Tannlegeloftet

Telefonnummer51 58 02 7751 58 02 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hjalmar Johansens Gate 2 4019 Stavanger
Tannlegeloftet holder til i Stavanger

Siste vurderinger av Tannlegeloftet

Finnes ikke bedre

Tannlege: Anthony Martin Nordbø Skrevet

Nordbø er den dyktigste tannlegen jeg har benyttet, for en god del år siden var han borte en periode, og jeg måtte finne annen tannlege. Har aldri hatt så mye krøll for å skifte en fylling som da, Anthony ble fort savnet, og det var godt han kom tilbake :). Nordbø har deretter nå skiftet alle mine gamle barneskole amalgamplomber, fort og nærmest smertefritt, og jeg har aldri hatt problemer med en eneste av disse! Føler meg i trygge tannlegehender :o)

Terningkast 6

Tannlege: Anthony Martin Nordbø Skrevet

God kommunikasjon, ingen venting, faglig på topp og nytt utstyr. Jeg har desverre hatt mye behov for og bruke Nordbø og han har gjort en fantastisk god jobb til en bra pris. Mine beste annbefalinger.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Solveig Tesdal Skrevet

For meg som har litt "tannlegeskrekk" og må mye til tannlegen er det veldig betryggende å ha Solveig som alltid tar meg på alvor, er dyktig og "fin på hånden". Jeg kunne ikke vært mer fornøyd.

Dyktig tannleg!

Tannlege: Anthony Martin Nordbø Skrevet

Jeg slapper av i stolen, fordi jeg vet at jeg er i trygge hender! Han er dyktig, og nøye arbeid. Han er også veldig forsiktig for de som har følsomme tenner, og gruer seg for å få tannbehandling. Selvfølgelig meget hyggelig :-)

Flink og behagelig tannlege.

Tannlege: Trine Thornquist Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt hos Trine. Forklarer hele tiden hva hun gjør, flink til å gi gode råd. Har hatt henne som tannlege I mange år og ønsker ikke å skifte.