Tonje Helene Haugen

Tlf: 22 80 41 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tonje Helene Haugen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Helene Haugen

Trygg og god lege

Min erfaring med Tonje Helene Haugen er at hun tar seg tid til å lytte, virker interessert, og hun får meg til å føle meg sett og hørt. Hun framstår som trygg og varm, og er behagelig å forholde seg til. I tillegg er hun bevisst sine begrensninger og sier i fra dersom hun ikke er sikker, og anbefaler da et sted hun kan henvise til.
Hun er ikke "overentusiastisk" eller "overdrevent interessert", (positivt ment!) men mer avslappet og nedpå type.

At det er litt ventetid på venterommet gjør stort sett ingenting, det får meg til å tenke at hun tar seg god tid til pasientene sine. Hun spør gjerne oppfølgingsspørsmål fra forrige gang, er omsorgsfull og imøtekommende og forståelsesfull.
Jeg er svært fornøyd med henne som fastlege, og anbefaler henne på det sterkeste.

Perfekt lege

Jeg er veldig fornøyd med min fast lege Tonje Haugen. Hun er flink til å lytte og føler på andre problemer 😊

Søt lege

Tonje er en søt og forståelsesfull lege. Hun lytter virkelig til dine problemer, som gjør at du føler at du blir tatt på alvor.
Når det gjelder problemer ved svangerskap, skulle jeg ønske at hun hjalp meg mer ved den medisinske delen.

Ikke imponert

Jeg opplevde Tonje som uinteressert. Hun ga lite informasjon, dette spesielt i forbindelse med at jeg gikk til henne gjennom mitt første svangerskap. Jeg forventet å få mer informasjon om hva som kunne forventes, men dette ble ikke gitt. Selv ved direkte spørsmål var svarene lite utfyllende.

Jeg følte meg rett og slett som 'en i rekken', og at jeg sløste bort tiden hennes ved å være der.

Min gynekolog sendte henvisninger/opplysninger til Tonje (fikk jeg vite i etterkant) som ikke jeg ble informert om gjennom oppfølgingen.

Alt i alt ikke en lege jeg vil anbefale ut ifra de kriteriene jeg verdsetter og forventer.

Kommer til å bytte

Er ikke mottakelig for kritikk. Liker ikke at du går til andre leger for en second opinion selv om det viser seg at de har rett. Litt for arrogant.

Fortsetter hos Tonje Haugen

Jeg har hatt Tonje Haugen som fastlege i mange år.

Hun gir seg tid til å lytte og kommer med forslag som viser seg å være meget gode.

Jeg har flyttett til en annen kant av Oslo - men fastlegen holder jeg på. Så nå tar jeg buss og bane for å komme til min fastlege Tonje Haugen.

Overlegen

Fantastisk, uten tvil. Har vært hos mange forskjellige leger men Tonje er så absolutt den beste. Forståelsesfull, profesjonell, flink til å lytte ++

Dyktig og sympatisk

Måtte dessverre bytte fastlege da vi skulle flytte fra Oslo, skulle gjerne tatt med meg Tonje ;) Hun er sympatisk, lytter til pasienten, tar seg tid og er veldig dyktig. Gikk til Tonje gjennom to svangerskap, følte meg godt ivaretatt. Gir henne mine beste anbefalinger!

Kommer aldri til å bytte fastlege

Meget hyggelig, tar seg god tid, og gir gode råd. Absolutt min beste fastlege hittil.

Vennlig og flink

Behagelig person å komme til, tar seg god tid, faglig dyktig, rettferdig og korrekt. Lar seg ikke misbruke som lege, men lytter og er empatisk.