Tora Hovland

Autorisasjon (2010)

Tora Hovland er tannlege i Øygarden

Siste vurderinger av Tora Hovland

Svært dyktig, og skaper trygghet.

Klinikk: Sartor Tannlegesenter DA Skrevet

Alltid en god opplevelse å komme til Tora. Hun er veldig profesjonell, men samtidig et flott menneske med sjarm og godt humør. Ingenting å klage på, men spør om ting med hender og instrumenter i munnen min😂

Tannlegen som gir pasientene sine det lille ekstra.

Klinikk: Sartor Tannlegesenter DA Skrevet

Tora er en helt fantastisk tannlege. Hun er så flink i jobben sin, og er empatisk og omsorgsfull.
Min mor var på sykehus og trengte hjelp av tannlegen sin. Tora ordnet opp. Hun ringte meg tilbake og fant løsninger så mor fikk den hjelpen hun trengte.

Den beste tannlegen jeg har møtt

Klinikk: Tora Hovland Skrevet

Kjenner meg utrolig godt ivaretatt i Toras hender, og kan rett og slett sovne under behandlinger. Jeg har litt tannlegeskrekk, så for meg er dette en spesiell erfaring. Kjenner ikke at det settes bedøvelse, og heller ikke noe til videre behandling. Er meget lydhør og observant overfor meg som pasient, og gjør totalopplevelsen meget behagelig. Jeg har også gått til Sundus, og kan si det samme om henne. Kan anbefale begge på det varmeste.

Tannlegetime over all forventning!

Klinikk: Sartor Tannlegesenter DA Skrevet

Utrolig omsorgsfull og imøtekommende tannlege, som vet hva hun driver med og prater pasienten detaljert gjennom all behandling. Føler meg svært godt ivaretatt i tannlegestolen, og det virker som hun bryr seg om at pasienten skal ha det best mulig. Anbefaler henne på det varmeste!

Uten tvil beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Sartor Tannlegesenter DA Skrevet

Tora er en veldig imøtekommende og jordnær dame. Måten hun forklarer hva som skjer/skal skje til en hver tid viser at hun har god kompetanse og er trygg på det hun driver med. Nesten som jeg gleder meg litt hver gang jeg blir kallet inn. Meget fornøgd.