Veitvet Legesenter

Tlf: 22 80 41 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Veitvet Legesenter

Veldig bra!

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Har hatt ulike fastleger i Oslo, Dr. Skagestad er den desidert beste jeg har vært hos. Flink til ta pasientene på alvor, henviser ved behov, ringer spesialister mens jeg venter når hun trenger hjelp og hyggelig og imøtekommende.
Kanskje ikke den mest sosiale typen, men ikke derfor jeg går til legen heller:)
Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrik, empatisk og hyggelig

Lege: Yun Jeanett Mo Skrevet

Kunne ikke vært mer fornøyd enn det jeg er med legen Jeanett Mo og Veitvet legesenter generelt. Jeanett hører på det jeg har og si og tar problemene på alvor. Hun er empatisk og alltid rolig og behagelig å prate med. Super service på legesenteret, får alltid time hos fastlegen min på hastetimer. På andre legesentre får man en turnuskandidat som ikke vet noe om deg, og forskjellige hver gang. Jeanett har en fast vikar for seg som også er veldig hyggelig og flink og leser seg opp på epikrisen om pasientene. Legesekretærene er super søte og hyggelige og de er svært hjelpsomme. Har tilhørt dette legesenteret noen år nå selvom jeg bor en halvtimes kjøretur unna, men er så fornøyd at jeg kommer til å fortsette her.

Føler meg trygt

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Opplever at hun er en flink og forståelsefull lege som bryr seg om pasientene. Jeg er 100% fornøyd med henne. Har fra 17 år fast lege😊.

forferdelig dame, styr unna!!!

Lege: Elin Skagestad Skrevet

hun tar ingenting på alvor, møter ikke blikket ditt, hører ikke på anbefalinger fra spesialister, totalt blottet for empati. svaret på alle symptomer er "du er nok gravid", at man har levd alene de siste 4 årene spiller ingen rolle...

Trygg og god lege

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Min erfaring med Tonje Helene Haugen er at hun tar seg tid til å lytte, virker interessert, og hun får meg til å føle meg sett og hørt. Hun framstår som trygg og varm, og er behagelig å forholde seg til. I tillegg er hun bevisst sine begrensninger og sier i fra dersom hun ikke er sikker, og anbefaler da et sted hun kan henvise til.
Hun er ikke "overentusiastisk" eller "overdrevent interessert", (positivt ment!) men mer avslappet og nedpå type.

At det er litt ventetid på venterommet gjør stort sett ingenting, det får meg til å tenke at hun tar seg god tid til pasientene sine. Hun spør gjerne oppfølgingsspørsmål fra forrige gang, er omsorgsfull og imøtekommende og forståelsesfull.
Jeg er svært fornøyd med henne som fastlege, og anbefaler henne på det sterkeste.