Orve Kjetil Ingvaldsen

Orve Kjetil Ingvaldsen er tannlege i Haugesund

Siste vurderinger av Orve Kjetil Ingvaldsen

Helt topp

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Hyggelig og rolig tannlege som tar seg god tid til å lytte og forklare. Alltid fornøyd når jeg har vært hos han.

Beste tannlegen i Haugesund

Klinikk: Tannhelsehuset Haugesund AS Skrevet

Har gått til Orve i mer enn 10 år og har alltid vært fornøyd. Han forklarer, lytter og best av alt - han er rask og effektiv. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Har vært hos Ingvaldsen noen ganger nå, og har kun positive erfaringer med han og klinikken generelt. Lett å få time, og en slapper fort av i stolen når han holder på. Jobber både effektivt og skånsomt, samt er han veldig trivelig.
Anbefales på det sterkeste

God opplevelse hos spesialist, mindre god hos tannpleier

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Fikk veldig god vurdering og forklaring av mitt tilfelle hos Ingvaldsen.

Var derimot ikke så god erfaring med oppfølgingstime hos tannpleier etterpå. Jeg ble ikke beroliget av at tannpleier spilte hardrock musikk mens jeg gapte, selv om det var på et ok lydnivå, og reagerte også på at han snuste og opplevdes som litt hardhendt. Men jeg fikk behandling som avtalt, og det var ikke noen form for feilbehandling.

Anbefales ikke..

Klinikk: Tannhelsehuset Haraldsgaten AS Skrevet

Orve var hardhendt, og tok ikke hensyn til når det gjorde så vondt at tårene kom ufrivillig. Kommentaren var: "snart ferdig", noe det på ingen måte føltes som der og da. Vanskelig å snakke med, og tar ikke hensyn. Ser på andre kommentarer her at jeg må ha hatt en annerledes opplevelse enn mange andre her, for jeg kan ikke relatere til noen av de. Jeg har aldri hatt tannlegeskrekk eller hatt problem med noen tannleger, men jeg kommer definitivt aldri til å gå tilbake til Orve.