Skedsmo Medisinske Senter AS

Tlf: 64 83 80 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Skedsmo Medisinske Senter AS

SuperDina

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Dina er helt suveren. Alltid positiv og svært dyktig. Norges beste fastlege.
Hurra for Dina, og hele legekontoret på Skedsmokorset.

Tar seg tid og bryr seg

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Venter på plass hos han, da jeg ikke er fornøyd med min egen fastlege. Han tar seg tid og bryr seg veldig, om han blir hengende etter tiden, så blir ikke din time noe kortere av den grunn.

Norges beste fastlege

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

Helt enig med kommentar under. Dette er Norges beste fastlege, uten tvil. Hun møter deg alltid med et smil, hun er godt forberedt - og du føler virkelig at du er hennes eneste pasient. Hun lytter, prøver å finne løsninger på problemene dine og gjør så godt hun kan for å hjelpe. Kommer aldri til å bytte fastlege igjen - fantastisk dame rett og slett!

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Dina Wikstrøm Skrevet

En veldig hyggelig lege. Tar pasientene på alvor og lytter. Innehar mye kunnskap. Relativt kort ventetid for time. Anbefales.

Fantastisk lege!

Lege: Esben Boberg Skotte Skrevet

Esben Skotte er en utrolig imøtekommende og hyggelig lege. En som tar seg tid og virkelig hører på det du har å si. Han er også utrolig flink med barn/ungdommer. Han er som sin kollega Dina, veldig jordnær og lett å prate med. Man slapper av hos han. Hører om mange som ikke er fornøyd med fastlegene sine, så jeg er veldig glad for at vi i familien har Skedsmo medisinske som vårt lege kontor. Med de beste legene i Skedsmo!