Bjørn Bauge

Klinikk

Bjørn Bauge
Fjøsangerveien 39 5054 Bergen

Siste vurderinger av Bjørn Bauge

Den beste tannlege jeg kunne ha fått

Klinikk: Bjørn Bauge Skrevet

Jeg har gått hos tannlegen i over 20 år og er kjempefornøyd. Han er meget dyktig, blid og gjør alltid det beste for pasienten. Assistenten Linda er også positiv og blid.

Litt rar tannlege

Klinikk: Bjørn Bauge Skrevet

Bjørn Bauge sier noe det ene året og det stikk motsatte det neste året. Skulle ønske at det han sier det første året er rett så hadde man sluppet disse stadige nye beskjedene. Er litt frustrert og oppgitt. Dette er lite tillitsvekkende. Har aldri hatt tannlegeskrekk men er begynt å få det nå.

Byens beste tannlege?

Klinikk: Bjørn Bauge Skrevet

Har hatt Bauge som tannlege i årevis og er kjempefornøyd. Han er hyggelig og gjør skikkelig godt arbeid. Jeg er egentlig livredd for å gå til tannlegen, men med denne tannlegen går det fint. Tannhelsesekretæren hans Linda er super. Blid og hyggelig, og får deg til å slappe av. De to er et skikkelig dreamteam!

Dyktig

Klinikk: Bjørn Bauge Skrevet

Hatt samme tannlegen i nesten 20 år og er svært fornøgd. Ikkje meir tannlegeskrekk her, nesten som det er kjekt å gå til den årlige tannlegekontrollen.

Den beste tannlegen

Klinikk: Bjørn Bauge Skrevet

Hadde tannlegeskrekk før kom til Bauge og Linda. Nå Er historien en helt annen.

Han er flink og berolige meg, og forteller hele tiden hva han skal gjøre. Er alltid forsiktig med borren.

Linda som er assistenten, er en hyggelig dame med et fint smil som er lett og snakke med. Flik å få deg til og tenke på andre ting enn tannlege ;-) Alltid i godt humør