Veitvet Legesenter

Postboks 103 0518 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvet Legesenter

Veldig fornøyd!

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Tonje har vært min og mine tre barns fastlege så lenge jeg kan huske. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Hun viser omsorg og tar seg alltid god tid, og henviser videre dersom det trengs.

Beste fastlegen!

Lege: Yun Jeanett Mo Skrevet

Yun Jeanett virker genuint interessert, er empatisk og dyktig. Hun lytter, forklarer hva hun gjør og setter seg fort inn i sykdomshistorie. Beste fastlegen jeg har hatt!

En trygg og god lege som følger godt opp

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Jeg hadde Dr. Skagestad som fastlege i flere år og begynte å gå fast til henne i forbindelse med graviditet. Jeg var alltid svært fornøyd. Hun fulgte meg godt opp gjennom hele graviditeten og jeg opplevde alltid å bli tatt på alvor. Hver eneste gang jeg eller min datter var hos henne i etterkant, husket hun alltid på historien vår, spurte relevante spørsmål og fulgte opp. Eneste grunnen til at jeg så meg nødt til å bytte fastlege er fordi vi flyttet og det ble et litt for langt stykke å reise til veitvet legesenter . Jeg skulle svært gjerne beholdt henne.

Utmerket fastlege!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Han er utrolig hyggelig, varm og imøtekommende. Veldig glad for å ha han som fastlege, da han oppleves som en meget trygg og dyktig lege. Føler meg alltid forstått og respektert, ettersom han tar seg god tid til å lytte til pasienten. Gir god informasjon og gode råd. Anbefales på det sterkeste!

Tillitsvekkende og dyktig

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Hele familiens fastlege. Vi er veldig fornøyde med dr Skagestad.
Opplever å bli tatt på alvor og lyttet til.