Tannlege Bauge og Morken

Tannlege Bauge og Morken holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannlege Bauge og Morken

Beste tannlegen i bergen

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Var skeptiskt til tannleger før jeg fant bjørn Han er tålmodig og lot meg bli vant med å bli pirket i tennen Har hatt han som tannlege i ca 30 år Er meget fornøyd med alt han har gjort for tannhelsen min

Utrolig flink! Anbefales.

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Trygg og god. Gir gode fornuftige råd og veileder deg alltid riktig. Har slitt med tannlege skrekk i åresvis men har ikke det lenger pga han. Bare positivt å si. En nydelig assistent.

Den beste tannlege jeg kunne ha fått

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Jeg har gått hos tannlegen i over 20 år og er kjempefornøyd. Han er meget dyktig, blid og gjør alltid det beste for pasienten. Assistenten Linda er også positiv og blid.

Byens beste tannlege?

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Har hatt Bauge som tannlege i årevis og er kjempefornøyd. Han er hyggelig og gjør skikkelig godt arbeid. Jeg er egentlig livredd for å gå til tannlegen, men med denne tannlegen går det fint. Tannhelsesekretæren hans Linda er super. Blid og hyggelig, og får deg til å slappe av. De to er et skikkelig dreamteam!

Dyktig

Tannlege: Bjørn Bauge Skrevet

Hatt samme tannlegen i nesten 20 år og er svært fornøgd. Ikkje meir tannlegeskrekk her, nesten som det er kjekt å gå til den årlige tannlegekontrollen.