Stemlandklinikken AS

Stemlandklinikken AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Stemlandklinikken AS

Verdens beste tannlege

Tannlege: Ejla Avdagic Skrevet

Nå har jeg hatt Ejla som tannlege siden 2012 og jeg er så fornøyed. Hun er utrolig dygtig og håndterer folk med tannlegeskrekk eminent, så nu går jeg til tannlege med et smil.
Som person er Ejla bare helt fantastisk og inspirerende.

Ejla Avdagic

Tannlege: Ejla Avdagic Skrevet

Denne damen tar Stamlandklinikken til nye høyder!
Kunnskapsrik og meget profesjonell tannlege.
Ejla hoder pasienten informert og beskriver hele veien hva som skjer.
Topp behandling av en topp tannlege!

Terningkast 6

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Tannlege: Ejla Avdagic Skrevet

Ejla er den bedste tandlæge, jeg har haft både her i Norge og i Danmark. Hun er utrolig sød og venlig, og hun er passioneret for det job, hun gør. For Ejla er man ikke bare en patient, men et menneske med en historie. Hun er skikkelig empatisk og dygtig til at forklare hele tiden, hvad der nu skal ske. På trods af flere dårlige oplevelser hos tandlæger og dermed en stigende frygt for tandlæger, blev min oplevelse hos Ejla så bra, at jeg følte mig fuldstændig tryg og min frygt forsvandt helt. Hvis jeg flytter tilbage til DK, vil det stadig være muligt, at jeg kommer til Ejla for tann sjekk.

Jeg kan på det varmeste anbefale Ejla! :o)

Dyktig og tillitsvekkende tannlege

Tannlege: Ejla Avdagic Skrevet

Ejla er ny tannlege på Stemlandklinikken og jeg var inne på årlig sjekk hos henne i år. Har gått til Rolf Stemland tidligere, men han trapper ned nå og derfor ble jeg overført til henne.
Hun var så hyggelig, det er første gang jeg møter en så blid tannlege. Til å bli glad av! Samtidig er hun god på å forklare hva hun gjør, og hvorfor. Ikke gjorde behandlingen vondt heller, og det er første gang jeg opplever! Hun er effektiv og allikevel skånsom. Har allerede anbefalt henne til en venninne med tannlegeskrekk.