Veitvet Legesenter

Postboks 103 0518 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvet Legesenter

Føler meg trygt

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Opplever at hun er en flink og forståelsefull lege som bryr seg om pasientene. Jeg er 100% fornøyd med henne. Har fra 17 år fast lege😊.

forferdelig dame, styr unna!!!

Lege: Elin Skagestad Skrevet

hun tar ingenting på alvor, møter ikke blikket ditt, hører ikke på anbefalinger fra spesialister, totalt blottet for empati. svaret på alle symptomer er "du er nok gravid", at man har levd alene de siste 4 årene spiller ingen rolle...

Trygg og god lege

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Min erfaring med Tonje Helene Haugen er at hun tar seg tid til å lytte, virker interessert, og hun får meg til å føle meg sett og hørt. Hun framstår som trygg og varm, og er behagelig å forholde seg til. I tillegg er hun bevisst sine begrensninger og sier i fra dersom hun ikke er sikker, og anbefaler da et sted hun kan henvise til.
Hun er ikke "overentusiastisk" eller "overdrevent interessert", (positivt ment!) men mer avslappet og nedpå type.

At det er litt ventetid på venterommet gjør stort sett ingenting, det får meg til å tenke at hun tar seg god tid til pasientene sine. Hun spør gjerne oppfølgingsspørsmål fra forrige gang, er omsorgsfull og imøtekommende og forståelsesfull.
Jeg er svært fornøyd med henne som fastlege, og anbefaler henne på det sterkeste.

Perfekt lege

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min fast lege Tonje Haugen. Hun er flink til å lytte og føler på andre problemer 😊

Den mest inkompetente legen

Lege: Elin Skagestad Skrevet

HOLD DERE UNNA! Ikke å anbefale denne legen da hun alltid er sur og veldig lite imøtekommende. Har dårlig og ikke interessert i å høre på pasienten. Vil bare bli ferdig med timen. Prøver man å fortelle om sine problemer så er hun står hun helt uforståelig til det. Henviser aldri videre til spesialist heller selv om man skulle spesifisert be om det. Veldig lite sympatisk og har ingen respekt for pasienten. Verste legen jeg har vært borti.