forstå.
Tar seg alltid tid til å småprate - føles nesten som en venninne. Anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Trine Nilsen Skrevet

Utrolig bra tannlege, kjempe flink til det hun gjør og utrolig forståelsesfull for folk som har tannlegeskrekk. Anbefales på det varmeste!

Beste tannlegen

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Den beste tannlegen jeg har møtt. Så snill dyktig og smart. Vanligvis gruer jeg meg til tannlegen. Men ikke med henne

Helt fantastisk

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Kom til Ellen med tannlegeskrekk fra en annen verden. Hun hadde forståelse og kunnskap som fikk roet meg ned. Mer medmenneskelig tannlege tror jeg man skal lete lenge etter. Jeg sover godt natta før og puster med magen.
Har du tannlegeskrekk anbefaler jeg Ellen. Før måtte jeg ha beroligende før timene men ikke etter at jeg byttet til henne. Bor nå 20 mil unna, Ellen er fremdeles min tannlege!