Tannhelsehuset Haraldsgaten AS

Haraldsgaten 177 5525 Haugesund
Tannhelsehuset Haraldsgaten AS holder til i Haugesund

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannhelsehuset Haraldsgaten AS

Fantastisk tannlege

Tannlege: Orve Kjetil Ingvaldsen Skrevet

Har vært hos Ingvaldsen noen ganger nå, og har kun positive erfaringer med han og klinikken generelt. Lett å få time, og en slapper fort av i stolen når han holder på. Jobber både effektivt og skånsomt, samt er han veldig trivelig.
Anbefales på det sterkeste

Stabil og god tannlege

Tannlege: Magnus Førre Skrevet

Veldig rolig og behagelig tannlege å ha med å gjøre. Kom til ham med tannsmerte som viste seg å være en potensiell rotfylling og jeg fikk da forklart veldig godt problemene og behandling rundt dette.
Følte jeg fikk god oppfølging og at mine bekymringer ble hørt og bearbeidet slik at vi kom fram til en behandling som jeg var veldig komfortabel med istedet for at tannlegen ville "gått sin egen vei".
Han arbeider også veldig effektivt og profesjonelt og kan sakene sine veldig godt! Behandler deg som et menneske og ikke en avtale som bør bli ferdig så fort som mulig.
Så jeg anbefaler gjerne denne tannlegen til andre!

Anbefales

Tannlege: Magnus Førre Skrevet

Rolig og profesjonell tannlege.

Han har alltid god tid, tilgjengelig, forklarer godt og er generelt veldig trivelig å prate med.

Effektiv og god behandling

Tannlege: Magnus Førre Skrevet

Vært på to behandlinger, rask og smertefri behandling, han forklarte hva som burde gjøres, informerte også om alternativ behandling.
Har en uformell væremåte som får pasienten til å slappe av
Prisnivå midt på treet

Verste sort

Tannlege: Magnus Førre Skrevet

Den mest arrogante tannlegen eg har møtt. Ville heller reist utenbys enn å gå der igjen. Ble snakket til som et lite barn.