Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av behandlere ved Fetsund Legekontor AS
en lyttende og interessert lege
Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr SkrevetJeg er veldig godt fornøyd med Tesfagabr. Han kan mye og ser pasienten.
Han er flink på oppfølging og interessert i min omgivelse - skjønner at det også virker inn på sykdom/ diagnose.
Legesekretærene er dyktige og tar vare på meg eller barnet mitt.
Elendig
Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr SkrevetElendig lege. Prater veldig dårlig norsk og vanskelig å forstå. Er også svært lite hjelpsom og interessert i å finne ut av hva som feiler deg. Hadde ikke benyttet av han dersom jeg var nødt. Er nok en grunn til at han har så mange ledige pasientplasser.
Har byttet fastlege!
Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr SkrevetHyggelig og lyttende lege, men med en holdning til pasientene der: 1. Man er for ung til å være syk, så det er nok innbilning, eller 2. man er så gammel at slike symptomer er helt normalt! Vil ikke henvise videre, men lar deg heller komme med samme problem flere ganger, men nøler ikke med å skrive ut sykemelding uten nærmere diagnostikk. Tar ikke meg som pasient seriøst, og virker mest opptatt av å "tomprate" om vær og familieforhold. Viser liten empati, spesielt ovenfor barn, og man blir som forelder oppfattet som hysterisk!
Veldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time
Lege: Zewenghil Ghebreselassie Tesfaghabr SkrevetVeldig trivelig lege bryr seg om helheten, samt lett å få time
Virker uinteressert i pasienter
Lege: Rannveig Berglund SkrevetSliter med migrene og det eneste hu foreslår er piller. Hører heller ikke på hvilke ønsker man har (spurt om MR 5 ganger uten respons). Har nå byttet lege siden jeg føler at jeg ikke får den hjelpen jeg trenger hos henne
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?