Siri Sagbakken

Telefonnummer69 17 55 0069 17 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Violgata 3B 1776 Halden
Siri Sagbakken holder til i Halden

Siste vurderinger av Siri Sagbakken

Den minst imøtekommende tannlege jeg har vært hos

Tannlege: Siri Sagbakken Skrevet

Anbefaler ikke denne tannlegen, er stresset og tar seg ikke tid til å svare på spørsmål. Snakker og har en nedsettende holdning til deg som pasient. Hardhendt og gir uttrykk av at du som pasient ikke er viktig.
Jeg har vært mange forskjellige tannleger og aldri opplevd å gå fra tannlegen ydmyket og såret. Ikke villig til å ta inn over seg tilbakemelding på min opplevelse, går i forsvar og kritiserer meg som pasient isteden. Første gang jeg var der fikk jeg beskjed om to hull, 1 uke senere hadde jeg enda ett som hun ikke hadde sett første gang. Boret så det traff en nerve, spurte rundt dette og fikk ikke noe svar bare at jeg skulle akseptere at det var sånn-!? Aldri opplevd noe liknende. Hvordan stole på en slik tannlege?

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Siri Sagbakken Skrevet

Hyggelig,rask og flink. Selv om en alltid gruer for å komme til tannlegen, blir en alltid beroliget når hun starter behandlingen

Snill og behagelig tannlege

Tannlege: Siri Sagbakken Skrevet

Jeg slet med tannlege skrekk, den ble borte sammen med tannproblemene. Har brukt mange forskjellige tannleger opp igjennom årene men Siri Sagbakken er den beste tannlege jeg har vært hos

Hyggelig tannlege

Tannlege: Siri Sagbakken Skrevet

Denne tannlegen er hyggelig og imøtekommende. Jeg har kun vært der 2 ganger så kan kun snakke om førsteinntrykk. Prisen er ok, Her i Halden er det ingen billige tannleger. Prisen hos henne er som snittet i Halden. Jeg har ingenting å utsette på hennes arbeid hittil, og jeg har ikke tannlegeskrekk, men synes denne tannlegen er behagelig og ikke hardhendt.

Super bra behandling .

Tannlege: Siri Sagbakken Skrevet

Hade en otroligt positiv upplevelse hos henne . Säker diagnos, effektiv behandling och bra resultat . Kände mig väldigt trygg och inte tal om att gå till någon annan. Anbefales.