Olaf Asbjørnsen

Håndverkshuset Gamle Sokndalsveien 38 4372 Egersund

Siste vurderinger av Olaf Asbjørnsen

Veldig fornøyd

Klinikk: Smil AS Skrevet

Er veldig fornøyd med tannlegen min.
Har tar seg tid til å forklare, spør hvordan det går, spør om jeg trenger pause. Forteller hvor lang tid det kommer til å ta og ca hvor langt han er i prosessen. Holder tiden og jeg kommer inn når jeg skal. Hilser alltid og tar meg i hånden.
Smilende, rolig og behagelig.

Utrolig dyktig og behagelig tannlege

Klinikk: Smil AS Skrevet

Byttet tannlege for 10 år siden. Fikk da time hos Olaf. Det var mitt beste valg noen gang. Faglig er Olaf utrolig dyktig og veldig behagelig i behandlingssituasjon. Forklarer hva han skal gjøre og gjør og hvorfor. Veldig fine lokaler og hos Olaf kommer man inn når man har time. Han har respekt for at andre også har noe å gjøre den dagen.
Kommer faktisk ikke på noe som Olaf kan forbedre seg på og det sier ikke så lite.
Klarer du å få time hos Olaf er du i de beste hender hos distriktets beste tannlege !

Helt Enestående!

Klinikk: Smil AS Skrevet

Jeg har vært hos mange tannleger opp gjennom tiden, men ingen så flinke som Olaf. Hadde en gang en gang for mange år siden en rotfylling som ble betent igjen. Gikk med store smerter og min tannlege ville ikke ta meg inn. Ringte rundt til forskjellige tannleger og var heldig nok til å komme inn hos Olaf. Han ordnet opp så jeg fikk bort smertene og jeg ble fast "kunde" hos han etterpå.

Han er veldig flink.
Lokalet er veldig flott.

Han tar folks tid på alvor. Tror det lengste jeg har sittet over tiden er 1 minutt.