Cathrine Krantz

Cathrine Krantz holder til i Bergen

Siste vurderinger av Cathrine Krantz

Hyggelig, flink og effektiv

Tannlege: Cathrine Krantz Skrevet

Måtte bytte tannlege etter at min faste i nær 35 år sluttet.

Prøvde Cathrine Krantz tilfeldig, og har aldri vært mer fornøyd.

Hyffelig, flink og effektiv med helt greie priser. Etterhver har hele familien skiftet til nå å bruke henne som vår faste tannlege

Anbefales uten forbehold

Tannlege: Cathrine Krantz Skrevet

Effektiv, flink, pålitelig og ikke minst hyggelig. God informasjon, rask behandlig til fornuftig pris.

Veldig flink

Tannlege: Cathrine Krantz Skrevet

Hun tar seg god tid og gir god informasjon om hva som skal skje. Hun er følsom overfor pasientens behov, man føler seg trygg og tar vare på. Dessuten er hun grundig, nøyaktig og veldig dyktig.

Min nye tannlege, byttet etter første besøk!

Tannlege: Cathrine Krantz Skrevet

Utrolig koselig, hyggelig og dyktig tannlege! Kom ut etter behandling hos henne uten at kroppen føltes anspent eller skjelven - hun fortalte alt hun gjorde, spurte hva jeg ønsket av behandling osv. Spurte også om hvordan det gikk underveis. Hun er også ærlig om hva hun mener du trenger og ikke, noe jeg setter stor pris på.
Fant rett og slett roen i stolen og tenkte på alt annet enn at jeg var hos tannlegen - det var første gang for min del. Har fra nå av bestemt meg for at hun blir min faste tannlege, både ved vanlig sjekk og ved akutt behov, til tross for at det finnes utallige tannleger nærmere der jeg bor. Anbefaler alle en tur dit! Hyggelig tannpleier og tannlege, samt en rolig og avslappende stemning i hele kontoret.

Meget behagelig tannlege

Tannlege: Cathrine Krantz Skrevet

Det var en fornøyels og bli behandlet av henne effektiv og behagelig.