Fetsund Legekontor

Garderbakken 6 1900 Fetsund

Siste vurderinger av Fetsund Legekontor

En flott lege

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Rannveig er grundig og dyktig i sine avgjørelser. Hun har alltid tid til å høre hva man sier og vi føler oss veldig ivaretatt. En lege å anbefale!

Mistet interresse

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Startet veldig bra, men etterhvert virket det som om hun mistet interressen for min sykdom.

Så derfor byttet jeg.

Hyggelig men ikke klarer ikke å ta en besluttning.

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Føler at jeg ikke blir tatt vare på av henne fordi hun vegrer seg for å ta en avgjørelse. Har ventet nå i over to år på at noe skal skje med meg! For meg ble en annen lege løsningen.

Aldri mer

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Han er veldig glad i tomprat, som hvem som er din bestefar og pappa og sånt. Jeg dro til han med kraftig feber og uten stemme, han påstod at jeg ikke var syk fordi jeg ikke hadde feber. Mamma var med meg for å snakke, og påpekte flere ganger at jeg hadde høy feber. Men siden han ikke tok tempen på meg hadde jeg ikke feber.

Så jeg gikk ut derifra like forvirret eller mer forvirret enn når jeg gikk inn. Skal aldri tilbake!

Hyggelig, men ikke alvorlig nok

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Rannveig er veldig hyggelig og lett å prate med, men hun tar nok ikke det jeg kommer med alvorlig nok.
Selv om man kommer inn med samme problem flere ganger, gjør hun ikke noe mer med det. Sier man at man sliter med hodepine, gjort det hver dag i to år, så gjør hun fortsatt ikke noe med. Kanskje ta en nøyere vurdering eller send meg videre? Gjør noe hvertfall så man føler man blir tatt på alvor.
Alle andre enkle sykdommer jeg har kommet med (som forkjølelse og eksem) har hun ordnet veldig fort og bra. Så på sånne ting går jeg gjerne til henne.