Tannlege Moen

Telefonnummer75 50 65 1075 50 65 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 3b 8006 Bodø
Tannlege Moen holder til i Bodø

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlege Moen

Helgetur til bodø

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Kjempe fornøyd med tannlege opplevelsen min jeg fikk hos Lise, kjempe tannlege som tar bort all skrekken med å gå til tannlegen. Tar heller ett fly i en halv time for å komme til denne tannlegen en å dra dær jeg bor. Og jeg bor på stokmarknes!✈️

Anbefales! Fantastisk tannlege!

Tannlege: Pål Steinmo Johnsen Skrevet

Sliter veldig med tannlegeskrekk men de løyste seg i de e satt me ned i stolen. Veldig behagelig tannlege som gjær en dyktig jobb og e du litt småredd så fiksa han de me musikk og prating og forklarer mens han holder på.:)

Fantastisk tannlege😊

Tannlege: Pål Steinmo Johnsen Skrevet

Alltid hyggelig og blid (og litt morsom)☺Rolig og behagelig. Beste tannlege jeg har hatt. Faglig dyktig og veldig forsiktig og med godt resultat. Anbefales!!

Utrolig dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Første gang jeg har vært hos Lise, og første gang jeg virkelig har (hvis man kan si det) slappet av i tannlegestolen. Lise er en utrolig dyktig tannlege, og hun har en veldig behagelig personlighet. Hun forklarer underveis og spør om det går fint, noe som får meg til å føle meg trygg og avslappet fra første bedøvelsestikk til jobben er gjort. Anbefales på det sterkeste!!

Solid tannsjekk

Tannlege: Lise Danielsen Skrevet

Hyggelig og blid tannlege. Jeg følte meg godt tatt i mot. Effektiv og informerende. Behandlingen gikk som smurt og vil absolutt anbefale Lise til andre. I tillegg var personalet hyggelige og lokalet var trivelig.