Elin Skagestad

Tlf: 22 80 41 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elin Skagestad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elin Skagestad

Den mest inkompetente legen

HOLD DERE UNNA! Ikke å anbefale denne legen da hun alltid er sur og veldig lite imøtekommende. Har dårlig og ikke interessert i å høre på pasienten. Vil bare bli ferdig med timen. Prøver man å fortelle om sine problemer så er hun står hun helt uforståelig til det. Henviser aldri videre til spesialist heller selv om man skulle spesifisert be om det. Veldig lite sympatisk og har ingen respekt for pasienten. Verste legen jeg har vært borti.

Ikke anbefales

Det var første gang hos henne. Etter en blødprøve fikk jeg ingen veiledning eller forklaring hvordan medisiner skulle tas og sånn. Jeg var kjempe misfornøyd! Skall bytte fastlege med en gang.

Forferdelig!

Dårlig håndtrykk. Har alltid dårlig tid og det er svært dårlig kvalitet på servicen. Hilser ikke og er kun opptatt av å bli ferdig med timen.

Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull Lege.

Måtte til Elin siden legen min er på ferie.
Går til behandling på Aker sykehus for min diagnose så jeg vet litt om min egen sykdom. Hun syntes symtomene mine var rare og jeg fikk sykemelding under tvil. Orket ikke å krangle med henne. Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull. Jeg skal aldri tilbake

Beste fastlegen jeg har hatt :)

Jeg byttet fastlege hver 6. måned helt til jeg møtte Elin Skagestad. Hun setter av tid til å lytte til meg når hun skjønner det er noe alvorlig. Dersom jeg bare er hos henne pga en bagatell, bruker hun ikke mer tid enn nødvendig. Føler at hun har gode antenner. Og at hun har empati og jeg stoler 100% på henne.

Legesekretæren spør for mye og "leker" lege.

lege med dårlig tid

Jeg har hatt henne som fastlege i tre år. Reagert på at hun alltid har dårlig tid. Mange ganger har jeg følt at jeg har kastet bort tida mi. Desverre. leter etter en hyggelig lege som tar seg god tid til å lytte selv om hun/han har mange pasienter.

Useriøs lege. Styr unna!

Var der nå i dag for første gang, etter å ha byttet fastlege fra en annen by til her i Oslo.
Gikk derifra helt fortvilet. Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull over min diagnose jeg nå har hatt i over seks år.

Jeg skal aldri tilbake.

En kjempe dyktig lege.

Jeg har hatt Elin som fastlege så lenge jeg kan huske. Ikke bare er hun en utrolig dyktig lege som tar meg og mine " symptomer " på alvor men hun er også veldig sympatisk og tar seg alltid god tid til å lytte til det jeg har og si.
En fastlege jeg så absolutt kan anbefale.

Useriøst lege kontor . u seriøst lege

Har aldri vært hos henne før, og var der for første gang for noen dager siden!
1.Vel, første inntrykket var ikke noe hyggelig, tok meg ikke i hånda og så på pcn fra starten av .
2. Var ikke intressert av det jeg hadde å fortelle, virket veldig likegyldig.
3. er flere ting å sette finger på men anbefaler ikke henne i det hele tatt!
Styr unna!!!!

De i skranken levere sin egen verden, er flink til leke leger og skrive på post it lapper her å der men gjør ikke jobben sin!

Tar meg ikke på alvor

Må bytte fastlege nå fordi jeg ikke blir tatt på alvor i den grad jeg burde hos Elin.

Flink og forståelsefull

Opplever at hun er en flink og forståelsefull lege som bryr seg om pasientene.

Svært sympatisk og grundig lege

Hun er meget flink å lytte til pasienten og tar denne absolutt på alvor. Er grundig. Svært tillitsvekkende og sympatisk. Tar seg god tid til å komme til bunns av saken. En allertiders fastlege!

Hun har empati.

Har tillit til henne som lege... Hun er litt stresset noen ganger, men det kan være at hun har for mye å gjøre. Hun er grundig og jeg liker henne godt.

Ikke helt 100 prosent kjemi

Ikke alltid så god til å gi meg tid til å fortelle hva jeg ønsker av min lege.