Colosseum Tannlege Stjernesund

Colosseum Tannlege Stjernesund holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Stjernesund

Kunnskapsrik og behagelig

Tannlege: Torkild Bjart Stjernesund Skrevet

Desidert den beste tannlegen jeg har hatt. Brukt ham i ca 18 år, det er faktisk hyggelig å gå til tannlegen. Oppdatert på nye løsninger og interessert i å finne best løsning SAMMEN med klienten.

Kan absolutt anbefale

Tannlege: Jan Erik Westby Skrevet

Flink, dyktig, omsorgsfull og hyggelig. Informerer om behandling og behandlingsalternativer og sammen finner vi den løsning som passer meg. Gir gode prisoverslag, slik at utgifter blir forutsigbare, også mulig å planlegge og prioritere behandling i henhold til lommebok. Finner alltid time samme dag dersom det er akutte eller bekymringsfulle problemer. Flink å bedøve og jeg trenger ikke bekymre meg for at det er vondt!

For en fantastisk tannlege

Tannlege: Torkild Bjart Stjernesund Skrevet

Denne mannen er helt fantastisk, jeg gleder meg virkelig til neste tannlegetime! Han er informativ, forklarende, rolig og han lytter til pasientens ønsker og behov.
Han er grundig i jobben sin, og du får ikke følelsen av å være pasient på samlebånd.
Han har i tillegg kurert min tannlegeskrekk, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Beste tannlege jeg noen gang har hatt!

Tannlege: Torkild Bjart Stjernesund Skrevet

Glem tannlege skrekk når du skal til Torkild.Har idag trukket 2 tenner, rotfylling samt klargjøring for delprotese.Meget dyktig, tar seg god tid til å informere samt at det var TOTALT SMERTEFRITT!!!! Veldig hyggelige og blide sekretærer også, føler at man blir godt ivaretatt.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Torkild Bjart Stjernesund Skrevet

Bestemt, men meget omsorgsfull og hyggelig. Fant feil jeg har vært hos 2 tannleger med tidligere. Jeg ser på han som dyktig, effektiv og rask. Delikat og rene lokaler, med topp moderne utstyr