Tonje Helene Haugen

Veitvetveien 8 0596 Oslo
Tonje Helene Haugen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Tonje Helene Haugen

Søt lege

Tonje er en søt og forståelsesfull lege. Hun lytter virkelig til dine problemer, som gjør at du føler at du blir tatt på alvor.
Når det gjelder problemer ved svangerskap, skulle jeg ønske at hun hjalp meg mer ved den medisinske delen.

Ikke imponert

Jeg opplevde Tonje som uinteressert. Hun ga lite informasjon, dette spesielt i forbindelse med at jeg gikk til henne gjennom mitt første svangerskap. Jeg forventet å få mer informasjon om hva som kunne forventes, men dette ble ikke gitt. Selv ved direkte spørsmål var svarene lite utfyllende.

Jeg følte meg rett og slett som 'en i rekken', og at jeg sløste bort tiden hennes ved å være der.

Min gynekolog sendte henvisninger/opplysninger til Tonje (fikk jeg vite i etterkant) som ikke jeg ble informert om gjennom oppfølgingen.

Alt i alt ikke en lege jeg vil anbefale ut ifra de kriteriene jeg verdsetter og forventer.

Kommer til å bytte

Er ikke mottakelig for kritikk. Liker ikke at du går til andre leger for en second opinion selv om det viser seg at de har rett. Litt for arrogant.

Fortsetter hos Tonje Haugen

Jeg har hatt Tonje Haugen som fastlege i mange år.

Hun gir seg tid til å lytte og kommer med forslag som viser seg å være meget gode.

Jeg har flyttett til en annen kant av Oslo - men fastlegen holder jeg på. Så nå tar jeg buss og bane for å komme til min fastlege Tonje Haugen.

Overlegen

Fantastisk, uten tvil. Har vært hos mange forskjellige leger men Tonje er så absolutt den beste. Forståelsesfull, profesjonell, flink til å lytte ++