Tonje Helene Haugen

Autorisasjon (2004)

Tonje Helene Haugen er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Helene Haugen

greit

Hun er min fastlege i 7 år. hun hører altid når man snakker. Meg og barna mine når vi altid har prøver og tester når vi får tilbakkemeling. får altid beskjed om alt er noramlt. Jeg går inn furset da det ikke er normal.

Veldig fornøyd!

Tonje har vært min og mine tre barns fastlege så lenge jeg kan huske. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Hun viser omsorg og tar seg alltid god tid, og henviser videre dersom det trengs.

Føler som hun bryr seg ikke

Foreslår aldri tester som kan påvise/utelukke det som kan være årsaken. Fått beskjed «mulig du har infeksjon» . Måtte selv etterspørre hvordan kan jeg få det bekreftet om jeg har det eller ikke.

Blir ikke lyttet til og kommer lite med løsninger

Dyktig lege

Å komme til Tonje er litt som å komme til mor. Et menneske som bryr seg men samtidig setter krav. Her er det ikke bare å komme å syte. Jeg trives utrolig godt hos Tonje. Jeg føler meg i tatt vare på og trygg. Ikke minst slipper jeg å føle at jeg trenger å holde igjen. Ingeting er flaut eller rart. Tusen takk Tonje.

Verste opplevelsen

Elendig fastlege, følger ikke opp pasienten og må bli minnet om å ringe tilbake dersom hun ikke tar initiativ selv.
Det virker som om hun ikke tror på pasienten sin, og henviser ikke selv om diagnosen er uklart.
Har mistilit til pasienten og har tatt over 15 blodprøver på 3 mnd fordi hun ikke har giddet å henvise når leverprøver kommer gang på gang skyhøye!
Finnes ikke verre fastlege, anbefales ikke!