Tannhelseteam Mellingen AS

Valkendorfsgaten 5 5012 Bergen
Tannhelseteam Mellingen AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannhelseteam Mellingen AS

Varsom og flink

Tannlege: Vibeke Nøst Henriksen Skrevet

Jeg opplever henne som empatisk, med stor innlevelse og veldig lett på labben. Hun er den beste tannlegen jeg har hatt <3

Grundig, men hardhendt

Tannlege: Vibeke Nøst Henriksen Skrevet

Grundig men veldig hardhendt tannlege. Aldri reagert negativt på behandling hos tannlege tidligere, men byttet tannlege etter å ha vært hos denne tannlegen.

Meget dyktig og hyggelig.

Tannlege: Endre Normann Vasstrand Skrevet

Min tannlege i mer enn 30 år forteller sitt. Også assistenten( hans kone) får full skår. På tross av tannlegeskrekk, blir det alltid en hyggelig konsultasjon.

Veldig god akuttbehandling med oppfølging!

Tannlege: Ørjan Mellingen Skrevet

Jeg fikk akuttime hos Mellingen etter å ha opplevd å ikke bli tatt på alvor hos min tidligere tannlege. Fikk umiddelbar smertelindring, og ble booket inn til behandling den kommende uken. Var helt smertefri fra det øyeblikket jeg gikk ut av akuttimen til den dag i dag. Utrolig hyggelige tannlege som tok seg tid til å forklare hva som var problemet og hvordan behandlingen ville foregå. Det er også et pluss at de har studentrabatt.

God tannlege

Tannlege: Vibeke Nøst Henriksen Skrevet

Ung, hyggelig, grundig. Grunnen til at jeg fortsatt går her er at hun er så hardhendt at jeg skjerper meg ekstra med tannpussen. For å fjerne tannsten o.l. her det gjør så vondt at jeg kan ikke forestille meg smertenivå ved en rotfylling eller visdomstannproblem...