Valkyrien tannklinikk

Jacob Aalls Gate 18 B 0368 Oslo
Valkyrien tannklinikk holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Valkyrien tannklinikk

Beste tannlegen!

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Hele familien går til Jan! Han er superflink, hyggelig og effektiv. Veldig flink til å forklare hva som er galt og hvordan man skal løse evt problemer. Har alltid dratt fra tannlegen med dårlig samvittighet, men ikke hos Jan. Anbefaler på det sterkeste!

Svært fornøyd i snart 30 år

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Nøyaktig, forklarer, gir time raskt om det er akutt. Han og personalet er hyggelige, lokalet er sentralt.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Finner alltid den beste løsningen. Tenker først og fremst på pasienten, ikke på sine inntekter. Selv om jeg har gode muligheter til å ta behandlinger i utlandet med mye lavere priser, foretrekker jeg alltid Jan. Det eneste jeg er redd for at Jan kommer til å slutte som tannlege en gang.

Effektiv og bra kvalitet

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Han jobber raskt og effektivt samtidig som han gjør en bra jobb,hyggelig mann. Selve klinikken ligger sentralt men jeg sliter alltid å finne fram--litt ulogisk husnummerplassering,kan være lurt å regne med noen min ekstra om man er usikker hvor det ligger.

Flink og ærlig

Tannlege: Jan Fritsch Skrevet

Faglig flink, alltid beste løsning, både økonomisk og tannhelsemessig. Og hyggelig. Kunne dog droppet musikk på venterommet. Less is more.