Tannboden Brønnøysund AS

Storgata 19 8900 Brønnøysund
Tannboden Brønnøysund AS holder til i Brønnøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannboden Brønnøysund AS

The one.. Dentist.

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

har vært pasient hos Babak i over ett år vil jeg si å det er absolutt bare vært en glede for meg å komme inn når jeg vet at man blir tatt hånd om.

I alle mine år har jeg aldri opplevd en så effektiv, respektfull og omsorgsfull tannlege som Babak.

Mer respekt for en tannlege skal man lete lenge etter.

En meget dyktig som tar godt vare på pasienten

Tannlege: Babak Doctor Momtaz Skrevet

Har hatt gleden av å få hjelp fra Babak Momtaz. Har vært pasient hos han over en periode og har vært meget fornøyd med arbeidet han har gjort for meg. Han er faglig dyktig og samtidig informativ om hva han gjør for meg. dette gjør at jeg føler meg trygg og vel tatt vare på. Han har hatt omtanke for meg vedrørende smerte lindring og har etter min lange erfaring hos tannleger, vært effektiv og rimelig.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Har hatt Marta som tannlege i ett år nå, og jeg anbefaler henne på det varmeste. Hun er dyktig, behagelig, hyggelig og tilgjengelig.
Siden jeg har tannlegeskrekk liker jeg ikke å gå til tannlegen. Her har Marta vært super. Hun forteller hele tiden hva hun gjør, er forståelsesfull og tålmodig.

Fantastisk!

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Meget dyktig tannlege som jeg har brukt fast gjennom et lengre behandlingsløp.
Jeg føler meg ivaretatt og fulgt opp.
Hun har en omsorgsfull tilnærming, og bruker tid på å kommunisere. Problemer og behandlinger har blitt godt forklart. Dette har bidratt til at jeg har et trygt og tillitsfullt forhold til tannlegen. Marta anbefales varmt for de som er skeptisk til å gå til tannlegen.
Svært behagelig og hensynsfull behandling. Hater vanligvis å gå til tannlege, men gleder meg nesten til å komme tilbake til Marta.

Klinikken ellers er også veldig bra. Trivelig personale og god service.

Veldig flink!

Tannlege: Marta Katarzyna Rajtar Skrevet

Har gått til henne i en periode over to år og er svært fornøyd.
Behandlingen har vært alt fra mindre reparasjoner til utfordrende rotfyllinger og krone.
Hun er forklarende og utfører jobben nøye og skånsomt.
Prisene som er oppgitt etter undersøkelse har også holdt ut behandlingen, slik at jeg ikke har opplevd noen ubehagelige opplevelser der heller.
Kort oppsumert, anbefales!