Fetsund Legekontor AS

Garderbakken 6 1900 Fetsund

Siste vurderinger av behandlere ved Fetsund Legekontor AS

Svært kunnskapsrik og oppfølgende

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Min fastlege har etter mitt skjønn høy kompetanse.
Han kan til tider være vanskelig å forstå da norskkunnskapene burde vært bedre etter så mange år i Norge.
Han følger godt opp det som har vært av problemer og henviser til spesialist der hvor dette har vært viktig.
Jeg er svært godt fornøyd

En flott lege

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Rannveig er grundig og dyktig i sine avgjørelser. Hun har alltid tid til å høre hva man sier og vi føler oss veldig ivaretatt. En lege å anbefale!

Mistet interresse

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Startet veldig bra, men etterhvert virket det som om hun mistet interressen for min sykdom.

Så derfor byttet jeg.

Hyggelig men ikke klarer ikke å ta en besluttning.

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Føler at jeg ikke blir tatt vare på av henne fordi hun vegrer seg for å ta en avgjørelse. Har ventet nå i over to år på at noe skal skje med meg! For meg ble en annen lege løsningen.

Aldri mer

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Han er veldig glad i tomprat, som hvem som er din bestefar og pappa og sånt. Jeg dro til han med kraftig feber og uten stemme, han påstod at jeg ikke var syk fordi jeg ikke hadde feber. Mamma var med meg for å snakke, og påpekte flere ganger at jeg hadde høy feber. Men siden han ikke tok tempen på meg hadde jeg ikke feber.

Så jeg gikk ut derifra like forvirret eller mer forvirret enn når jeg gikk inn. Skal aldri tilbake!