Veitvet Legesenter

Telefonnummer22 80 41 8022 80 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veitvetveien 8 0596 Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Legesenter

Fantastisk lege!!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg er så glad for å ha Stig Gundersen som min fastlege. Han er en lege som lytter på deg og ser på deg når du snakker. Han prøver å hjelpe deg så godt han klarer! Super fornøyd Med jobben hans! Veldig hyggelig og komme til han hver gang... anbefalt på det sterkeste..

Hyggelig, engasjert og hjelpsom

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg har vært innom denne legen en gang eller to, og her føler jeg meg alltid tatt på alvor. vi kommuniserer svært lett, på like premisser mennesker imellom. Han er flink å spørre hva han kan hjelpe med, og er dyktig på å finne løsninger. Jeg føler meg veldig trygg som pasient her, da han er flink å lytte til mine behov. Det er litt venting mellom hver time, men flinke leger er vel verdt litt ventetid. faste medisiner o.l. får man ordnet uten problemer. Kan på det varmeste anbefales!
Han er flink å ringe, skulle det være noen formaliteter han ikke rakk der og da. Stortrives!

Til å stole på

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Jeg blir alltid tatt godt i mot. Elin har god oversikt og gjør en god jobb. Hun er empatisk, oppriktig interessert. Hun er svært saklig. Du må påberegne noen forsinkelser, da hun tar seg tid til å bruke den tiden det tar i hvert enkelt tilfelle. Kort ventetid på timebestilling, få dager eller på dagen, for å få time. Hyggelig og seriøst legesenter.

Meget bra lege

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Kjempebra til o lytte og man får intrykk av att han virkelig bryr seg om en.Meget førnøyd! Anbefalles

Tar ingenting seriøst..

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Uansett hva det gjelder er svaret « du må ikke tro på alt du leser i ukeblader « . Diagnoser stilt på diakonhjemmet og Ullevaal sykehus stoler hun ikke på , da de ikke er godt nok dokumentert. Hun er spesialist på alt selv tydligvis, så mr og røntgen bilder er uvesentlig for henne.