Sartor Tannlegesenter DA

Sartorvegen 12 5353 Straume
Sartor Tannlegesenter DA holder til i Øygarden

Siste vurderinger av Sartor Tannlegesenter DA

Faglig dyktig, empatisk, ærlig.

Tannlege: Pål Drange Skrevet

Har de siste par-tre årene hatt behov for en hel del arbeid på tennene. Gamle fyllinger som løsner, tenner som sprekker opp, betennelser, etc.
Noen ganger har det vært avtalt i tid, noen ganger har det vært akutt behov for hjelp. Han har bestanding stilt opp.
Jeg har ikke noen skrekk for tannleger, men kjekt er det jo aldri at noen plukker i munnen.
Drange har gjort en god jobb med å gjøre oppholdet i stolen behagelig. Vi har tøyset om doble Weber-forgassere og annet.
Jeg vil tro at en som har skrekk for dette vil oppleve Drange som en trygg tannlege å gå til.
Han har vært svært nøye og detaljert i hva som gjøres og hvorfor, og hvilke valg man har.
Det blir aldri gjort mer enn nødvendig arbeid, og sluttregning inneholder aldri noen overraskelser.

Jeg vil gjerne gi min anbefaling om han til andre.
Selve tannlegesenteret opplever jeg også som positivt. Noen få ganger har jeg opplevd lang ventetid på telefonen, men stort sett tar de den på sekunder. De svarer også på epost...

Svært dyktig, og skaper trygghet.

Tannlege: Tora Hovland Skrevet

Alltid en god opplevelse å komme til Tora. Hun er veldig profesjonell, men samtidig et flott menneske med sjarm og godt humør. Ingenting å klage på, men spør om ting med hender og instrumenter i munnen min😂

Tannlegen som gir pasientene sine det lille ekstra.

Tannlege: Tora Hovland Skrevet

Tora er en helt fantastisk tannlege. Hun er så flink i jobben sin, og er empatisk og omsorgsfull.
Min mor var på sykehus og trengte hjelp av tannlegen sin. Tora ordnet opp. Hun ringte meg tilbake og fant løsninger så mor fikk den hjelpen hun trengte.

Den mest behagelige tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Sundus Saad Al-Zubaydi Skrevet

Fantastisk dyktig og behagelig, kjenner ingenting ved setting av bedøvelse og heller ikke ved videre behandlinger. Er meget profesjonell, kan anbefale henne på det varmeste. Jeg har også gått til Tora, og kan si det samme om henne. Jeg har litt tannlegeskrekk, så det å få møte disse to har gjort underverker for min tannhelse.

Tannlegetime over all forventning!

Tannlege: Tora Hovland Skrevet

Utrolig omsorgsfull og imøtekommende tannlege, som vet hva hun driver med og prater pasienten detaljert gjennom all behandling. Føler meg svært godt ivaretatt i tannlegestolen, og det virker som hun bryr seg om at pasienten skal ha det best mulig. Anbefaler henne på det varmeste!