Fetsund Legekontor

Tlf: 63 88 70 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Fetsund Legekontor

En flott lege

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Rannveig er grundig og dyktig i sine avgjørelser. Hun har alltid tid til å høre hva man sier og vi føler oss veldig ivaretatt. En lege å anbefale!

Mistet interresse

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Startet veldig bra, men etterhvert virket det som om hun mistet interressen for min sykdom.

Så derfor byttet jeg.

Hyggelig men ikke klarer ikke å ta en besluttning.

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Føler at jeg ikke blir tatt vare på av henne fordi hun vegrer seg for å ta en avgjørelse. Har ventet nå i over to år på at noe skal skje med meg! For meg ble en annen lege løsningen.

Aldri mer

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Han er veldig glad i tomprat, som hvem som er din bestefar og pappa og sånt. Jeg dro til han med kraftig feber og uten stemme, han påstod at jeg ikke var syk fordi jeg ikke hadde feber. Mamma var med meg for å snakke, og påpekte flere ganger at jeg hadde høy feber. Men siden han ikke tok tempen på meg hadde jeg ikke feber.

Så jeg gikk ut derifra like forvirret eller mer forvirret enn når jeg gikk inn. Skal aldri tilbake!

Hyggelig, men ikke alvorlig nok

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Rannveig er veldig hyggelig og lett å prate med, men hun tar nok ikke det jeg kommer med alvorlig nok.
Selv om man kommer inn med samme problem flere ganger, gjør hun ikke noe mer med det. Sier man at man sliter med hodepine, gjort det hver dag i to år, så gjør hun fortsatt ikke noe med. Kanskje ta en nøyere vurdering eller send meg videre? Gjør noe hvertfall så man føler man blir tatt på alvor.
Alle andre enkle sykdommer jeg har kommet med (som forkjølelse og eksem) har hun ordnet veldig fort og bra. Så på sånne ting går jeg gjerne til henne.

en lyttende og interessert lege

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Jeg er veldig godt fornøyd med Tesfagabr. Han kan mye og ser pasienten.
Han er flink på oppfølging og interessert i min omgivelse - skjønner at det også virker inn på sykdom/ diagnose.
Legesekretærene er dyktige og tar vare på meg eller barnet mitt.

Elendig

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Elendig lege. Prater veldig dårlig norsk og vanskelig å forstå. Er også svært lite hjelpsom og interessert i å finne ut av hva som feiler deg. Hadde ikke benyttet av han dersom jeg var nødt. Er nok en grunn til at han har så mange ledige pasientplasser.

Har byttet fastlege!

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Hyggelig og lyttende lege, men med en holdning til pasientene der: 1. Man er for ung til å være syk, så det er nok innbilning, eller 2. man er så gammel at slike symptomer er helt normalt! Vil ikke henvise videre, men lar deg heller komme med samme problem flere ganger, men nøler ikke med å skrive ut sykemelding uten nærmere diagnostikk. Tar ikke meg som pasient seriøst, og virker mest opptatt av å "tomprate" om vær og familieforhold. Viser liten empati, spesielt ovenfor barn, og man blir som forelder oppfattet som hysterisk!

Veldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time

Veldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time

Virker uinteressert i pasienter

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Sliter med migrene og det eneste hu foreslår er piller. Hører heller ikke på hvilke ønsker man har (spurt om MR 5 ganger uten respons). Har nå byttet lege siden jeg føler at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger hos henne

"Googler" din diagnose/behandling

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Herregud. Vært der 2 ganger og begge gangene har vi ikke fått noe hjelp.
Sitter nølende og slår opp i ett eller annet oppslagsverk på dataen sin som foreslår behandling...Har du Google hjemme, så bruk det og få deg et medlemskap på Volvat. Makan til sløsing av egen tid skal man lete lenge etter. Og her er det ikke snakk om noen merkelig diagnose som man aldri har sett før. Standard greier.

Mener de fleste allmennpraktikere kan erstattes av en telefon som man kan ringe ( som i Sverige) som henviser deg videre til rett sted.

Aldri tilbake

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Jeg skal aldri tilbake til han hverken med meg selv eller min datter.
Han er vanskelig å forstå , er mer opptatt av din og din mors sivilstand enn hva som feiler en. Veldig brå og hardhendt.
Og når du kommer til legen med barnet så er et av de første spørsmål om du er førstegangs forelder (det er tydeligvis bare hysteriske første gangs foreldre som tar barna sine til legen). Ikke en lege jeg drar til frivillig.
Men av erfaring så virker det som om eldre menn og kvinner liker denne legen

Flink lege

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Hun er en veldig flink lege og hun er også veldig flink med små barn. Noe som er en kriterie for min del.
Det som trekker ned her er at det er umulig å få en lege time. Lurer på hvor mange ganger jeg prøvde å få en lege time til datteren min.
Men nå har vi byttet fastlege så får vi håpe det er lettere å få time der selvom vi mister en flink lege

Dyktig og grundig

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

En dyktig lege som tar deg på alvor når du har time. God kommunikasjon (både verbalt og non-verbalt), gjør grundig sykehistorie, og følger deg godt opp ved videre behov.

Kan Anbefales

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Får time raskt,alltid punktelig.Har alltid fått hjelp her.

Dyktig!

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Får hjelp raskt, tas på alvor. Opplevde at hun var grundig i undersøkelsene.

Elendig

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Glad dette ikke er min fastlege.
Lite empati og dårlig kommunikasjon.
Følte meg lite velkommen og ikke tatt på alvor.
Skal aldri tilbake!