Tannlegeloftet

Hjalmar Johansens Gate 2 4019 Stavanger
Tannlegeloftet holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Tannlegeloftet

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Solveig Tesdal Skrevet

For meg som har litt "tannlegeskrekk" og må mye til tannlegen er det veldig betryggende å ha Solveig som alltid tar meg på alvor, er dyktig og "fin på hånden". Jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Dyktig tannleg!

Tannlege: Anthony Martin Nordbø Skrevet

Jeg slapper av i stolen, fordi jeg vet at jeg er i trygge hender! Han er dyktig, og nøye arbeid. Han er også veldig forsiktig for de som har følsomme tenner, og gruer seg for å få tannbehandling. Selvfølgelig meget hyggelig :-)

Flink og behagelig tannlege.

Tannlege: Trine Thornquist Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt hos Trine. Forklarer hele tiden hva hun gjør, flink til å gi gode råd. Har hatt henne som tannlege I mange år og ønsker ikke å skifte.

Veldig fornøyd

Tannlege: Solveig Tesdal Skrevet

For meg som har litt 'tannlegeskrekk' fra før, var det helt maks å få komme til Solveig. Hun er dyktig i sitt arbeid og har en egen evne til å få en til å kjenne seg rolig og i gode hender. Skal ikke si at jeg gleder meg til å gå til tannlegen nå. Men har aldri gruet meg mindre :)

kompetent

Tannlege: Solveig Tesdal Skrevet

Forklarer hva hun gjør og gir grunnlag for at jeg som pasient kan gjøre vurderinger for hvilken behandling som er hensiktsmessig for meg.