Veitvet Legesenter

Postboks 103 0518 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvet Legesenter

For travel

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Kunnskapsrik men travel lege. Åpner ikke for gode samtaler da hun alltid er for travel. 9 av 10 timer alltid forsinket. Er ikke åpen for reseptfornyelser på nett eller videotimer. Opplever henne som veldig bundet av regler og er lite villig til å diskutere alternativer utenfor «normalen»

Dyktig, empatisk og tillitsvekkende

Lege: Mirjana Radevic Skrevet

Mirjana er faglig dyktig og kunnskapsrik. Hun kan mye om ulike sykdommer og helseutfordringer. Det som er så spesielt med denne legen er at hun i tillegg til dette er svært flink til å lytte, være empatisk og har svært gode kommunikasjonsferdigheter. Totaltsett gjør dette at jeg føler meg trygg og godt ivaretatt hos henne. Jeg føler at hun setter pasienten i sentrum. Hun tar seg f.eks. god tid til å svare utfyllende på spørsmålene mine. Dette skaper tillit. Når hun kommer med råd til vektnedgang gjør hun dette uten å rette pekefinger. Selv om hun tar seg god tid til pasientene sine opplever jeg henne likevel som svært effektiv. Hun er f.eks. effektiv når det kommer til å sende henvisninger og skrive ut resepter.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Dr. Gunderesen tror jeg er en av de beste fastlegene som finnes.
Forståelsesfull, løsningsorientert, imøtekommende, lyttende, omsorgsfull, ser hele pasienten.
Ikke en fastlege som sitter med nesa inni datamaskinen, men han lytter til hva du har å si.
Anbefaler han på det sterkeste.

Føler trygg🤗

Lege: Mirjana Radevic Skrevet

Jeg lette lenge etter en forståelsesfull og god lege her i Oslo. Fant endelig et sted der jeg føler meg trygg og forstått. Mirjana er en dyktig lege, som ser deg, lytter og hjelper på de områdene som trengs.

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Jeg synes hun er den beste lege man kan ønske seg.
Jeg har ingenting å klage på.
Hun er godt forberedt og lytter og ser på pasienten.