Anthony Martin Nordbø

Hjalmar Johansens Gate 2 4019 Stavanger

Siste vurderinger av Anthony Martin Nordbø

Finnes ikke bedre

Klinikk: Tannlegeloftet Skrevet

Nordbø er den dyktigste tannlegen jeg har benyttet, for en god del år siden var han borte en periode, og jeg måtte finne annen tannlege. Har aldri hatt så mye krøll for å skifte en fylling som da, Anthony ble fort savnet, og det var godt han kom tilbake :). Nordbø har deretter nå skiftet alle mine gamle barneskole amalgamplomber, fort og nærmest smertefritt, og jeg har aldri hatt problemer med en eneste av disse! Føler meg i trygge tannlegehender :o)

Terningkast 6

Klinikk: Tannlegeloftet Skrevet

God kommunikasjon, ingen venting, faglig på topp og nytt utstyr. Jeg har desverre hatt mye behov for og bruke Nordbø og han har gjort en fantastisk god jobb til en bra pris. Mine beste annbefalinger.

Dyktig tannleg!

Klinikk: Tannlegeloftet Skrevet

Jeg slapper av i stolen, fordi jeg vet at jeg er i trygge hender! Han er dyktig, og nøye arbeid. Han er også veldig forsiktig for de som har følsomme tenner, og gruer seg for å få tannbehandling. Selvfølgelig meget hyggelig :-)

En spesielt dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegeloftet Skrevet

Jeg har vært hos denne tannlegen to ganger og fikk en vennlig og profesjonell behandling av en faglig sikker og konsentrert tannlege. Rotfylling er ikke det kjekkeste å oppleve, men det gikk helt fint og uten komplikasjoner.