Veitvet Legesenter

Veitvetveien 8 0596 Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Legesenter

Grundig og trygg

Lege: Elin Skagestad Skrevet

En lege som lytter, tar plager på alvor, sjekker det hun kan der og da og er ikke redd for å be om spesialisthjelp. Blitt meget godt mottat

Føler som hun bryr seg ikke

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Foreslår aldri tester som kan påvise/utelukke det som kan være årsaken. Fått beskjed «mulig du har infeksjon» . Måtte selv etterspørre hvordan kan jeg få det bekreftet om jeg har det eller ikke.

Blir ikke lyttet til og kommer lite med løsninger

Ikke interessert i å høre på pasienten!

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Opplevde å måtte vente på henne 40 minutter, og deretter når jeg først blir innkalt så er hun stressa med at jeg skal prate fort, slik at hun kan ta igjen køen den ene pasienten har skapt.

Jeg ble ikke tatt godt imot, og har opplevd flere ganger at av mine 10 besøk, så har hun kanskje hvert behjelpelig på 5 av dem. Avhenger av humøret hennes. Føler det rett og slett er feil å måtte betalte fullpris for en fastlege time der du kun blir snakket til i 20sekunder.

Kjempe dyktig på alle områder.

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg har møtt maaange leger i mitt liv og jeg må virkelig si at denne mannen er utrolig dyktig i sitt yrket. Han lytter godt, behagelig å prate med og stresser ikke. Veldig klok mann. Helse Norge trenger definitivt flere leger som dette😊.

Utmerket lege

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Dr Gundersen er fastlegen til hele familien min (besteforeldre, barn, søsken), og alle sitter vi med samme inntrykk. Legen er først og fremst utrolig hyggelig og imøtekommende! Tar seg god tid til pasientene sine og har ironisk nok lite ventetid. Ellers er han dyktig i faget sitt og en føler seg tatt på alvor. Vi opplever å bli godt ivaretatt hos denne unge men erfarne legen. Beste anbefalinger!