Oris Dental Sanden

Oris Dental Sanden holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Sanden

Nydelig menneske!

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Ellen er fantastisk! Kommer aldri til å bytte tannlege igjen! Snill, morsom og superflink. Forklarer alt hun gjør på en måte som er lett å forstå.
Tar seg alltid tid til å småprate - føles nesten som en venninne. Anbefales på det varmeste!

Beste tannlegen

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Den beste tannlegen jeg har møtt. Så snill dyktig og smart. Vanligvis gruer jeg meg til tannlegen. Men ikke med henne

Helt fantastisk

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Kom til Ellen med tannlegeskrekk fra en annen verden. Hun hadde forståelse og kunnskap som fikk roet meg ned. Mer medmenneskelig tannlege tror jeg man skal lete lenge etter. Jeg sover godt natta før og puster med magen.
Har du tannlegeskrekk anbefaler jeg Ellen. Før måtte jeg ha beroligende før timene men ikke etter at jeg byttet til henne. Bor nå 20 mil unna, Ellen er fremdeles min tannlege!

Den beste tannlegen

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

jeg er for nøyd med Ellen hu er veldig flink å dyktig i arbeidet hu gjør å trivlige ansatte hoss sanden tannhelse å jeg blei godt mot tatt hoss dem å å fint lokale med utsikt mot fjorden å

God service

Tannlege: Ellen Grøntvedt Skrevet

Svært hyggelig tannlege og personale. Fikk akuttime på dagen. En smertefull infeksjon ble godt lindret. Jeg fikk også med gode råd for videre behandling. Takk for hjelpen!