Smil AS

Håndverkshuset Gamle Sokndalsveien 38 4372 Egersund
Smil AS holder til i Eigersund

Siste vurderinger av Smil AS

En utrolig behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Olaf Asbjørnsen Skrevet

Du kommer inn på tiden. Har forklarer alt som skal skje. Utrolig flink tannlege. Også de ansatte på hans klinikk e r veldig imøtekommende.

Den beste tannlegen

Tannlege: Olaf Asbjørnsen Skrevet

Må være den beste tannlegen, så nøye på alt han gjør. Resultat blir perfekt. Har ikke fine nok ord på dyktighet, service, trygghet og takknemmelighet. Også de som jobber sammen med han, en nydelig gjeng. Vil anbefale han og de på det aller varmeste.
Med ett ord: TAKK

Veldig fornøyd

Tannlege: Olaf Asbjørnsen Skrevet

Er veldig fornøyd med tannlegen min.
Har tar seg tid til å forklare, spør hvordan det går, spør om jeg trenger pause. Forteller hvor lang tid det kommer til å ta og ca hvor langt han er i prosessen. Holder tiden og jeg kommer inn når jeg skal. Hilser alltid og tar meg i hånden.
Smilende, rolig og behagelig.

Helt Enestående!

Tannlege: Olaf Asbjørnsen Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger opp gjennom tiden, men ingen så flinke som Olaf. Hadde en gang en gang for mange år siden en rotfylling som ble betent igjen. Gikk med store smerter og min tannlege ville ikke ta meg inn. Ringte rundt til forskjellige tannleger og var heldig nok til å komme inn hos Olaf. Han ordnet opp så jeg fikk bort smertene og jeg ble fast "kunde" hos han etterpå.

Han er veldig flink.
Lokalet er veldig flott.

Han tar folks tid på alvor. Tror det lengste jeg har sittet over tiden er 1 minutt.