Veitvet Legesenter

Veitvetveien 8 0518 Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Legesenter

Grundig og profesjonell

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Tok seg god tid og tok grundig sjekk ved vår baby sine første fastlegebesøk. Fikk oss som foreldre til å føle oss trygge på at babyen vår fikk den beste oppfølgingen og at vi ble tatt på alvor, selv om det var småtteri vi kom dit for.

Grundig og trygg

Lege: Elin Skagestad Skrevet

En lege som lytter, tar plager på alvor, sjekker det hun kan der og da og er ikke redd for å be om spesialisthjelp. Blitt meget godt mottat

Føler som hun bryr seg ikke

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Foreslår aldri tester som kan påvise/utelukke det som kan være årsaken. Fått beskjed «mulig du har infeksjon» . Måtte selv etterspørre hvordan kan jeg få det bekreftet om jeg har det eller ikke.

Blir ikke lyttet til og kommer lite med løsninger

Ikke interessert i å høre på pasienten!

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Opplevde å måtte vente på henne 40 minutter, og deretter når jeg først blir innkalt så er hun stressa med at jeg skal prate fort, slik at hun kan ta igjen køen den ene pasienten har skapt.

Jeg ble ikke tatt godt imot, og har opplevd flere ganger at av mine 10 besøk, så har hun kanskje hvert behjelpelig på 5 av dem. Avhenger av humøret hennes. Føler det rett og slett er feil å måtte betalte fullpris for en fastlege time der du kun blir snakket til i 20sekunder.

Kjempe dyktig på alle områder.

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg har møtt maaange leger i mitt liv og jeg må virkelig si at denne mannen er utrolig dyktig i sitt yrket. Han lytter godt, behagelig å prate med og stresser ikke. Veldig klok mann. Helse Norge trenger definitivt flere leger som dette😊.