2003

Folke Bernadottes Vei 52 5147 Fyllingsdalen
Cathrine Krantz er tannlege i Bergen

Cathrine Krantz Priser mangler

Siste vurderinger av Cathrine Krantz

Min nye tannlege, byttet etter første besøk!

Klinikk: Cathrine Krantz Skrevet

Utrolig koselig, hyggelig og dyktig tannlege! Kom ut etter behandling hos henne uten at kroppen føltes anspent eller skjelven - hun fortalte alt hun gjorde, spurte hva jeg ønsket av behandling osv. Spurte også om hvordan det gikk underveis. Hun er også ærlig om hva hun mener du trenger og ikke, noe jeg setter stor pris på.
Fant rett og slett roen i stolen og tenkte på alt annet enn at jeg var hos tannlegen - det var første gang for min del. Har fra nå av bestemt meg for at hun blir min faste tannlege, både ved vanlig sjekk og ved akutt behov, til tross for at det finnes utallige tannleger nærmere der jeg bor. Anbefaler alle en tur dit! Hyggelig tannpleier og tannlege, samt en rolig og avslappende stemning i hele kontoret.

Meget behagelig tannlege

Klinikk: Cathrine Krantz Skrevet

Det var en fornøyels og bli behandlet av henne effektiv og behagelig.

Veldig flink og hyggelig tannlege

Klinikk: Cathrine Krantz Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale Cathrine Krantz og Tannlegesentralen sin avdeling på Oasen. Hun var veldig blid, imøtekommende og flink til å fortelle hva hun gjorde og hvorvidt dette kunne være ubehagelig. Hun spurte også om hun skulle gjøre ting som ikke falt inn under en vanlig undersøkelse, og det ble ikke ekstra kostnader som følge av dette. Det eneste jeg kan utsette på tannlegekontoret er at det er en smule trangt, uten at dette var noe problem.

Den beste tannlegen

Klinikk: Cathrine Krantz Skrevet

Meget hyggelig og dyktig tannlege.
Anbefales på det varmeste.