Tannlege Abdulla Ali

Tannlege Abdulla Ali holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tannlege Abdulla Ali

Flott person!

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Jeg har vært hos han to ganger og er veldig fornøyd både med jobben han gjør og måten han tar vare på pasienten sin. Han forklarer alt han gjør og får deg til å føle deg trygg. Han gjør ikke noen unødvendige undersøkelser for pengene. Han anbefales på det sterkeste. Flott menneske :)

Tilgjengelig og imøtekommende

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Denne tannlegen forklarer alt han gjør og skal gjøre. Han er høflig, hyggelig og beroligende. Tar ikke unødvendige inngrep bare for å oppnå økonomisk fordel.

Abdulla er bra

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

Har hos han hvert år, i mine 10-15 år som innflytter til Oslo. Han har forløpende tatt visdomstenner og hull - uten problemer som jeg kan komme på.

Han hinter nesten alltid på tanntrådbruk, som er berettiget og som jeg setter pris på. Vi har god kjemi og prater vennlig både før og etter.

Spør du om noe, så tar han seg tid til å dra fram bilder og tannmodeller. Han peker og forklarer helt til du har forstått - jeg liker at han liker faget sitt.

Anbefales spesielt for mennesker med ballast i livet, helt unikt medmenneske.

Tannlege: Abdulla Ali Mohamad Skrevet

For noen år tilbake var jeg i en svært vanskelig livssituasjon, både mentalt og økonomisk, og fant Ali på en liste som er godtkjent av nav (for å kunne få støtte til utgifter).
Jeg hadde bulimi og fire av fortennene hadde nesten etset bort grunnet det, likevel ville hverken sosialkontoret eller tannlegevakten gå god for at jeg trengte støtte til kroner på fortennene.
Ali (som jeg på daværende tidspunkt aldri hadde sett før) ble så sint på mine vegne, at han skrev et brev og krevde meg undersøkt av tannlegevakten enda engang, og ga seg ikke før de også gikk god for at jeg trengte kroner på fortennene.
Selv var jeg altfor mentalt utslitt til å orke å ta kampen på egenhånd, dessuten tar ikke nav klienter på alvor hvis ikke de har en spesialistvurdering å henvise til.
Summa summarum: Jeg fikk fire nye fortenner og både jeg og Ali gråt en skvett da jeg fikk se meg i speilet for første gang etter at han satt de på, - en drøm og endelig kunne smile igjen med stolthet, ikke trenge å smile med munnen igjen fordi tennene var så stygge.
En tannlege jeg aldri kommer til å bytte, - selv om jeg ikke trenger annen hjelp en "vanlig" tannpleie nå.
Anbefales for alle som baler med samme utfordringer som jeg hadde, et fantastisk medmenneske i tillegg til selvfølgelig også å være en svært dyktig tannlege :-)