Veitvet Legesenter

Telefonnummer22 80 41 8022 80 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veitvetveien 8 0596 Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Legesenter

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Hun tar seg god tid og lytter godt til pasienten. Veldig flink! Synd hun har stor venteliste, jeg hadde henne som vikarlege da min fastlege var bortreist.

Helt grei lege, ikke særlig interessert i deg som pasient

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Er lite interessert i å høre på deg. Prøver å kvitte deg raskest mulig. Snill og grei dame, men ikke så god lege.

Veldig bra!

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Har hatt ulike fastleger i Oslo, Dr. Skagestad er den desidert beste jeg har vært hos. Flink til ta pasientene på alvor, henviser ved behov, ringer spesialister mens jeg venter når hun trenger hjelp og hyggelig og imøtekommende.
Kanskje ikke den mest sosiale typen, men ikke derfor jeg går til legen heller:)
Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Lege: Yun Jeanett Mo Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med legen Jeanett Mo og Veitvet legesenter generelt. Jeanett hører på det jeg har og si og tar problemene på alvor. Hun er empatisk og alltid rolig og behagelig å prate med. Super service på legesenteret, får alltid time hos fastlegen min på hastetimer. På andre legesentre får man en turnuskandidat som ikke vet noe om deg, og forskjellige hver gang. Jeanett har en fast vikar for seg som også er veldig hyggelig og flink og leser seg opp på epikrisen om pasientene. Legesekretærene er super søte og hyggelige og de er svært hjelpsomme. Har tilhørt dette legesenteret noen år nå selvom jeg bor en halvtimes kjøretur unna, men er så fornøyd at jeg kommer til å fortsette her.

Føler meg trygt

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Opplever at hun er en flink og forståelsefull lege som bryr seg om pasientene. Jeg er 100% fornøyd med henne. Har fra 17 år fast lege😊.