Veitvet Legesenter

Postboks 103 0518 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Veitvet Legesenter

Søt lege

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Tonje er en søt og forståelsesfull lege. Hun lytter virkelig til dine problemer, som gjør at du føler at du blir tatt på alvor.
Når det gjelder problemer ved svangerskap, skulle jeg ønske at hun hjalp meg mer ved den medisinske delen.

Useriøs lege. Styr unna!

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Var der nå i dag for første gang, etter å ha byttet fastlege fra en annen by til her i Oslo.
Gikk derifra helt fortvilet. Lite behjelpelig, og lite forståelsesfull over min diagnose jeg nå har hatt i over seks år.

Jeg skal aldri tilbake.

En kjempe dyktig lege.

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Jeg har hatt Elin som fastlege så lenge jeg kan huske. Ikke bare er hun en utrolig dyktig lege som tar meg og mine " symptomer " på alvor men hun er også veldig sympatisk og tar seg alltid god tid til å lytte til det jeg har og si.
En fastlege jeg så absolutt kan anbefale.

Useriøst lege kontor . u seriøst lege

Lege: Elin Skagestad Skrevet

Har aldri vært hos henne før, og var der for første gang for noen dager siden!
1.Vel, første inntrykket var ikke noe hyggelig, tok meg ikke i hånda og så på pcn fra starten av .
2. Var ikke intressert av det jeg hadde å fortelle, virket veldig likegyldig.
3. er flere ting å sette finger på men anbefaler ikke henne i det hele tatt!
Styr unna!!!!

De i skranken levere sin egen verden, er flink til leke leger og skrive på post it lapper her å der men gjør ikke jobben sin!

Ikke imponert

Lege: Tonje Helene Haugen Skrevet

Jeg opplevde Tonje som uinteressert. Hun ga lite informasjon, dette spesielt i forbindelse med at jeg gikk til henne gjennom mitt første svangerskap. Jeg forventet å få mer informasjon om hva som kunne forventes, men dette ble ikke gitt. Selv ved direkte spørsmål var svarene lite utfyllende.

Jeg følte meg rett og slett som 'en i rekken', og at jeg sløste bort tiden hennes ved å være der.

Min gynekolog sendte henvisninger/opplysninger til Tonje (fikk jeg vite i etterkant) som ikke jeg ble informert om gjennom oppfølgingen.

Alt i alt ikke en lege jeg vil anbefale ut ifra de kriteriene jeg verdsetter og forventer.