Elin Skagestad

Veitvet Legesenter

1989

Veitvet Legesenter Telefonnummer22 80 41 8022 80 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veitvetveien 8 0596 Oslo
Elin Skagestad er en av 533 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Elin Skagestad

Helt grei lege, ikke særlig interessert i deg som pasient

Er lite interessert i å høre på deg. Prøver å kvitte deg raskest mulig. Snill og grei dame, men ikke så god lege.

Veldig bra!

Har hatt ulike fastleger i Oslo, Dr. Skagestad er den desidert beste jeg har vært hos. Flink til ta pasientene på alvor, henviser ved behov, ringer spesialister mens jeg venter når hun trenger hjelp og hyggelig og imøtekommende.
Kanskje ikke den mest sosiale typen, men ikke derfor jeg går til legen heller:)
Anbefales på det sterkeste!

Føler meg trygt

Opplever at hun er en flink og forståelsefull lege som bryr seg om pasientene. Jeg er 100% fornøyd med henne. Har fra 17 år fast lege😊.

forferdelig dame, styr unna!!!

hun tar ingenting på alvor, møter ikke blikket ditt, hører ikke på anbefalinger fra spesialister, totalt blottet for empati. svaret på alle symptomer er "du er nok gravid", at man har levd alene de siste 4 årene spiller ingen rolle...

Den mest inkompetente legen

HOLD DERE UNNA! Ikke å anbefale denne legen da hun alltid er sur og veldig lite imøtekommende. Har dårlig og ikke interessert i å høre på pasienten. Vil bare bli ferdig med timen. Prøver man å fortelle om sine problemer så er hun står hun helt uforståelig til det. Henviser aldri videre til spesialist heller selv om man skulle spesifisert be om det. Veldig lite sympatisk og har ingen respekt for pasienten. Verste legen jeg har vært borti.