Sanden Tannhelse AS

Telefonnummer73 52 71 7373 52 71 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Sanden Tannhelse AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Sanden Tannhelse AS

Beste tannlegen !!

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Bjørn er den beste tannlegen jeg har hatt ( har ) Sympatisk og forståelsesfull.Nå går jeg kun til han.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Jeg er så glad for å ha funnet fram til denne tannlegen. Hun er hyggelig og imøtekommende, hun forklarer godt og tar hensyn til mine behov. Har sprøyteskrekk, men hos Ellen går det alltid bra. I tillegg et veldig fint lokale med flott utsikt over fjorden. Kommer til å fortsette å gå hit!

10/10 poeng

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Sanden har lyse og moderne lokaler, med litt lav musikk i bakgrunnen som fungerer som en fin distraksjon. Hyggelig personell som lyser av et godt arbeidsmiljø.

Ellen lytter og forstår, og tar hensyn til pasientene sine. Jeg var veldig nervøs for en rotfylling jeg måtte gjøre, men dette tok hun virkelig hensyn til. Hun er veldig flink til å vise og forklare underveis, som for min del er beroligende i en ellers ubehagelig setting. Veldig fornøyd med besøkene jeg har hatt hos henne, da jeg føler meg hørt og ivaretatt.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er både dyktig i jobben hun gjør og empatisk. Har både vært på vanlige kontroller og fjerning av visdomstenner hos henne, og har ikke hatt problemer hverken underveis eller etterpå. Veldig fornøyd.

overlegen

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Det finnes ikke noen i nerheten av henne.er utrolig fleksibel og fårståelse full.jeg hadde gitt opp tannleger i lang tid.men etter 5 min med henne.er vi på vei tilbake.Hun er den første som hjalp meg.og viste veien som skule til for og få starte og fikse tenner.