Fetsund Legekontor AS

Garderbakken 6 1900 Fetsund

Siste vurderinger av behandlere ved Fetsund Legekontor AS

Virker uinteressert i pasienter

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Sliter med migrene og det eneste hu foreslår er piller. Hører heller ikke på hvilke ønsker man har (spurt om MR 5 ganger uten respons). Har nå byttet lege siden jeg føler at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger hos henne

"Googler" din diagnose/behandling

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Herregud. Vært der 2 ganger og begge gangene har vi ikke fått noe hjelp.
Sitter nølende og slår opp i ett eller annet oppslagsverk på dataen sin som foreslår behandling...Har du Google hjemme, så bruk det og få deg et medlemskap på Volvat. Makan til sløsing av egen tid skal man lete lenge etter. Og her er det ikke snakk om noen merkelig diagnose som man aldri har sett før. Standard greier.

Mener de fleste allmennpraktikere kan erstattes av en telefon som man kan ringe ( som i Sverige) som henviser deg videre til rett sted.

Aldri tilbake

Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr Skrevet

Jeg skal aldri tilbake til han hverken med meg selv eller min datter.
Han er vanskelig å forstå , er mer opptatt av din og din mors sivilstand enn hva som feiler en. Veldig brå og hardhendt.
Og når du kommer til legen med barnet så er et av de første spørsmål om du er førstegangs forelder (det er tydeligvis bare hysteriske første gangs foreldre som tar barna sine til legen). Ikke en lege jeg drar til frivillig.
Men av erfaring så virker det som om eldre menn og kvinner liker denne legen

Flink lege

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

Hun er en veldig flink lege og hun er også veldig flink med små barn. Noe som er en kriterie for min del.
Det som trekker ned her er at det er umulig å få en lege time. Lurer på hvor mange ganger jeg prøvde å få en lege time til datteren min.
Men nå har vi byttet fastlege så får vi håpe det er lettere å få time der selvom vi mister en flink lege

Dyktig og grundig

Lege: Rannveig Berglund Skrevet

En dyktig lege som tar deg på alvor når du har time. God kommunikasjon (både verbalt og non-verbalt), gjør grundig sykehistorie, og følger deg godt opp ved videre behov.