Tannhelseteam Mellingen AS

Tannhelseteam Mellingen AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannhelseteam Mellingen AS

Tannlegegudinne

Tannlege: Vibeke Nøst Henriksen Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk i mange år, men kan ærlig si at Vibeke har tatt så godt hånd om meg at jeg ikke lenger er like redd. Det startet med en rotfylling som hun utførte glimrende uten at «jeg døde av skrekk». Ble rikelig bedøvet og hun beroliget meg og forklarte hva hun gjorde underveis. Men hun er også direkte og legger ikke fem imellom og det liker jeg.
Hun er en fantastisk dyktig tannlege, og nå gruer jeg meg ikke lenger til å gå. Sist fikset hun er knekt tann kjapt og smertefritt, og kartla andre ting som burde fikses, så nå blir ordnings och reda i munnen. Man kan stole på at planen hennes er at du skal ha god tannhelse😄👍🏼

Varsom og flink

Tannlege: Vibeke Nøst Henriksen Skrevet

Jeg opplever henne som empatisk, med stor innlevelse og veldig lett på labben. Hun er den beste tannlegen jeg har hatt <3

Grundig, men hardhendt

Tannlege: Vibeke Nøst Henriksen Skrevet

Grundig men veldig hardhendt tannlege. Aldri reagert negativt på behandling hos tannlege tidligere, men byttet tannlege etter å ha vært hos denne tannlegen.

Veldig god akuttbehandling med oppfølging!

Tannlege: Ørjan Mellingen Skrevet

Jeg fikk akuttime hos Mellingen etter å ha opplevd å ikke bli tatt på alvor hos min tidligere tannlege. Fikk umiddelbar smertelindring, og ble booket inn til behandling den kommende uken. Var helt smertefri fra det øyeblikket jeg gikk ut av akuttimen til den dag i dag. Utrolig hyggelige tannlege som tok seg tid til å forklare hva som var problemet og hvordan behandlingen ville foregå. Det er også et pluss at de har studentrabatt.

God tannlege

Tannlege: Vibeke Nøst Henriksen Skrevet

Ung, hyggelig, grundig. Grunnen til at jeg fortsatt går her er at hun er så hardhendt at jeg skjerper meg ekstra med tannpussen. For å fjerne tannsten o.l. her det gjør så vondt at jeg kan ikke forestille meg smertenivå ved en rotfylling eller visdomstannproblem...