Bodø tannlegesenter

Storgata 3b 8006 Bodø
Bodø tannlegesenter holder til i Bodø

Siste vurderinger av Bodø tannlegesenter

Meget bra

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Jeg er strålende fornøyd etter 2 besøk hos Lise Danielsen på kort tid. Hun er dyktig i det hun gjør, og forteller deg hva hun gjør til enhver tid. Smilende og veldig hyggelig. Hun kan anbefales til alle.

Den beste!

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Denne tannlegen er noe for seg selv! Hun tar seg tid til deg, og bryr seg. Lise forklarer nøye hva hun gjør slik at jeg hele tiden føler meg så komfortabel som mulig i en slik situasjon, der man ikke har noen kontroll selv. Blir alltid fornøyd med resultatet. Hun er også morsom og profesjonell. Tommelen opp!

Utrolig behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Er ny kunde hos denne tannlegen og er strålende fornøyd. Lise er en hyggelig og fagmessig flink tannlege som tar seg god tid til å forklare. Når jeg kom ble jeg mottatt på en behagelig og rolig måte, veldig fin opplevelse som levde opp til forventningene, jeg er fornøyd!

dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

En ung og blid tannlege som utstråler tillit og faglig dyktighet.
Får meg til å slappe av under behandling.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Hun er virkelig faglig dyktig og trivelig! Min tannlegeskrekk er kurert!. Føler meg så komfortabel som jeg aldri hadde trodd jeg kunne være i en tannlegestol, når jeg er hos henne. Hun bryr seg om deg som person og pasient. Anbefales på det sterkeste!