Oris Dental Sanden

Oris Dental Sanden holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Sanden

Behagelig og hyggelig

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Etter å ha hatt tannlegeskrekk hele livet, er det deilig å kunne slappe av i stolen. Hadde jeg kommet til Bjørn tidligere, ville nok flere av mine tenner vært på plass. Bjørn er Trondheims beste og behageligste tannlege, som gjør sitt ytterste for at resultatet skal bli bra.

Skuffet

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Skulle få dekket over en åpen tannhals, men de hadde ikke riktig hvitfarge så de gikk ned i mørkhetsgrad. Dette ble stygt så det ville jeg ha omgjort... På bilder så det ut som om at det ikke var gjort noe. Samme feil ble gjort tidligere av en annen på senteret og dette ville jeg ha ordnet da det var flaut å smile. Joda han innrømmet at det ble i mørkeste laget og at de ikke hadde så stort utvalg. Likevel ble jeg presentert en regning på 2900 kr. for å rette opp fadesene Og jeg måtte vente 45 minutter før jeg slapp inn. Han nevnte også noe om en sykdom noen kunne ha ang overpertentlighet ang. tennene sine også. Merkelig plutselig å skulle få det når en nesten er 70 år. Han er flink på kroner det skal han ha. Men også flink til å ta imot kr. Mitt råd... Be om prisoverslag før du setter deg i stolen hans.. Og sjekk fargekartet og om de har inne det som trengs før de har borret.. Etterpå er det for sent. Jeg bytter tannlege nå.

Ellen FTW!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er helt super både som tannlege og person.

Føles som en venn, nesten, som en gleder seg til å se en gang i året.

Meget dårlig.

Tannlege: Bjørn Thunold Skrevet

Før behandling starter bør du få et overslag over kostnadene på din behandling hvis ikke kommer du til å gå på en kjempe smell økonomisk hos denne tannlegen.

Veldig beklagelig at du har hatt en så negativ opplevelse. Vi bestreber oss alltid på å informere grundig og gir alltid overslag før behandlig startes opp. Jeg vet ikke hva som har skjedd her, men kanskje det var en akuttkonsultasjon?
Ta kontakt så finner vi ut av dette!

Besvart av Bjørn Thunold

Nydelig menneske!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er fantastisk! Kommer aldri til å bytte tannlege igjen! Snill, morsom og superflink. Forklarer alt hun gjør på en måte som er lett å forstå.
Tar seg alltid tid til å småprate - føles nesten som en venninne. Anbefales på det varmeste!