Elin Skagestad

Veitvet Legesenter Kvinne, 57 år

Autorisert1989
Ledige plasser 7 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Veitvet Legesenter

Veitvetveien 8 0596 Oslo
Elin Skagestad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elin Skagestad

Ikke anbefales

Det var første gang hos henne. Etter en blødprøve fikk jeg ingen veiledning eller forklaring hvordan medisiner skulle tas og sånn. Jeg var kjempe misfornøyd! Skall bytte fastlege med en gang.

Forferdelig!

Dårlig håndtrykk. Har alltid dårlig tid og det er svært dårlig kvalitet på servicen. Hilser ikke og er kun opptatt av å bli ferdig med timen.

Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull Lege.

Måtte til Elin siden legen min er på ferie.
Går til behandling på Aker sykehus for min diagnose så jeg vet litt om min egen sykdom. Hun syntes symtomene mine var rare og jeg fikk sykemelding under tvil. Orket ikke å krangle med henne. Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull. Jeg skal aldri tilbake

Beste fastlegen jeg har hatt :)

Jeg byttet fastlege hver 6. måned helt til jeg møtte Elin Skagestad. Hun setter av tid til å lytte til meg når hun skjønner det er noe alvorlig. Dersom jeg bare er hos henne pga en bagatell, bruker hun ikke mer tid enn nødvendig. Føler at hun har gode antenner. Og at hun har empati og jeg stoler 100% på henne.

Legesekretæren spør for mye og "leker" lege.

lege med dårlig tid

Jeg har hatt henne som fastlege i tre år. Reagert på at hun alltid har dårlig tid. Mange ganger har jeg følt at jeg har kastet bort tida mi. Desverre. leter etter en hyggelig lege som tar seg god tid til å lytte selv om hun/han har mange pasienter.