Elin Skagestad

Veitvet Legesenter

1989

Ingen på venteliste

Veitvet Legesenter Telefonnummer22 80 41 8022 80 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veitvetveien 8 0596 Oslo
Elin Skagestad er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elin Skagestad

Til å stole på

Jeg blir alltid tatt godt i mot. Elin har god oversikt og gjør en god jobb. Hun er empatisk, oppriktig interessert. Hun er svært saklig. Du må påberegne noen forsinkelser, da hun tar seg tid til å bruke den tiden det tar i hvert enkelt tilfelle. Kort ventetid på timebestilling, få dager eller på dagen, for å få time. Hyggelig og seriøst legesenter.

Tar ingenting seriøst..

Uansett hva det gjelder er svaret « du må ikke tro på alt du leser i ukeblader « . Diagnoser stilt på diakonhjemmet og Ullevaal sykehus stoler hun ikke på , da de ikke er godt nok dokumentert. Hun er spesialist på alt selv tydligvis, så mr og røntgen bilder er uvesentlig for henne.

Helt grei lege, ikke særlig interessert i deg som pasient

Er lite interessert i å høre på deg. Prøver å kvitte deg raskest mulig. Snill og grei dame, men ikke så god lege.

Veldig bra!

Har hatt ulike fastleger i Oslo, Dr. Skagestad er den desidert beste jeg har vært hos. Flink til ta pasientene på alvor, henviser ved behov, ringer spesialister mens jeg venter når hun trenger hjelp og hyggelig og imøtekommende.
Kanskje ikke den mest sosiale typen, men ikke derfor jeg går til legen heller:)
Anbefales på det sterkeste!

Føler meg trygt

Opplever at hun er en flink og forståelsefull lege som bryr seg om pasientene. Jeg er 100% fornøyd med henne. Har fra 17 år fast lege😊.