Siri Sagbakken

Autorisasjon (1999)

Siri Sagbakken er tannlege i Halden

Siste vurderinger av Siri Sagbakken

En tannlege jeg føler meg trygg på.

Klinikk: Siri Sagbakken Skrevet

Etter en årrekke med tannlegeskrekk fant jen endelig en jeg føler meg trygg på. Denne tannlegen kan absolutt anbefales.

Meget god og dyktig tannlege

Klinikk: Siri Sagbakken Skrevet

Meget flink og hyggelig tannlege som jeg kan anbefale på det varmeste! Forklarer nøye og forståelig om de behandlingene man trenger. Enkelt og greit den beste tannlegen jeg har vært hos

Den minst imøtekommende tannlege jeg har vært hos

Klinikk: Siri Sagbakken Skrevet

Anbefaler ikke denne tannlegen, er stresset og tar seg ikke tid til å svare på spørsmål. Snakker og har en nedsettende holdning til deg som pasient. Hardhendt og gir uttrykk av at du som pasient ikke er viktig.
Jeg har vært mange forskjellige tannleger og aldri opplevd å gå fra tannlegen ydmyket og såret. Ikke villig til å ta inn over seg tilbakemelding på min opplevelse, går i forsvar og kritiserer meg som pasient isteden. Første gang jeg var der fikk jeg beskjed om to hull, 1 uke senere hadde jeg enda ett som hun ikke hadde sett første gang. Boret så det traff en nerve, spurte rundt dette og fikk ikke noe svar bare at jeg skulle akseptere at det var sånn-!? Aldri opplevd noe liknende. Hvordan stole på en slik tannlege?

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Siri Sagbakken Skrevet

Hyggelig,rask og flink. Selv om en alltid gruer for å komme til tannlegen, blir en alltid beroliget når hun starter behandlingen

Snill og behagelig tannlege

Klinikk: Siri Sagbakken Skrevet

Jeg slet med tannlege skrekk, den ble borte sammen med tannproblemene. Har brukt mange forskjellige tannleger opp igjennom årene men Siri Sagbakken er den beste tannlege jeg har vært hos