Valkyrien tannklinikk

Jacob Aalls Gate 18 B 0368 Oslo
Valkyrien tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Valkyrien tannklinikk

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Finner alltid den beste løsningen. Tenker først og fremst på pasienten, ikke på sine inntekter. Selv om jeg har gode muligheter til å ta behandlinger i utlandet med mye lavere priser, foretrekker jeg alltid Jan. Det eneste jeg er redd for at Jan kommer til å slutte som tannlege en gang.

Effektiv og bra kvalitet

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Han jobber raskt og effektivt samtidig som han gjør en bra jobb,hyggelig mann. Selve klinikken ligger sentralt men jeg sliter alltid å finne fram--litt ulogisk husnummerplassering,kan være lurt å regne med noen min ekstra om man er usikker hvor det ligger.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Jeg og hele min familie(4 genrasjoner) har benyttet Jan Fritz i mange år. Han er meget dyktig og veldig hyggelig.

Nye fine lokaler, både Jan og Inger-Anne Fritz er dyktige og kan anbefales på det varmeste.

Fantastisk!!

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

En fantastisk tannlege som anbefales sterkt!!
Meget dyktig!!
Bruker god tid, nøye og forklarer alt han gjør

God service, faglig dyktig.

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Har benyttet Jan i mange år, først i Storgaten og nå på Majorstuen hvor han er flyttet inn i moderne flotte lokaler. Valkyrien tannklinikk har moderne utstyr. Jan er en god tannlege og en fantastisk hyggelig person. Har du behov for rask konsultasjon stiller han alltid opp. Kontoret har en praktisk beliggenhet rett ved Majorstuen T-Bane.