Sartor Tannlegesenter DA

Telefonnummer56 33 11 3056 33 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sartor Senter 5353 Straume
Sartor Tannlegesenter DA holder til i Fjell

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sartor Tannlegesenter DA

Meget flink

Tannlege: Sundus Saad Al-Zubaydi Skrevet

En flink tannlege som bryr seg og er ærlig. Faglig flink og gjør jobben effektivt og raskt. Tar seg tid å bedøve slik at man kjenner minst mulig smerte.

Kan ikke tenke meg å skifte til noen annen

Tannlege: Odd Nesse Skrevet

Alltid hyggelig og service minded.
Her er nye, flotte lokaler med topp utstyr. Dette kombinert med hans faglige dyktighet/kompetanse, sikrer at man får førsteklasses behandling og oppfølging.

Beste tannlegen

Tannlege: Tora Hovland Skrevet

Tora er noen av de beste jeg har gått til, har alltid hatet tannleger, men etter jeg begynte å gå til henne nå de siste 5 årene så er det en fryd å gå, hun tar seg tid og er veldig nøye sammtidig som hun ser om pasienten er nervøs. Virkelig anbefales.

Dyktig og kompetent

Tannlege: Anette Toppe Sundal Skrevet

Hos Anette føler man seg trygg og ivaretatt. Hun gir seg ikke før pasienten er tilfreds og legger virkelig sin yrkestolthet i å gjøre sitt aller beste for dem hun behandler. Anbefales på det varmeste!

Godhjertet, flink og omtenksom

Tannlege: Kathrine Ekanger Skrevet

Når jeg kom hjem til Norge fra utenlands tannlege og var svært syk, så tok hun seg så godt av meg. Jeg kan bare skryte; faglig, kundevennlig, behjelpelig, omtanke. Alt.