Veitvet Legesenter

Telefonnummer22 80 41 8022 80 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Veitvetveien 8 0596 Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Legesenter

Verste opplevelsen

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Elendig fastlege, følger ikke opp pasienten og må bli minnet om å ringe tilbake dersom hun ikke tar initiativ selv.
Det virker som om hun ikke tror på pasienten sin, og henviser ikke selv om diagnosen er uklart.
Har mistilit til pasienten og har tatt over 15 blodprøver på 3 mnd fordi hun ikke har giddet å henvise når leverprøver kommer gang på gang skyhøye!
Finnes ikke verre fastlege, anbefales ikke!

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Stig Gundersen er lege for både meg og min datter. Han tar meg som mor meget seriøst, og jeg føler meg alltid forstått og respektert for mine meninger både personlig og ovenfor mitt barn. Han er varm, imøtekommende og kunnskapsrik. Kan uten tvil anbefale han på det sterkeste!

Fornøyd men skuffet av helsesekretæren

Lege: Yun Jeanett Mo Skrevet

Yun Jeanett Mo er nesten umulig å få time hos. Ifølge helsesekretæren er hun bare på legesenteret to dager i uka. Men vikarlegen Paula er kjempeflink! Hun tar seg god tid til pasienten, og man sitter igjen med en følelse av å bli tatt vare på! Vi trenger flere leger som Paula i verden! Jeg er virkelig storfornøyd med servicen, og det tror jeg alle vil bli etter en time hos vikarlegen!
Helsesekretæren er ikke så flinke med venøs blodprøvetaking. Hun traff ikke åren, også begynte hun å vri på nålen og ba meg si ifra om det gjorde vondt. Som helsesekretær må du vite at det er utrolig smertefullt, dersom du ikke treffer åren, så skal du ta ut kanylen umiddelbart, og bare prøve den andre armen! Til helsesekretæren som åpenbart gjennomførte prosedyren feil i dag: ta dette som konstruktiv kritikk og ikke gjør det igjen!

Fantastisk lege!!

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg er så glad for å ha Stig Gundersen som min fastlege. Han er en lege som lytter på deg og ser på deg når du snakker. Han prøver å hjelpe deg så godt han klarer! Super fornøyd Med jobben hans! Veldig hyggelig og komme til han hver gang... anbefalt på det sterkeste..

Hyggelig, engasjert og hjelpsom

Lege: Stig Olav Løset Gundersen Skrevet

Jeg har vært innom denne legen en gang eller to, og her føler jeg meg alltid tatt på alvor. vi kommuniserer svært lett, på like premisser mennesker imellom. Han er flink å spørre hva han kan hjelpe med, og er dyktig på å finne løsninger. Jeg føler meg veldig trygg som pasient her, da han er flink å lytte til mine behov. Det er litt venting mellom hver time, men flinke leger er vel verdt litt ventetid. faste medisiner o.l. får man ordnet uten problemer. Kan på det varmeste anbefales!
Han er flink å ringe, skulle det være noen formaliteter han ikke rakk der og da. Stortrives!