Skedsmo Medisinske Senter AS

Tlf: 64 83 80 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skedsmo Medisinske Senter AS

Tar seg tid og bryr seg

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Venter på plass hos han, da jeg ikke er fornøyd med min egen fastlege. Han tar seg tid og bryr seg veldig, om han blir hengende etter tiden, så blir ikke din time noe kortere av den grunn.

Norges beste fastlege

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Helt enig med kommentar under. Dette er Norges beste fastlege, uten tvil. Hun møter deg alltid med et smil, hun er godt forberedt - og du føler virkelig at du er hennes eneste pasient. Hun lytter, prøver å finne løsninger på problemene dine og gjør så godt hun kan for å hjelpe. Kommer aldri til å bytte fastlege igjen - fantastisk dame rett og slett!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

En veldig hyggelig lege. Tar pasientene på alvor og lytter. Innehar mye kunnskap. Relativt kort ventetid for time. Anbefales.

Fantastisk lege!

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Esben Skotte er en utrolig imøtekommende og hyggelig lege. En som tar seg tid og virkelig hører på det du har å si. Han er også utrolig flink med barn/ungdommer. Han er som sin kollega Dina, veldig jordnær og lett å prate med. Man slapper av hos han. Hører om mange som ikke er fornøyd med fastlegene sine, så jeg er veldig glad for at vi i familien har Skedsmo medisinske som vårt lege kontor. Med de beste legene i Skedsmo!

Norges beste (fast)lege?

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Beste fastlegen i Norge! Kunnskapsrik,empatisk, alltid blid! Tar seg tid til å prate, ikke bare skrive på pc

Et medmenneske

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Dina har evnen til å få meg som pasient til å føle at jeg er hennes eneste pasient, til tross for at pasientlisten hennes er full. Hun er forberedt når jeg møter til konsultasjon, hun er åpen og lyttende. Jeg setter dessuten stor pris på den uformelle fremtoningen hennes. Hun er varm, blid, men med bein i nesa. Hun får deg til å føle deg sett og du merker at hun virkelig ønsker å finne en løsning for deg.

Legekontoret skal dessuten ha en tommel opp for tilgjengelighet, både på telefon og sms. Jeg kan fornye resepter, stille spørsmål, bestille time osv - kun ved å sende sms. Da får jeg svar enten av legen selv, eller av den flinke staben på kontoret - gjerne samme dag som jeg sender meldingen. Fantastisk!

De få gangene Dina ikke har hatt anledning til å ta meg i mot har jeg fått time hos hennes kollega Espen Skotte. Dette er en løsning jeg opplever som totalt knirkefri, også her føler jeg meg sett og hørt - selv om jeg ikke er "hans pasient".

Alt i alt - et flott legekontor.

Utrolig god lege/menneske!

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Når du er hos Esben, føler du at du blir tatt vare på. Han lytter, tar seg tid til en og veileder uten å virke bedrevitende. Han er ikke vanskelig å få time hos/få tak i. Jeg har hatt Esben i flere år nå, og er der hyppig pga flere ting. Nå har jeg flyttet langt unna, men har valgt å beholde ham fordi jeg føler meg trygg og ivaretatt.

Den beste Legen

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Veldig fornøyd .Hun holder avtalt tid, blid, lytter tar seg tid til og høre på pasienten. Her blir man trodd og er i trygge hender ☺

Veldig god fastlege.

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Har gått hos Dr. Skotte i mange år.
Han ser pasienten, er god menneskekjenner, er tillitvekkende og medmenneskelig.
Han er ikke enig med meg i alt, men er god "samtalepartner" og jeg har stor tillit. Dyktig lege.

V. akutte henvendelser og det ikke var ledig time har jeg kommet til kollegaen på samme senteret.

SMS/ nettsystemet for timebestilling fungerer flott.

Vanskelig å få tak i

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Grei lege, men vanskelig å få tak i. Sikkert flink, men føler meg ikke veldig smart når jeg er hos han. Jeg er ikke lege eller advokat, men føler også jeg burde bli ivaretatt på en god måte og bli snakket verdig til.

Var en meget god lege, men............

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Umulig å få kontakt med lenger...? Pr. timeavt. pr. SMS- Pr.telefon Pr. brev..!!! Har gitt opp! Hvordan går en fram da- å få svar på prøver? Å få vite om hva som skjer med henvisninger? Om hva som videre skal skje? Ikke tilgjengelig! Jeg har GITT OPP! ...HVA HAR SKJEDD? ...Vet ikke jeg.....?

Veldig fornøyd med min nye fastlege.

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Selv om jeg ikke har vært hos Dina så mange ganger, fikk jeg ved første møtet en veldig god magefølelse. Hun er blid, imøtekommende og hører på det du har å si.En varm fremtoning.
Veldig glad jeg byttet til henne, og håper magefølelsen stemmer for fremtidige legebesøk.

Eller vil jeg benytte sjansen til å skryte at de superhyggelige medisinske sekretærene som jobber der. Både jeg og barna mine har bare møtt vennlige og serviceinnstilte damer. Kan varmt anbefale Skedsmo medisinske senter!

Empatisk og dyktig

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Har hatt denne legen som fastlege i mange år, og opplever henne stadig som dyktig, empatisk og løsningsorientert. Hun tar seg tid til å prate og forsøker alltid å komme til bunns i problemet. I tillegg er laben hennes veldig effektiv, og det er enkelt å fornye resepter samt skaffe seg ny time. Moderne og effektivt system. Håper jeg aldri må bytte lege.

Usedvanlig dyktig og empatisk lege

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Vi er 5 familiemedlemmer som alle er svært fornøyd med Espen Skotte. Meget faglig dyktig! Oppriktig interresert, og lytter til pasienten.Tar seg god tid hver gang. Selv om man også har mange spørsmål så er han like imøtekommende hele veien.Vet ikke om noen annen lege som gjør så mye for pasienten som Skotte. Han har god innsikt og flink til å diagnostisere ,men henviser også videre
når det er nødvendig. Alltid vennlig og får en til å føle seg respektert.Vi i familien føler oss svært godt ivaretatt gjennom mange år ,og er svært takknemmelig over å få lov til å ha en slik flott fastlege. Så tusen takk til Espen!

Utrolig god og tillitsskapende lege

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Tar seg tid til pasienten, bestandig blid og imøtekommende, god på å henvise videre og å få fremgang i prosessen, viser forståelse for enkeltmenneskene og lytter til det man har å si. Opplever legen svært profesjonell og effektiv. Hun er godt oppdatert på pasientene sine og forberedt i forkant av timen.

Anbefales på det varmeste!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Både barna og jeg har Skotte som fastlege, er strålende fornøyd med oppfølging, hans oppriktige og dyktige vurderinger, og evne til å "se" pasientene.

Energisk og behagelig lege

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Dette er en meget blid og imøtekommende danse som fremstår kunkaprik med stor selvtillit, noe som får meg til å føle meg trygg. Kan man Irgens ha behov for noe mer?

Den beste

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Hun møter meg alltid med et smil og er positiv. Lytter og tar ting på alvor. Henviser raskt videre ved behov for det. Omsorgsfull.

En lege som man har tillit til.

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Hun er den beste lege jeg har hatt. Hun lytter og viser tilstedeværende. Hun holder avtalen veldig bra ellers så kommer hun ut å beklager forsinkelsen.

Flott lege!

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Tar seg tid til å høre hva du har å si, og ser pasienten! Snur seg vekk fra datamaskinen og snakker med deg, lytter virkelig. Man føler seg ivaretatt hos dr. Skotte.