Kauser Mumtaz Bajwa

Autorisasjon (2002)

Holt Vestvollen Legekontor Telefonnummer64 83 59 3064 83 59 ...
Prost Stabels vei 6 2019 Skedsmokorset
Kauser Mumtaz Bajwa er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Kauser Mumtaz Bajwa

Trygg, kunnskapsrik og imøtekommende

Kauser er en veldig hyggelig og omsorgsfull lege som tar godt vare på pasientene sine, hver gang jeg er hos fastlegen min Kauser så blir jeg godt i varetatt, hun lytter og er der for pasientene sine.

Jeg har hart mange timer med Kauser og hver time jeg har hatt har jeg aldri hatt noe problem. Jeg anbefaler Kauser 10/10 så ikke nøl med og bytt til henne som fastlege. For her får du faktisk en fastlege som tar vare på pasientene sine og vil pasientene det beste.

Samme er når jeg havner på legevakten og hun har jobbet der, så ble jeg godt ivaretatt der også, jeg kommer aldri til og bytte fastlege. Jeg har hatt noen forskjellige gjennom åra men Kauser er en av de beste du kan få tak i som faktisk bryr seg om sine pasienter. Ikke minst tar hun seg god tid til pasientene sine og gjør jobben sin ordentlig.

Al Batat Adnan Taher vikar lege er så dårlig

Al Batat Adnan Taher vikar legen til Kauser, er så dårlig. Han lytter ikke til pasienten, spør spørsmål han vet svaret på bare for å spørre. Verste legen som fins, sitter bare til pynt. Ingen hjelp å få av han, elendig lege.

Frekk, bryr seg ikke om pasienten.

Nye vikarlegen man hasan som har tatt over etter Kauser mens hun jobber i sykehus. Helt på trynet. Hører ikke etter hva pasienten sier i det hele tatt. Gjør akkurat som det passer han. Frekk og gir spydige kommentarer underveis. Bytter fastlege kun pga denne vikarlegen.

??

Vet svært lite om legen, for er fullstendig umulig å få tak i legekontoret. Har uten å overdrive ringt nesten hver dag i flere uker, uten svar. Finner heller ingen informasjon om at de skal være ubemannet i sommerferien. Alt for dårlig.

Slik en lege bør være

Byttet fastlege til Kauser og angrer ikke et sekund. Hun er nøye, varm, effektiv, undersøkende, følger opp pasienten. Hun lytter og har tid, selv om det er hektisk. Anbefales på det sterkeste .