Sartor Tannlegesenter DA

Sartor Senter 5353 Straume
Sartor Tannlegesenter DA holder til i Øygarden

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Sartor Tannlegesenter DA

Svært dyktig, og skaper trygghet.

Tannlege: Tora Hovland Skrevet

Alltid en god opplevelse å komme til Tora. Hun er veldig profesjonell, men samtidig et flott menneske med sjarm og godt humør. Ingenting å klage på, men spør om ting med hender og instrumenter i munnen min😂

Tannlegen som gir pasientene sine det lille ekstra.

Tannlege: Tora Hovland Skrevet

Tora er en helt fantastisk tannlege. Hun er så flink i jobben sin, og er empatisk og omsorgsfull.
Min mor var på sykehus og trengte hjelp av tannlegen sin. Tora ordnet opp. Hun ringte meg tilbake og fant løsninger så mor fikk den hjelpen hun trengte.

Den mest behagelige tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Sundus Saad Al-Zubaydi Skrevet

Fantastisk dyktig og behagelig, kjenner ingenting ved setting av bedøvelse og heller ikke ved videre behandlinger. Er meget profesjonell, kan anbefale henne på det varmeste. Jeg har også gått til Tora, og kan si det samme om henne. Jeg har litt tannlegeskrekk, så det å få møte disse to har gjort underverker for min tannhelse.

Tannlegetime over all forventning!

Tannlege: Tora Hovland Skrevet

Utrolig omsorgsfull og imøtekommende tannlege, som vet hva hun driver med og prater pasienten detaljert gjennom all behandling. Føler meg svært godt ivaretatt i tannlegestolen, og det virker som hun bryr seg om at pasienten skal ha det best mulig. Anbefaler henne på det varmeste!

Den beste tannlegen

Tannlege: Sundus Saad Al-Zubaydi Skrevet

Fantastisk dyktig tannlege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Fortståelsesfull og forsiktig. Anbefales