Tannlege Geir Lillejord

Telefonnummer458 78 300458 78 3 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Tannlege Geir Lillejord holder til i Bergen

Siste vurderinger av Tannlege Geir Lillejord

En god tannlege som har gode priser

Tannlege: Geir Lillejord Skrevet

Sier meg svært fornøyd med hans behandling. Han er genuint opptatt av tannhelsen, rett på sak og effektiv. Dette gjør at man slipper å bruke mer tid hos tannlegen enn man må, noe jeg setter stor pris på. Prisene er også svært lave sammenlignet med mange andre tannleger. Han følger opp med gode råd for fremtidig tannhelse - her forebyggende tiltak for å slippe flere tannlegebesøk enn nødvendig for fremtiden. Ikke å anbefale for de med skrekk da dette ikke ble tatt opp som tema. Her går man rett på sak. Personalet er hyggelig og imøtekommende, og er det forsinkelser informeres du underveis med tilbud om ny time. Super service.

Den ideelle tannlege!

Tannlege: Geir Lillejord Skrevet

Eg kunne ikkje ha vore meir fornøgd med Geir og hans personale! Ikkje berre har eg fått kjempegod behandling og service, men i tillegg gode tips om rutiner som har gitt meg mykje betre tannhelse og tannhygiene.

En tannlege som kan jobben sin.

Tannlege: Geir Lillejord Skrevet

Min tannlege gjennom mange år. Jeg er trygg på at behandlingen gjøres på beste måte.
Alltid hjelpsom på kort varsel.
Føler meg i de beste hender.

Ubehagelig opplevelse

Dårlig kundeservice.
Høflig?...nei! Imøtekommende?...nei! Med pasienten i fokus?...NEI!!
Anbefales absolutt ikke!

Behagelig og effektiv!

Tannlege: Geir Lillejord Skrevet

Superfornøyd! OK lokale, lite venting, hyggelig personale, behagelig og effektiv behandling til bra pris.